Zelf reist ze de hele wereld om en heeft ze een lading airmiles waar zelfs Rutte jaloers op is , maar dan wel hier de weg gaan blokkerenquote:Irritatie op zomerse stranddag: activisten XR willen met Greta Thunberg weg naar Scheveningen blokkeren
LIEKE JONGBLOED
Aangepast: 31 min geleden50 min geledenin BINNENLAND
25
DEN HAAG - Kom zo vroeg mogelijk naar Scheveningen om van deze eerste mooie lentedag aan het strand te genieten! Deze oproep doen de strandtenthouders van de badplaats nu uitgerekend deze zaterdag klimaatdemonstranten roet in het eten dreigen te gooien.
Extinction Rebellion (XR) heeft opgeroepen om zaterdagmiddag voor de 37ste keer de Utrechtsebaan, het laatste stukje van de A12 bij Den Haag te blokkeren. Ze doen dit uit protest tegen overheidssteun voor de fossiele industrie. De Zweedse klimaatactivist Greta Thunberg zou een van de aanwezigen zijn. XR zegt zelf duizenden demonstranten te verwachten.
Dat verwacht je ook niet!quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kom zo vroeg mogelijk naar Scheveningen om van deze eerste mooie lentedag aan het strand te genieten! Deze oproep doen de strandtenthouders
"De zon schijnt, dus ik móet op het strand liggen tussen duizenden anderen."quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:56 schreef DrDentz het volgende:
Wat heb je aan een goed klimaat als je er niet van mag genieten?
Nee maar dat mag hij toch zelf weten?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"De zon schijnt, dus ik móet op het strand liggen tussen duizenden anderen."
Dat is de enige manier waarop je kunt genieten van 'mooi' weer?
Bepaal jij dat?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Extinction rebellion schijnt dat te bepalen.quote:
Een Duitserquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:58 schreef Filosoofert het volgende:
Het is wachten op de eerste automobilist die er plankgas doorheen vlamt.
Zou het dan wel afgelopen zijn met dat irritante gedoe?
Alleen bij slecht weer, omdat je anders fijnstof doet opdwarrelenquote:
Wat een gezelligheidquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Strand is alleen voor mensen die er wonen ofzo.quote:
Even lekker rustig ontspannen!quote:
En de hond thuislaten... die schijt maar op het toilet, anders te veel stikstof in de 'natuur' in de wijk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:06 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Alleen bij slecht weer, omdat je anders fijnstof doet opdwarrelen
Meer mensen doen het niet dan wel, dus het antwoord op de vraag lijkt 'nee' te zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk dat ze er in scheveningen best blij mee zijn dat al die massa’s toeristen een keer wegblijvenquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:04 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Extinction rebellion schijnt dat te bepalen.
Het is mijn ding ook niet, maar mogen die mensen dat zelf bepalen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even lekker rustig ontspannen!
[ afbeelding ]
Denk dat ze het naar hun zin hebben anders zouden er niet zoveel zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volop genieten van de zonquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh tuurlijk, mensen die dat leuk vinden moeten dat ook vooral doen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:11 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Denk dat ze het naar hun zin hebben anders zouden er niet zoveel zitten.
Tja dit is midden op de dag, uit ervaring weet ik dat je op de hete dagen gewoon lekker om 9uur op het strand moet zijn en om 13uur zo snel mogelijk weer weg moet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |