Ze kijkt zo leuk.quote:
Bezorgen danquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:34 schreef Tegan het volgende:
Zin in Chinees eten maar geen zin om te gaan halen.
DM je bestelling maar dan kom ik het bij je afleveren.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:34 schreef Tegan het volgende:
Zin in Chinees eten maar geen zin om te gaan halen.
En hoe jij voel je daarbijquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DM je bestelling maar dan kom ik het bij je afleveren.
Wat denk je wel niet van mij?quote:
Ik voel er niet zoveel bij. Ik denk vooral na zodat ik zsm bij haar huis ben en het eten niet al koud geworden is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vergat het woordje "voel"
Excuus
Aws je bent liefquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel er niet zoveel bij. Ik denk vooral na zodat ik zsm bij haar huis ben en het eten niet al koud geworden is.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:32 schreef Tegan het volgende:
Maar een 8? Ze mist zeker een bepaald hoofddeksel.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel er niet zoveel bij. Ik denk vooral na zodat ik zsm bij haar huis ben en het eten niet al koud geworden is.
Klinkt erg warmquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Brrrrrr! Heb het koud en zit al onder een dekje
Lekker vroeg naar bed. Daar liggen vier dekbedden op. Dus lekker broeien met een boekje
Haiquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hey gianni. Hoe is het? Wilde plannen dit weekend?
Oh ja en van mezelf mag ik van oktober tot en met maart een elektrische deken erbij. Uurtje aan voor het slapen gaan (en uit als ik ga slapen) voor een extra fijn moment.quote:
Dat tweede en vierdequote:Op vrijdag 5 april 2024 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hai
Sporten, doen alsof ik dood ben, wandelen, weer op de bank liggen alsof ik dood ben en weer naar Brabant.
En jij?
Zombieapocalypse?quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hai
Sporten, doen alsof ik dood ben, wandelen, weer op de bank liggen alsof ik dood ben en weer naar Brabant.
En jij?
Dat is meer wandelen alsof ik al dood benquote:
Heerlijkquote:
Touchequote:Op vrijdag 5 april 2024 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is meer wandelen alsof ik al dood ben
[..]
Heerlijk
Dit is juist ende correctquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:32 schreef Tegan het volgende:
Maar een 8? Ze mist zeker een bepaald hoofddeksel.
De enige juiste manierquote:
Smakelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ieuwquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had mezelf een zalm pasta salade gemaakt. Met geitenkaas
Kaas @:AirwiN, kom er maar in
Wat heeft @AirwiN met kaas...?quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik had ook een zalmsalade gemaakt,quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij slaat wat liefjes?quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:21 schreef Faxie het volgende:
Is die homo in de OP bang dat hij een nagel breekt?
Een enorme afkeer vooral.quote:
Ow. Gohquote:
Ja, hier ook geen problemen meequote:Op vrijdag 5 april 2024 21:49 schreef DrMarten het volgende:
Kaas
Morgen weer een kilo halen op de markt
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:09 schreef Barbusse het volgende:
Mensen die niet van kaas houden zijn raar. Raar. Niet excentriek.
Oeh, ik ook.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow. Goh![]()
Al weet ik van iig nog 1 user op FOK! die ook niet van kaas houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:34 schreef Tegan het volgende:
Vandaag nog een broodje kaas gekocht.Net nog een broodje kaas op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Yayquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag voel ik me goed
Wat een waardeloze start van de dag.quote:
quote:
Leuker en lekkerder.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn leukere manieren om de dag te starten.
Hoe laat spreken we af morgen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn leukere manieren om de dag te starten.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dat gaat er dus mis in mijn leven
7 uur want race.quote:
Nou ik zit al klaar hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets eerder dan want er moet ook tijd voor knuffelen zijn.
Let’s go Landoquote:Op zondag 7 april 2024 06:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ik zit al klaar hoor
Goedemorgen
P7quote:
Herkenbaar welquote:
Gelukkig maarquote:
quote:
Damesquote:
Lekker hoor. Verjaardag gehad maar dat viel gelukkig mee. Gisteren lekker relax gedaan en de race gekeken. En nu weer aan het werkquote:
Drukjes maar wel interessant.quote:Op maandag 8 april 2024 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker hoor. Verjaardag gehad maar dat viel gelukkig mee. Gisteren lekker relax gedaan en de race gekeken. En nu weer aan het werk
En jouw weekend?
Oeh, dat klinkt spannendquote:
Ohw, ik dacht een nieuwe stap in je levenquote:Op maandag 8 april 2024 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Valt best meehele weekend training gehad (niet voor werk ofzo
) veel geleerd enzo.
Nieuwe stap? Als in?quote:Op maandag 8 april 2024 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht een nieuwe stap in je leven
Dit klinkt ook goed
Een huis bijvoorbeeldquote:
Ah zo, verstandigquote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow datNeuh. Onze plannen zijn wat omgegooid, dus we doen rustig aan. Voorlopig nog niet iig.
Kind op komst?quote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow datNeuh. Onze plannen zijn wat omgegooid, dus we doen rustig aan. Voorlopig nog niet iig.
Doe eens even niet!quote:
Bah sparen. Meer tijd om uit te geven en op vakantie te gaanquote:Op maandag 8 april 2024 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah zo, verstandigWel tijd om meer te sparen
quote:Op maandag 8 april 2024 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe eens even niet!
werk gedoetjes
[..]
Bah sparen. Meer tijd om uit te geven en op vakantie te gaan
Wij sparen ieder voor zich, maar gaat wel de goede kant op. En ook qua vakantie staat alles op losse schroeven, dus we zien welquote:Op maandag 8 april 2024 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen wij ook, al groeit de spaarpot prima
Oh ja, wij ook. Alleen onze vakanties staan al zo goed als vastquote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij sparen ieder voor zich, maar gaat wel de goede kant op. En ook qua vakantie staat alles op losse schroeven, dus we zien wel
Hoe ver vooruit heb je alles al gepland dan?quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, wij ook. Alleen onze vakanties staan al zo goed als vast
Tot en met oktober en er zijn plannen voor november/decemberquote:Op maandag 8 april 2024 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe ver vooruit heb je alles al gepland dan?
Ow zo. Ik dacht al jaren vooruitquote:Op maandag 8 april 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot en met oktober en er zijn plannen voor november/decemberAl zal dat een lang weekend zijn
Nee, dat nietquote:Op maandag 8 april 2024 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow zo. Ik dacht al jaren vooruit
We hebben nu alleen nog wat in mei gepland staan.
Vlielandquote:Op maandag 8 april 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat nietWe hebben wel ideeën
Waar ga je heen?
Nee dankje. Vlieland is genoeg te zienquote:
quote:Op maandag 8 april 2024 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dankje. Vlieland is genoeg te zienen lekker rustig. Beetje fietsen enzo. Lekker kneuterig.
Moeten we nog ff kopenquote:Op maandag 8 april 2024 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Wel in matchende ANWB-pakken he?
quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gesprek met WMO ging goed, krijg hulp die ik nodig heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Sinds wanneer ben jij zo burgerlijkquote:Op maandag 8 april 2024 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dankje. Vlieland is genoeg te zienen lekker rustig. Beetje fietsen enzo. Lekker kneuterig.
Een TaMieMoment!quote:
quote:
Iedereen wordt hier steeds burgerlijkerquote:
We worden oudquote:Op maandag 8 april 2024 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen wordt hier steeds burgerlijker
Je bent zo oud als je jezelf voeltquote:
Zeker waar. Verschilt wel met momentenquote:Op maandag 8 april 2024 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf voelt
Soms 18, soms 80quote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker waar. Verschilt wel met momenten
Ik weigerquote:Op maandag 8 april 2024 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 8 april 2024 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Als dit de hoogtepunten van je feestjes zijn dan ben je gewoon een burgerlul.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:15 schreef Faxie het volgende:
Morgen feestje bij een maat, en daar komt ook iemand die kaasboer is, en die neemt wat versnaperingetjes mee
Ik ben niet degene die aanneemt dat dat het hoogtepunt was van het feestje.quote:Op maandag 8 april 2024 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Als dit de hoogtepunten van je feestjes zijn dan ben je gewoon een burgerlul.
Daarom begon mijn post ook met 'Als...'.quote:Op maandag 8 april 2024 15:22 schreef Faxie het volgende:
Ik ben niet degene die aanneemt dat dat het hoogtepunt was van het feestje.
Ik had toch iets anders in gedachtenquote:
Versnaperingetjes ook nog hè?quote:
Kamervragen wat ik je Bromquote:
Trouw met mij.quote:
quote:
Jullie verdienen elkaarquote:
Kaas maakt bijna alles beterquote:
Het is nooit te laat voor ons.quote:
Dat is niet hoe je het wil hebben nee . Vervelend dat je dat zo voelt.quote:Op maandag 8 april 2024 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh
Dat moet ik even kwijt
Zo stom dat ik het nodig heb dat iemand me gaat leren om goed voor mezelf te zorgen( huishouden)en boodschappen doen...
Zo'n jonge stagiaire die het gesprek voerde. Het was zo gegant en ik vind het stom dat het mijzelf niet lukt
Primaquote:Op maandag 8 april 2024 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe beviel het eerste weekje bij je nieuwe baan?
quote:Op maandag 8 april 2024 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh
Dat moet ik even kwijt
Zo stom dat ik het nodig heb dat iemand me gaat leren om goed voor mezelf te zorgen( huishouden)en boodschappen doen...
Zo'n jonge stagiaire die het gesprek voerde. Het was zo gegant en ik vind het stom dat het mijzelf niet lukt
Dat is dus waarom hulp vragen zo moeilijk isquote:Op maandag 8 april 2024 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh
Dat moet ik even kwijt
Oké opaquote:Op maandag 8 april 2024 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom begon mijn post ook met 'Als...'.
Mag ik wel nog kaas?quote:
Veel te weinigquote:
Ik heb het niet eens in huisquote:
Schop ze.quote:
Ik lig nog in mn bed en ben nog niet op mn werk, dus ik ben het nu niet!quote:
* TheStigsDutchCousin duwt Sally uit bedquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik lig nog in mn bed en ben nog niet op mn werk, dus ik ben het nu niet!
Whut.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin duwt Sally uit bed
Ja, en nu niet meerquote:
Tssss. En dan maar mij eruit duwen.quote:
Gelijke monniken en zoquote:
Ik heb jou niet geduwd ?!quote:
Niet dat jij weet!quote:
quote:
quote:
quote:
Andersom neer moeten zettenquote:
Lekker man, kaas.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:46 schreef TaMieke het volgende:
Hebben we het nu nogsteeds over die kaas?
Ja ehm, dat is gewoon aftellen, niet eens afwachtenquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo wilde ik 'm Zodat Faxie weer met eenkan reageren.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo wilde ik 'm Zodat Faxie weer met eenkan reageren.
🥲 De post waarvan je wist dat die komen zou...quote:
Lekker fuzzyquote:
Matches the beardquote:
quote:
quote:
Had jij dan @Q. 's plek ingenomen dit keer?quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dit lezen voelt stiekem nog altijd als thuiskomen.
Ik zou niet durven! (En ik ben nogal gehecht aan mn eigen plek. Ik denk dat als er een ander zit wanneer ik binnen kom ik me omdraai en thuis ga werken)quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Had jij dan @:Q. 's plek ingenomen dit keer?
Vorige keer werd ik al beschuldigd![]()
![]()
Hoe vaak werk je thuis inmiddels?quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! (En ik ben nogal gehecht aan mn eigen plek. Ik denk dat als er een ander zit wanneer ik binnen kom ik me omdraai en thuis ga werken)
2 a 3 dagen in de week. En dan zit er nog steeds niemand op mn plek. Er worden wel regelmatig opmerkingen over gemaakt maar tot op heden heeft niemand het lefquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe vaak werk je thuis inmiddels?
Ze willen niet rivaliserenquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
2 a 3 dagen in de week. En dan zit er nog steeds niemand op mn plek. Er worden wel regelmatig opmerkingen over gemaakt maar tot op heden heeft niemand het lef
Neequote:
Ja zeg.quote:
Of het je goed staat, zelfs................quote:
Dat ken ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
2 a 3 dagen in de week. En dan zit er nog steeds niemand op mn plek. Er worden wel regelmatig opmerkingen over gemaakt maar tot op heden heeft niemand het lef
Beterquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ken ik
Maar wij hebben inmiddels onze eigen verdieping gekregen
quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zeg.
![]()
Jij vraagt of het je zal staan!
[..]
Of het je goed staat, zelfs................
Ja, eh.quote:
Laat je fantasie maar losgaanquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, eh.
Hoe moeten we anders beoordelen, of het je goed staat...
Maar dan moet ik wel even weten wat voor Onesie je hebt uitgekozen....quote:
Gewoon toegeëigendquote:
klinkt als top amusementquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een fantastische vergadering gehad. Vrouwen van middelbare leeftijd die ruzie maken over, jawel, een appje
Ja... echt... ik zat maar even uit het raam te staren, wist niet wat ik moest doenquote:
heb je het gefilmd?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... echt... ik zat maar even uit het raam te staren, wist niet wat ik moest doende ene verhief zelfs haar stem een beetje en ze lieten elkaar niet uitpraten.
De minder gezellige vergaderingen. Ook érg productief ditquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een fantastische vergadering gehad. Vrouwen van middelbare leeftijd die ruzie maken over, jawel, een appje
Hahahah nee, helaas nietquote:
Hahaha het hoeft van mij niet productief, maar wel niet vijandigquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:03 schreef Sally het volgende:
[..]
De minder gezellige vergaderingen. Ook érg productief dit![]()
Nu lekker je eigen kopje thee erbij?
Nee dat was @DrMarten .quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Had jij dan @:Q. 's plek ingenomen dit keer?
Vorige keer werd ik al beschuldigd![]()
![]()
Hue huequote:
Womp wompquote:
Nee, laatst was ik hetquote:
Ik koos er zelf voor om te wandelen in de regen dus ik vond het niet eens erg.quote:
Bikkel. Hier schijnt de zon.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik koos er zelf voor om te wandelen in de regen dus ik vond het niet eens erg.
Wilde harenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:07 schreef Tegan het volgende:
Ik was ook beetje natgeregend, heel mijn haar wild.
Goede binnenkomerquote:
'T is wel zo. Ineens was ik hier (in R&P), geen idee hoequote:
Hoiquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
'T is wel zo. Ineens was ik hier (in R&P), geen idee hoe
quote:
Je dacht aan mij?quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Gianni, Barbquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And you may ask yourself, "How do I work this?"
And you may ask yourself, "Where is that large automobile?"
And you may tell yourself, "This is not my beautiful house"
And you may tell yourself, "This is not my beautiful wife"
Jaaaaaa, daar moest ik meteen aan denken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And you may ask yourself, "How do I work this?"
And you may ask yourself, "Where is that large automobile?"
And you may tell yourself, "This is not my beautiful house"
And you may tell yourself, "This is not my beautiful wife"
She yet lives!quote:
Aan schnitzel en pizza, vooral, maar gewoon doen alsof dat gelijkstaat aanquote:
Dit had ik laatst in KPDquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fijn dat je er bentquote:
De zon schijnt altijd.quote:
Van wie niet?quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar mag ik niet komen :$
On a sidenote:
[ afbeelding ]
Van mezelf. Ik zou nog wat breken tijdens mijn visite daarquote:
Dat zijn ook lekkere hapjes dus ik keur het goed. Hi.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aan schnitzel en pizza, vooral, maar gewoon doen alsof dat gelijkstaat aan
Hallo
We zijn inmiddels allemaal oudjesquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van mezelf. Ik zou nog wat breken tijdens mijn visite daar
Hasjtakouderdom
Uhuhquote:
quote:
Lekker hapjequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn ook lekkere hapjes dus ik keur het goed. Hi.
HELLOOOOOquote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Tegan is een bitterbal?quote:
Ik ook nietquote:
Heet, lekker, goeie rondingen en als je er eenmaal aan begint wil je er steeds meer van? Ja, ik denk dat het wel een treffend vergelijk is.quote:
FOLquote:
Sterkte en smakelijk!quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben net thuis na een zware dag en gooi net een paar mini-loempia's in de oven
Geniet!quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben net thuis na een zware dag en gooi net een paar mini-loempia's in de oven
Zullen we dan maar op een terrasje gaan zitten met een cocktail, kijkende naar flanerende zomerjurkjes?quote:
Zal ik dan dat zomerjurkje aandoen?quote:Op woensdag 10 april 2024 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zullen we dan maar op een terrasje gaan zitten met een cocktail, kijkende naar flanerende zomerjurkjes?
Is ook goedquote:Op woensdag 10 april 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Zal ik dan dat zomerjurkje aandoen?
Maar... dan ga ik niet meer flaneren hoor. Gewoon bij jullie op het terrasje erbij gaan zitten.
quote:Op woensdag 10 april 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Zal ik dan dat zomerjurkje aandoen?
Maar... dan ga ik niet meer flaneren hoor. Gewoon bij jullie op het terrasje erbij gaan zitten.
Oei - heftige dingen meegemaakt?quote:Op woensdag 10 april 2024 13:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Altijd genieten als je met bloeddoorlopen ogen langs een groep lunchende bouwvakkers mag lopen
Je werkt aan jezelf en dat is een mooie eigenschap! Wat boeit het hoe een ander naar je kijkt op basis van je uiterlijk? Het boeit niet. Je bent bezig en je gaat er beter uitkomen!quote:Op woensdag 10 april 2024 13:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee gewoon mijn wekelijkse therapiesessie
Bedankt voor dit berichtjequote:Op woensdag 10 april 2024 13:24 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Je werkt aan jezelf en dat is een mooie eigenschap! Wat boeit het hoe een ander naar je kijkt op basis van je uiterlijk? Het boeit niet. Je bent bezig en je gaat er beter uitkomen!
quote:Op woensdag 10 april 2024 13:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dikke knuffel, dat is heftig. Goed dat je die strijd aangaat, dapper!quote:Op woensdag 10 april 2024 13:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben anderen dat verder nog nooit tegen je gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bedankt voor dit berichtjekreeg er wel weer waterige ogen en keelpijn van
Wel in de schaduw hoor, anders verbrand ik.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zullen we dan maar op een terrasje gaan zitten met een cocktail, kijkende naar flanerende zomerjurkjes?
Tja mensen hebben me ook jaren verteld dat ik niet goed genoeg was.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig hebben anderen dat verder nog nooit tegen je gezegd.![]()
Bruhquote:Op woensdag 10 april 2024 17:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel in de schaduw hoor, anders verbrand ik.
Well, they were wrongquote:Op woensdag 10 april 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tja mensen hebben me ook jaren verteld dat ik niet goed genoeg was.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een huidziekte heb die mijn pigment laat verdwijnen.quote:
Je bent Iers?quote:Op woensdag 10 april 2024 17:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een huidziekte heb die mijn pigment laat verdwijnen.
Is dat een huidziekte ja?quote:
Zo goed als jaquote:
Helemaal niks. Tof volkquote:Op woensdag 10 april 2024 17:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jezuswat heb jij tegen ieren?
Ik ben ook witjesquote:Op woensdag 10 april 2024 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helemaal niks. Tof volkBietje witjes alleen.
Ik niet zoquote:
Ah, Dan weet ik wel welkequote:Op woensdag 10 april 2024 17:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een huidziekte heb die mijn pigment laat verdwijnen.
Vitiligo, zo'n groot geheim maak ik daar niet van hoor.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, Dan weet ik wel welke![]()
(zal niet zomaar vertellen overigens).
Ik heb ijsquote:Op woensdag 10 april 2024 18:41 schreef Tegan het volgende:
Ik heb beetje een dip. Zin om helemaal niets te doen tot tegenbericht. Of zin in een ijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |