Lekker hapjequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn ook lekkere hapjes dus ik keur het goed. Hi.
HELLOOOOOquote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Tegan is een bitterbal?quote:
Ik ook nietquote:
Heet, lekker, goeie rondingen en als je er eenmaal aan begint wil je er steeds meer van? Ja, ik denk dat het wel een treffend vergelijk is.quote:
FOLquote:
Sterkte en smakelijk!quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben net thuis na een zware dag en gooi net een paar mini-loempia's in de oven
Geniet!quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben net thuis na een zware dag en gooi net een paar mini-loempia's in de oven
Zullen we dan maar op een terrasje gaan zitten met een cocktail, kijkende naar flanerende zomerjurkjes?quote:
Zal ik dan dat zomerjurkje aandoen?quote:Op woensdag 10 april 2024 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zullen we dan maar op een terrasje gaan zitten met een cocktail, kijkende naar flanerende zomerjurkjes?
Is ook goedquote:Op woensdag 10 april 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Zal ik dan dat zomerjurkje aandoen?
Maar... dan ga ik niet meer flaneren hoor. Gewoon bij jullie op het terrasje erbij gaan zitten.
quote:Op woensdag 10 april 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Zal ik dan dat zomerjurkje aandoen?
Maar... dan ga ik niet meer flaneren hoor. Gewoon bij jullie op het terrasje erbij gaan zitten.
Oei - heftige dingen meegemaakt?quote:Op woensdag 10 april 2024 13:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Altijd genieten als je met bloeddoorlopen ogen langs een groep lunchende bouwvakkers mag lopen
Je werkt aan jezelf en dat is een mooie eigenschap! Wat boeit het hoe een ander naar je kijkt op basis van je uiterlijk? Het boeit niet. Je bent bezig en je gaat er beter uitkomen!quote:Op woensdag 10 april 2024 13:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee gewoon mijn wekelijkse therapiesessie
Bedankt voor dit berichtjequote:Op woensdag 10 april 2024 13:24 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Je werkt aan jezelf en dat is een mooie eigenschap! Wat boeit het hoe een ander naar je kijkt op basis van je uiterlijk? Het boeit niet. Je bent bezig en je gaat er beter uitkomen!
quote:Op woensdag 10 april 2024 13:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dikke knuffel, dat is heftig. Goed dat je die strijd aangaat, dapper!quote:Op woensdag 10 april 2024 13:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben anderen dat verder nog nooit tegen je gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bedankt voor dit berichtjekreeg er wel weer waterige ogen en keelpijn van
Wel in de schaduw hoor, anders verbrand ik.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zullen we dan maar op een terrasje gaan zitten met een cocktail, kijkende naar flanerende zomerjurkjes?
Tja mensen hebben me ook jaren verteld dat ik niet goed genoeg was.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig hebben anderen dat verder nog nooit tegen je gezegd.![]()
Bruhquote:Op woensdag 10 april 2024 17:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel in de schaduw hoor, anders verbrand ik.
Well, they were wrongquote:Op woensdag 10 april 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tja mensen hebben me ook jaren verteld dat ik niet goed genoeg was.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een huidziekte heb die mijn pigment laat verdwijnen.quote:
Je bent Iers?quote:Op woensdag 10 april 2024 17:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een huidziekte heb die mijn pigment laat verdwijnen.
Is dat een huidziekte ja?quote:
Zo goed als jaquote:
Helemaal niks. Tof volkquote:Op woensdag 10 april 2024 17:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jezuswat heb jij tegen ieren?
Ik ben ook witjesquote:Op woensdag 10 april 2024 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helemaal niks. Tof volkBietje witjes alleen.
Ik niet zoquote:
Ah, Dan weet ik wel welkequote:Op woensdag 10 april 2024 17:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een huidziekte heb die mijn pigment laat verdwijnen.
Vitiligo, zo'n groot geheim maak ik daar niet van hoor.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, Dan weet ik wel welke![]()
(zal niet zomaar vertellen overigens).
Ik heb ijsquote:Op woensdag 10 april 2024 18:41 schreef Tegan het volgende:
Ik heb beetje een dip. Zin om helemaal niets te doen tot tegenbericht. Of zin in een ijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |