Zelf reist ze de hele wereld om en heeft ze een lading airmiles waar zelfs Rutte jaloers op is , maar dan wel hier de weg gaan blokkerenquote:Irritatie op zomerse stranddag: activisten XR willen met Greta Thunberg weg naar Scheveningen blokkeren
LIEKE JONGBLOED
Aangepast: 31 min geleden50 min geledenin BINNENLAND
25
DEN HAAG - Kom zo vroeg mogelijk naar Scheveningen om van deze eerste mooie lentedag aan het strand te genieten! Deze oproep doen de strandtenthouders van de badplaats nu uitgerekend deze zaterdag klimaatdemonstranten roet in het eten dreigen te gooien.
Extinction Rebellion (XR) heeft opgeroepen om zaterdagmiddag voor de 37ste keer de Utrechtsebaan, het laatste stukje van de A12 bij Den Haag te blokkeren. Ze doen dit uit protest tegen overheidssteun voor de fossiele industrie. De Zweedse klimaatactivist Greta Thunberg zou een van de aanwezigen zijn. XR zegt zelf duizenden demonstranten te verwachten.
Dat verwacht je ook niet!quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kom zo vroeg mogelijk naar Scheveningen om van deze eerste mooie lentedag aan het strand te genieten! Deze oproep doen de strandtenthouders
"De zon schijnt, dus ik móet op het strand liggen tussen duizenden anderen."quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:56 schreef DrDentz het volgende:
Wat heb je aan een goed klimaat als je er niet van mag genieten?
Nee maar dat mag hij toch zelf weten?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"De zon schijnt, dus ik móet op het strand liggen tussen duizenden anderen."
Dat is de enige manier waarop je kunt genieten van 'mooi' weer?
Bepaal jij dat?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Extinction rebellion schijnt dat te bepalen.quote:
Een Duitserquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:58 schreef Filosoofert het volgende:
Het is wachten op de eerste automobilist die er plankgas doorheen vlamt.
Zou het dan wel afgelopen zijn met dat irritante gedoe?
Alleen bij slecht weer, omdat je anders fijnstof doet opdwarrelenquote:
Wat een gezelligheidquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Strand is alleen voor mensen die er wonen ofzo.quote:
Even lekker rustig ontspannen!quote:
En de hond thuislaten... die schijt maar op het toilet, anders te veel stikstof in de 'natuur' in de wijk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:06 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Alleen bij slecht weer, omdat je anders fijnstof doet opdwarrelen
Meer mensen doen het niet dan wel, dus het antwoord op de vraag lijkt 'nee' te zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk dat ze er in scheveningen best blij mee zijn dat al die massa’s toeristen een keer wegblijvenquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:04 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Extinction rebellion schijnt dat te bepalen.
Het is mijn ding ook niet, maar mogen die mensen dat zelf bepalen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even lekker rustig ontspannen!
[ afbeelding ]
Denk dat ze het naar hun zin hebben anders zouden er niet zoveel zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volop genieten van de zonquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh tuurlijk, mensen die dat leuk vinden moeten dat ook vooral doen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:11 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Denk dat ze het naar hun zin hebben anders zouden er niet zoveel zitten.
Tja dit is midden op de dag, uit ervaring weet ik dat je op de hete dagen gewoon lekker om 9uur op het strand moet zijn en om 13uur zo snel mogelijk weer weg moet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Greta mag toch ook zelf weten welke snelweg ze blokkeertquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee maar dat mag hij toch zelf weten?
Gaat alleen niet gebeuren. Staat altijd politie bij en wanneer een bestuurder uitstapt grijpen ze direct in. Maar die stinkhippies van de weg halen kunnen ze dan weer niet..quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mag hopen dat er eens een keer op dat XR volk geslagen wordt. Hard. Heel hard.
Moet je eens 5 dagen lang, 8 uur met je hoofd vol in de zon boven het gewas uit staan, in een kas, net onder het glas.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Volop genieten van de zon![]()
Ik heb dat echt nooit begrepen
Dus de keuze om een snelweg te blokkeren staat gelijk aan de keuze om wel of niet naar het strand toe te gaan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:04 schreef Aberkullie het volgende:
Greta mag toch ook zelf weten welke snelweg ze blokkeert
Wat is jouw verhaal nou eigenlijk, ben jij als kind in een ketel vol rum gevallen of zo?quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Natuurlijk de sterksten moeten winnen omdat zij niet tegen verlies kunnen en snel jaloers zijn op net volk.
Blijkt dat uit het YouTube kanaal van Forum?quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:19 schreef QAnonn het volgende:
Goed nieuws dat steeds minder mensen die klimaatterroristen serieus nemen.
De vele ondernemende automobilisten waren als eerste bij de voedzame maaltijden, waardoor torentje niet de kans heeft gekregen om lange en krachtige benen te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal nou eigenlijk, ben jij als kind in een ketel vol rum gevallen of zo?
Dat is toch irrelevant?quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal nou eigenlijk, ben jij als kind in een ketel vol rum gevallen of zo?
En de rijken die kunnen in de zon liggen waardoor zij gebruinde krachtige armen en benen hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De vele ondernemende automobilisten waren als eerste bij de voedzame maaltijden, waardoor torentje niet de kans heeft gekregen om lange en krachtige benen te ontwikkelen.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zelf reist ze de hele wereld om en heeft ze een lading airmiles waar zelfs Rutte jaloers op is , maar dan wel hier de weg gaan blokkeren
quote:Thunberg's way of travelling, sailing across the ocean in a yacht, deviates from the conventional mobility of the globalised world. Instead of crossing the Atlantic by plane within a few hours and taking advantage of globalisation's simplified border crossing, Thunberg takes an uncomfortable, two-week journey.
Misschien, misschien. Al geven uw bekende reacties op FOK!.nl soms best te denken.quote:
Naar het strand rondom IJmuiden zullen ze wel niet gaan: daar is het sowieso te smerig/vervuild, met dank aan Tata Steel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:15 schreef Scjvb het volgende:
Is zij (zijn ze) nu al bezig, of moet het nog beginnen??
Greta Thunberg.![]()
Had je meer om je heen moeten kijken (topless meiden).quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Moet je eens 5 dagen lang, 8 uur met je hoofd vol in de zon boven het gewas uit staan, in een kas, net onder het glas.
Ik verwacht dat je dan niet zo graag nog een paar uur op het strand gaat liggen bakken.
Ik vond de zonneweide bij het buitenzwembad vroeger al niks.
Een bulldozer hoop ik dan wel...quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:58 schreef Filosoofert het volgende:
Het is wachten op de eerste automobilist die er plankgas doorheen vlamt.
Zou het dan wel afgelopen zijn met dat irritante gedoe?
Tja, mss iets met smetvrees en dergelijke.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:32 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Naar het strand rondom IJmuiden zullen we wel niet gaan: daar is het sowieso te smerig/vervuild, met dank aan Tata Steel.
Ben jij de broer van @Nattekat ofzo?quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon #teamzomerquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij de broer van @:nattekat ofzo?![]()
Welkom op Fok! waar we anti-zomer, anti-strand en mensenschuw zijn.
Mijn reactie ging over het afschaffen van het geweldmonopolie dat de politie heeft. Waardoor de sterksten dan vrij spel in ons land zouden krijgen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:30 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Misschien, misschien. Al geven uw bekende reacties op FOK!.nl soms best te denken.
Dat was dan ook net de reden waarom ik wel gingquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:33 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Had je meer om je heen moeten kijken (topless meiden).
quote:
Toch grappig dat dat in andere landen juist gezien wordt als een kenmerk van het plebs. Degenen die hun geld op straat en in de velden moeten verdienen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En de rijken die kunnen in de zon liggen waardoor zij gebruinde krachtige armen en benen hebben
Anti-strand is meer anti-zand dan anti-mensenquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij de broer van @:nattekat ofzo?![]()
Welkom op Fok! waar we anti-zomer, anti-strand en mensenschuw zijn.
zo spannend is dat ook niet hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:33 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Had je meer om je heen moeten kijken (topless meiden).
Nee, dat hep op feesboek gestaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkt dat uit het YouTube kanaal van Forum?
Ik vind het heerlijk om uren op een strand te liggen, maar buiten zijn, nee dat vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind het heerlijk om buiten te zijn, maar uren op een strand liggen, nee dat vind ik echt verschrikkelijk.
quote:Politie voorkomt klimaatblokkade op A12, Greta Thunberg opgepakt
Zo'n honderd klimaatactivisten van Extinction Rebellion (XR) zijn er zaterdag vooralsnog niet in geslaagd om de A12 te blokkeren in Den Haag. Eén groep is op de nabijgelegen Zuid-Hollandlaan gaan zitten. Greta Thunberg bevond zich onder de demonstranten en is opgepakt.
Te weinig zon maar wel veel wind inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:35 schreef Haags het volgende:
Voor de mensen die denken vandaag lekker te kunnen genieten op het strand in Den Haag, kom gewoon niet. De zon komt amper door de bewolking heen, de wind is best fors maar de temperatuur is best okay.
Wat is extreem rechts?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:28 schreef Harvest89 het volgende:
Oh jee, Thunberg.
Die werkt voor extreem rechts als een rode lap voor een stier.
Extreem-rechts?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:28 schreef Harvest89 het volgende:
Oh jee, Thunberg.
Extreem rechts is iedereen die geen poten heeft geramd en nu niet met een enorm gefrustreerd schuldgevoel denkt alles te moeten overcompenseren met "wokeness"quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Extreem-rechts?
Really?
Ik denk ook wel bij de "gewone" man/vrouw hoor....
Altijd maar extreem-rechts erbij halen.....
Rechts of links heeft daar helemaal niks mee te maken, maar nice try.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:28 schreef Harvest89 het volgende:
Oh jee, Thunberg.
In Duitsland niet, er staan diverse filmpjes online van automobilisten die uitstappen en die lui helemaal in elkaar trappen om ze vervolgens aan hun haren de berm in te sleuren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat alleen niet gebeuren. Staat altijd politie bij en wanneer een bestuurder uitstapt grijpen ze direct in. Maar die stinkhippies van de weg halen kunnen ze dan weer niet..
Onschuldige demonstranten bezetten geen snelwegen, die staan op het malieveld.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:10 schreef Hortensia_ het volgende:
Kijk al dat Telegraaf-volk hier het geweld van de politie jegens onschuldige demonstranten verheerlijken. Traden ze maar eens zo daadkrachtig op tegen de terreur-boeren in dit land.
Dat gelul vanuit extreem links en rechts elke keer over de politie... Je doet iets wat niet mag dus accepteer dan ook ingrijpen van de Politie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:10 schreef Hortensia_ het volgende:
Kijk al dat Telegraaf-volk hier het geweld van de politie jegens onschuldige demonstranten verheerlijken. Traden ze maar eens zo daadkrachtig op tegen de terreur-boeren in dit land.
Jij haalt hier "gewone" mensen er bij. Of ze haar haten geen idee.Ik denk dat het reuze mee valt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Extreem-rechts?
Really?
Ik denk ook wel bij de "gewone" man/vrouw hoor....
Altijd maar extreem-rechts erbij halen.....
Maar wat is dan dat haten precies?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij haalt hier "gewone" mensen er bij. Of ze haar haten geen idee.Ik denk dat het reuze mee valt.
Maar binnen extreem rechtse kringen wel. En ook boze Telegraaf lezers.
Wat?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:27 schreef HeatWave het volgende:
ipv jouw vredelievende progressieve manier van iemand kapot schoppen
Er werd met scherp geschoten op boerenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:10 schreef Hortensia_ het volgende:
Wat is er anders aan Greta dan aan een willekeurige terrorboer die asbest in de brand steekt? Behalve dat die terreurboer een stuk strafbaarder bezig isquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:28 schreef TLC het volgende:
Kunnen we Greta w niet uitleveren aan rusland ? Dat lijkt me een win-win situatie
Ik heb ergens ook nog wel gewoon medelijden met dat kind. Ze heeft schatrijke ouders die hun hele leven in luxe hebben geleefd en opeens dachten dat het een mooie grift zou zijn om hun 15 jarige dochter zo te hersenspoelen met klimaatangst dat ze een soort klimaattrauma heeft opgelopen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:28 schreef TLC het volgende:
Kunnen we Greta w niet uitleveren aan rusland ? Dat lijkt me een win-win situatie
Hoe mensen genieten van mooi weer is niet aan jou om te beoordelen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga je nu weer een aantal artikelen van 40-45 jaar geleden over zure regen oprakelen als tegenargument?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nu weer een aantal artikelen van 40-45 jaar geleden over zure regen oprakelen als tegenargument?
Dit. Mensen die als lemmingen in hun auto naar het strand willen rijdenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:42 schreef sp3c het volgende:
gewoon tram 9 pakken, heb je ook geen gezeik met parkeren
pak je tram 12 naar het zuiderstrand, kom je alleen wat verdwaalde Polen tegen en hier en daar een strandtent met wat mensen erom heenquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon #teamzomer
Alleen wat die overvolle Nederlandse stranden betreft, ben ik het wel eens met heywoodu.
Ah.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:10 schreef Hortensia_ het volgende:
Heerlijk. Mag van mij nog wel een tandje gewelddadiger.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:10 schreef Hortensia_ het volgende:
Wat is dat volk toch goed in janken als ze hun zin even niet krijgen.quote:
Wat een geweld zeg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Gewoon keihard liegen en zelf het bewijs dat je liegt aanvoeren met video.
1 sjap wordt vrijwel geweldloos weggesleept en dan zo posten als XR.
Och meid, iemand vindt iets anders leuk dan jij. Ga jij de mensjes maar even zeggen hoe ze zich wel moeten vermaken. Iets verhevens graag, beetje treurig zeiken op FOK! hoe mensen hun vrije tijd willen invullen bijv.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Och meid, iemand vindt iets anders leuk dan jij. Ga jij de mensjes maar even zeggen hoe ze zich wel moeten vermaken. Iets verhevens graag, beetje treurig zeiken op FOK! hoe mensen hun vrije tijd willen invullen bijv.
Verrekte treurwilg.
Dat soort lui hebben nog nooit iemand nee horen zeggen, die denken omdat ze hier wonen hun nooit iets kan overkomen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Gewoon keihard liegen en zelf het bewijs dat je liegt aanvoeren met video.
1 sjap wordt vrijwel geweldloos weggesleept en dan zo posten als XR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |