Andersom neer moeten zettenquote:
Lekker man, kaas.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:46 schreef TaMieke het volgende:
Hebben we het nu nogsteeds over die kaas?
Ja ehm, dat is gewoon aftellen, niet eens afwachtenquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo wilde ik 'm Zodat Faxie weer met eenkan reageren.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo wilde ik 'm Zodat Faxie weer met eenkan reageren.
🥲 De post waarvan je wist dat die komen zou...quote:
Lekker fuzzyquote:
Matches the beardquote:
quote:
quote:
Had jij dan @Q. 's plek ingenomen dit keer?quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dit lezen voelt stiekem nog altijd als thuiskomen.
Ik zou niet durven! (En ik ben nogal gehecht aan mn eigen plek. Ik denk dat als er een ander zit wanneer ik binnen kom ik me omdraai en thuis ga werken)quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Had jij dan @:Q. 's plek ingenomen dit keer?
Vorige keer werd ik al beschuldigd![]()
![]()
Hoe vaak werk je thuis inmiddels?quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! (En ik ben nogal gehecht aan mn eigen plek. Ik denk dat als er een ander zit wanneer ik binnen kom ik me omdraai en thuis ga werken)
2 a 3 dagen in de week. En dan zit er nog steeds niemand op mn plek. Er worden wel regelmatig opmerkingen over gemaakt maar tot op heden heeft niemand het lefquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe vaak werk je thuis inmiddels?
Ze willen niet rivaliserenquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
2 a 3 dagen in de week. En dan zit er nog steeds niemand op mn plek. Er worden wel regelmatig opmerkingen over gemaakt maar tot op heden heeft niemand het lef
Neequote:
Ja zeg.quote:
Of het je goed staat, zelfs................quote:
Dat ken ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
2 a 3 dagen in de week. En dan zit er nog steeds niemand op mn plek. Er worden wel regelmatig opmerkingen over gemaakt maar tot op heden heeft niemand het lef
Beterquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ken ik
Maar wij hebben inmiddels onze eigen verdieping gekregen
quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zeg.
![]()
Jij vraagt of het je zal staan!
[..]
Of het je goed staat, zelfs................
Ja, eh.quote:
Laat je fantasie maar losgaanquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, eh.
Hoe moeten we anders beoordelen, of het je goed staat...
Maar dan moet ik wel even weten wat voor Onesie je hebt uitgekozen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |