Ze kijkt zo leuk.quote:
Bezorgen danquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:34 schreef Tegan het volgende:
Zin in Chinees eten maar geen zin om te gaan halen.
DM je bestelling maar dan kom ik het bij je afleveren.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:34 schreef Tegan het volgende:
Zin in Chinees eten maar geen zin om te gaan halen.
En hoe jij voel je daarbijquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DM je bestelling maar dan kom ik het bij je afleveren.
Wat denk je wel niet van mij?quote:
Ik voel er niet zoveel bij. Ik denk vooral na zodat ik zsm bij haar huis ben en het eten niet al koud geworden is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vergat het woordje "voel"
Excuus
Aws je bent liefquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel er niet zoveel bij. Ik denk vooral na zodat ik zsm bij haar huis ben en het eten niet al koud geworden is.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:32 schreef Tegan het volgende:
Maar een 8? Ze mist zeker een bepaald hoofddeksel.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel er niet zoveel bij. Ik denk vooral na zodat ik zsm bij haar huis ben en het eten niet al koud geworden is.
Klinkt erg warmquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Brrrrrr! Heb het koud en zit al onder een dekje
Lekker vroeg naar bed. Daar liggen vier dekbedden op. Dus lekker broeien met een boekje
Haiquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hey gianni. Hoe is het? Wilde plannen dit weekend?
Oh ja en van mezelf mag ik van oktober tot en met maart een elektrische deken erbij. Uurtje aan voor het slapen gaan (en uit als ik ga slapen) voor een extra fijn moment.quote:
Dat tweede en vierdequote:Op vrijdag 5 april 2024 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hai
Sporten, doen alsof ik dood ben, wandelen, weer op de bank liggen alsof ik dood ben en weer naar Brabant.
En jij?
Zombieapocalypse?quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hai
Sporten, doen alsof ik dood ben, wandelen, weer op de bank liggen alsof ik dood ben en weer naar Brabant.
En jij?
Dat is meer wandelen alsof ik al dood benquote:
Heerlijkquote:
Touchequote:Op vrijdag 5 april 2024 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is meer wandelen alsof ik al dood ben
[..]
Heerlijk
Dit is juist ende correctquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:32 schreef Tegan het volgende:
Maar een 8? Ze mist zeker een bepaald hoofddeksel.
De enige juiste manierquote:
Smakelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ieuwquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had mezelf een zalm pasta salade gemaakt. Met geitenkaas
Kaas @:AirwiN, kom er maar in
Wat heeft @AirwiN met kaas...?quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik had ook een zalmsalade gemaakt,quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij slaat wat liefjes?quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:21 schreef Faxie het volgende:
Is die homo in de OP bang dat hij een nagel breekt?
Een enorme afkeer vooral.quote:
Ow. Gohquote:
Ja, hier ook geen problemen meequote:Op vrijdag 5 april 2024 21:49 schreef DrMarten het volgende:
Kaas
Morgen weer een kilo halen op de markt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |