Beweer ik ook niet toch?quote:Op zondag 7 april 2024 08:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus geen reden om alonso de eer van het bedenken te geven
Dat hij het doet is mooi maar heeft t niet bedacht
+2 uurquote:Op zondag 7 april 2024 08:59 schreef Nizno het volgende:
Wanneer horen we hoeveel + er komt voor Rus?
Als de race begint op sbs9/viaplaytvquote:Op zondag 7 april 2024 08:59 schreef Nizno het volgende:
Leclerc heeft hier een prima GP neergezet hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 08:59 schreef Donderkonijn het volgende:
En Sainz geen stoeltje volgend jaar. Ferrari zal wel spijt hebben van hun beslissing.
Benieuwd wat GP hiervan vindt.quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Leclerc heeft hier een prima GP neergezet hoor.
Sainz mag van mij best het hele seizoen met Max en Per mee...quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi podium zo, mag het hele jaar wel zo, Sainz afwisselend met Norris en Piastri. Trouwens, Sainz en Norris in een team lijkt mij ook wel vet.
Je weet dat die al samen hebben gereden hèquote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi podium zo, mag het hele jaar wel zo, Sainz afwisselend met Norris en Piastri. Trouwens, Sainz en Norris in een team lijkt mij ook wel vet.
Zul je net zien dat de straf in een reclameblok komtquote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als de race begint op sbs9/viaplaytv
Het Talent Piastri wordt voorlopig door Norris nog behoorlijk onder de duim gehouden. Je kunt je onderhand afvragen of Norris niet de eennabeste coureur van het veld is.quote:
Nu je het zegt idd..quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat die al samen hebben gereden hè
quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de straf in een reclameblok komt
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACKquote:Op zondag 7 april 2024 08:59 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de straf in een reclameblok komt
Bizar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |