Ja, hier ook geen problemen meequote:Op vrijdag 5 april 2024 21:49 schreef DrMarten het volgende:
Kaas
Morgen weer een kilo halen op de markt
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:09 schreef Barbusse het volgende:
Mensen die niet van kaas houden zijn raar. Raar. Niet excentriek.
Oeh, ik ook.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow. Goh![]()
Al weet ik van iig nog 1 user op FOK! die ook niet van kaas houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:34 schreef Tegan het volgende:
Vandaag nog een broodje kaas gekocht.Net nog een broodje kaas op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Yayquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag voel ik me goed
Wat een waardeloze start van de dag.quote:
quote:
Leuker en lekkerder.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn leukere manieren om de dag te starten.
Hoe laat spreken we af morgen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn leukere manieren om de dag te starten.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dat gaat er dus mis in mijn leven
7 uur want race.quote:
Nou ik zit al klaar hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets eerder dan want er moet ook tijd voor knuffelen zijn.
Let’s go Landoquote:Op zondag 7 april 2024 06:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ik zit al klaar hoor
Goedemorgen
P7quote:
Herkenbaar welquote:
Gelukkig maarquote:
quote:
Damesquote:
Lekker hoor. Verjaardag gehad maar dat viel gelukkig mee. Gisteren lekker relax gedaan en de race gekeken. En nu weer aan het werkquote:
Drukjes maar wel interessant.quote:Op maandag 8 april 2024 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker hoor. Verjaardag gehad maar dat viel gelukkig mee. Gisteren lekker relax gedaan en de race gekeken. En nu weer aan het werk
En jouw weekend?
Oeh, dat klinkt spannendquote:
Ohw, ik dacht een nieuwe stap in je levenquote:Op maandag 8 april 2024 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Valt best meehele weekend training gehad (niet voor werk ofzo
) veel geleerd enzo.
Nieuwe stap? Als in?quote:Op maandag 8 april 2024 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht een nieuwe stap in je leven
Dit klinkt ook goed
Een huis bijvoorbeeldquote:
Ah zo, verstandigquote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow datNeuh. Onze plannen zijn wat omgegooid, dus we doen rustig aan. Voorlopig nog niet iig.
Kind op komst?quote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow datNeuh. Onze plannen zijn wat omgegooid, dus we doen rustig aan. Voorlopig nog niet iig.
Doe eens even niet!quote:
Bah sparen. Meer tijd om uit te geven en op vakantie te gaanquote:Op maandag 8 april 2024 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah zo, verstandigWel tijd om meer te sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |