Je zorgt voortaan maar gewoon dat je wat eerder bent.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zit me echt ontzettend in de weg momenteel
Ik ga er wel vanuit.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Ajax gaat zondag niet verliezen in de Kuip. Let maar op.
Jawel, dit Ajax verliest kansloos van elke club in de top 4.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Ajax gaat zondag niet verliezen in de Kuip. Let maar op.
Is hij weer fit dan?quote:
1-1quote:Op donderdag 4 april 2024 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, dit Ajax verliest kansloos van elke club in de top 4.
?quote:
Zondag lekker rellen in Gelredome als NEC op voorsprong komt.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:54 schreef T3hTommay het volgende:
Vitesse zeven punten achter op de nummer 15.
Erg mooi.
In de Kuip verliest Ajax natuurlijk.quote:
Te voorspelbaar inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondag lekker rellen in Gelredome als NEC op voorsprong komt.
Geen Borges, Rijkhoff of Van der Boomen...maar Fitz-Jim. Dan moet je wel enorm veel lef hebben als trainer als je slechts 1-0 voor staat tegen je naaste concurrent om plek 5.quote:
Ja, jammerquote:Op donderdag 4 april 2024 22:21 schreef leolinedance het volgende:
microfoonmongool ook weer aanwezig
In het feyenoordtopic zijn ze (op gurney na) fan van hun eigen microfoonmongool. Tsja soort zoekt soort hequote:Op donderdag 4 april 2024 22:21 schreef leolinedance het volgende:
microfoonmongool ook weer aanwezig
quote:Op donderdag 4 april 2024 22:50 schreef Zorro het volgende:
Bij Feyenoord zouden er nu nog eens 4 14 minuten bijkomen
Ik hoop het niet, 1-1 is een prima resultaat, dan blijft het verschil met GAE namelijk vier puntenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:50 schreef Zorro het volgende:
Bij Feyenoord zouden er nu nog eens 4 minuten bijkomen
Een kinderhand is weer snel gevuld.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, 1-1 is een prima resultaat, dan blijft het verschil met GAE namelijk vier punten
Als je kijkt wat voor spelers er in de basis stonden en welke spelers daarna nog zijn ingevallen, daar zouden ze in de Keuken Kampioen divisie nog niet warm of koud van worden. Dan mag je je handen dichtknijpen met elk punt dat je pakt tegen een ploeg uit het linkerrijtje van de Eredivisie.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een kinderhand is weer snel gevuld.
Alsof je dat niet al wist voordat ie begon.quote:
Blijft play-offs, wat maakt het uit.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:55 schreef Shreyas het volgende:
Aanval Go Ahead Eagles afgeslagen![]()
Van Feyenoord verliezen we weliswaar, maar GAE moet ook nog tegen Feyenoord, AZ en uit bij Utrecht. Plek 5 lijkt wel in de tas te zitten nu, zeker met deze selectie het maximaal haalbare.
Die wissel van Fitz Jim sloeg natuurlijk nergens op, maar dat heeft niet de tegengoal veroorzaakt. Voor de rest heeft hij vooral geprobeerd de wedstrijd dood te maken en dat is best aardig gelukt. Jammer dat zo een wedstrijd als deze dan net vijf minuten te lang duurt. Maar goed, al met al goede zaken gedaan vandaag.quote:
Dat het seizoen dan minder slecht is dan in 1999quote:
NEC gaat dat winnen. Zeker als Feyenoord speelt zoals vanavond.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Tenzij feyenoord de beker wint. Boeit verder niks
Feyenoord wint die wel, de tijd dat ze expres verloren om Ajax dwars te zitten is inmiddels wel voorbij.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2024 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
NEC gaat dat winnen. Zeker als Feyenoord speelt zoals vanavond.
ja die kans is zeker aanwezig. Maargoed boeit verder niks wat mij betreft.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Feyenoord niet gezien vandaag?quote:
expres verliezen om een andere club dwars te zittenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord wint die wel, de tijd dat ze expres verloren om Ajax dwars te zitten is inmiddels wel voorbij.
Feyenoord speelt in de competitie toch nergens meer voor? Het bestaat niet dat Twente ze passeert en PSV halen ze niet meer in. De motivatie is natuurlijk nul bij die gasten die ook nog eens een uitwedstrijd op kunstgras spelen.quote:
Dit is krampachtig positief proberen te doen, 'goede zaken gedaan' lol.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wissel van Fitz Jim sloeg natuurlijk nergens op, maar dat heeft niet de tegengoal veroorzaakt. Voor de rest heeft hij vooral geprobeerd de wedstrijd dood te maken en dat is best aardig gelukt. Jammer dat zo een wedstrijd als deze dan net vijf minuten te lang duurt. Maar goed, al met al goede zaken gedaan vandaag.
En het is makkelijk om Mislintat de schuld te geven. Tuurlijk is het gruwelijk wat ie heeft gedaan. Maar vergeet de raad van bestuur niet. Of een Michael van Praag. Daar ligt de grootste oorzaak. Mislintat heeft zichzelf niet aangesteld. Mislantat kom in de 95ste minuut niet als een debiel het doel uit. Verder mag je Schip al helemaal niks verwijten. Die steekt z'n nek uit om er nog iets van te maken. Die had niks te winnen toen ie ja zei om tijdelijk trainer te worden. Dat op het eind de gemiddelde leeftijd onder de 22 lag gisteren bij een club als Ajax is absurd. Ook gezien het feit dat jong-Ajax bijna onderaan staat. "Vroeger" speelden jonkies als van Basten, Vanenburg, Bergkamp of de Ligt samen met geroutineerde klasbakken. Nu is het andersom en is er zelfs geen geroutineerde klasbak meer in het team te vinden. En dat Kroes op de tribune zat zegt alles over de persoon. Walgelijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je kijkt wat voor spelers er in de basis stonden en welke spelers daarna nog zijn ingevallen, daar zouden ze in de Keuken Kampioen divisie nog niet warm of koud van worden. Dan mag je je handen dichtknijpen met elk punt dat je pakt tegen een ploeg uit het linkerrijtje van de Eredivisie.
Feijenoord is niet veel beter. Gisteren was niet om aan te gluren.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:55 schreef Shreyas het volgende:
Aanval Go Ahead Eagles afgeslagen![]()
Van Feyenoord verliezen we weliswaar, maar GAE moet ook nog tegen Feyenoord, AZ en uit bij Utrecht. Plek 5 lijkt wel in de tas te zitten nu, zeker met deze selectie het maximaal haalbare.
Dit dus. Heel dit seizoen zal me aan m'n reet roesten verder. Vind het zelfs jammer dat we in het linker rijtje staan. Straks valt de schade nog een beetje mee en blijven de kwaje Pieten weer zitten.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik heb er goede hoop op.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Feijenoord wordt dit als positief gezien. Daar janken ze als ze na 10 jaar een keertje kampioen worden omdat de rest er niks van bakt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag net nog de samenvatting op ESPN, maar wat me het meeste opviel was die sfeer op de tribunes na de 1-0. Alsof ze weer in de halve finale van de Champions League stonden zo euforisch.
Het is niet positief, niet negatief en niet neutraal. Het is gewoon realistisch.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is krampachtig positief proberen te doen, 'goede zaken gedaan' lol.
Dat valt allemaal nog wel mee. ik meen wel dat er nog steeds dvdjes in omloop zijn van de hattrick van Gudetti.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Feijenoord wordt dit als positief gezien. Daar janken ze als ze na 10 jaar een keertje kampioen worden omdat de rest er niks van bakt.
De laatste vier keer won AZ in Eindhoven.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De laatste vier keer won AZ in Eindhoven.
Zo, dat kan ik nu nog zeggen.![]()
![]()
Dat ik er geen vertrouwen in heb is wel een understatement te noemen.
Zelfs als je er rugbydoelpalen zou neer zetten. zou hij vaker missen dan scorenquote:
Vind dat een zwaar overschatte spelerquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs als je er rugbydoelpalen zou neer zetten. zou hij vaker missen dan scoren
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:52 schreef Meister1984 het volgende:
Misschien eens dat domme pleister van je neus halen
Another onequote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
Juffrouw Schouten verspeelde de bal weer eens
@:coco
Oei.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs als je er rugbydoelpalen zou neer zetten. zou hij vaker missen dan scoren
Ik ook dusquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:53 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Vind dat een zwaar overschatte speler
Gimenez mocht willen dat hij 10x had gescoord na de winterstop.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:58 schreef Caland het volgende:
Huilgezicht de Jong verkeert in net zo’n slechte vorm als Gimenez na de winterstop
Luuk denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gimenez mocht willen dat hij 10x had gescoord na de winterstop.
Met het verschil dat Luuk er na de winterstop wel 10 in heeft liggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luuk denk ik ook wel.
Iedereen denk ik.
Ja maar dan had Luuk misschien weer dolgraag voor de winterstop veel willen scoren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met het verschil dat Luuk er na de winterstop wel 10 in heeft liggen.
9 domme idioot.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
Het blijft toch een vreemd fenomeen dat Feyenoord-supporters constant hun spelertjes met die van PSV op diezelfde positie blijven vergelijken.
Je staat 10 punten achter, je bent helemaal niet relevant.
Zal wel meevallen als je 17x achter elkaar wint.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja maar dan had Luuk misschien weer dolgraag voor de winterstop veel willen scoren.
Of werkt dat niet zo? Ik denk dat Robert Muhren dat ook graag doet trouwens
Dus eigenlijk maakt het allemaal niks uit?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal wel meevallen als je 17x achter elkaar wint.
Vreemde conclusie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt het allemaal niks uit?![]()
Dat is fijn, kunnen we stoppen
Die gozer is echt belachelijk goed als die z'n dag heeft. Lijkt mij onmogelijk om hem te behouden in Eindhoven helaas.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:10 schreef Caland het volgende:
Deze assist van Tillman is een stuk knapper dan dat ‘ie lijkt
Sterk en snelquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Teze gaat naar de Championship.
Zei GGMM dat toevallig?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterk en snel
Al mag je dat niet meer zeggen over negers las ik vandaag
Waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is @:Coco weer zo arrogant dat die alweer afwezig is?
Graag normaal doen voortaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je er bent.
Mijn dag is geslaagd.
Ook goed in uithalenquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze zijn ook goed in ritmes en kunnen allemaal goed dansen.
En ze hebben een pener van 30 centimeter.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Houden van kip, meloen en druivensap.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Juichen we straks voor PEC of voor Excelsior?
Neequote:Op zaterdag 6 april 2024 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeker wetenquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Herm is chatgpt op steroïden. Bij de zaltbommelerbode mogen ze in hun handjes knijpen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zie dat Herman weer wild om zich heen aan het slaan was vanmiddag. Dat wordt weer een stevige column in de Zaltbommelse Courant volgende week. @:rambodirk
1 Pavquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pavlidis is dan toch wel de beste spits van de Eredivisie.
Luukquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pavlidis is dan toch wel de beste spits van de Eredivisie.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luuk maakt alleen maar intikkers.
Dan is de Brub toch wel echt beter.
Goed hequote:Op zaterdag 6 april 2024 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste moment van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:38 schreef PSVCL het volgende:
PSV speelt een heerlijke eerste helft en het eerste waar ze het over hebben in de studio is een foute pass van Schouten![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dit is niks joh.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:DombohetOlifantje1 krijgt het zwaar te verduren.
Lijkt @Caland wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:38 schreef PSVCL het volgende:
PSV speelt een heerlijke eerste helft en het eerste waar ze het over hebben in de studio is een foute pass van Schouten![]()
Met een plakje kaas?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:42 schreef Coco het volgende:
Misschien ga ik Twente kijken.
@:Drizzt_DoUrden
@:Jojoortje
En een Twents kruidentuintje!quote:
Met een dotje mosterd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hemels voer echt waar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Hup Pavlidis.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zijn bijkans nog slechter dan Volendam, joh.
Zit die bolle er ook weer?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Staan ze 4-1 voor en nog zo boos om een corner. Aangebrand spul op de tribunes.
Haha die kan er echt niets van, maar wel leuk voor hem. Denk ook meteen z’n laatste speelminuten in het eerste.quote:
Dan zal hij zo wel scoren als jij dat zegt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha die kan er echt niets van, maar wel leuk voor hem. Denk ook meteen z’n laatste speelminuten in het eerste.
En zijn enige goaltje dan blijkbaarquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha die kan er echt niets van, maar wel leuk voor hem. Denk ook meteen z’n laatste speelminuten in het eerste.
Ik heb altijd gelijk @klaasweetallesquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op de laatste weken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan zal hij zo wel scoren als jij dat zegt.
Je hoeft er alleen maar wat potjes Jong PSV voor te kijken. Simons is wel een leuke speler.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan zal hij zo wel scoren als jij dat zegt.
Kopt ze makkelijk binnen bij Jong, zit veel rek inquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar wat potjes Jong PSV voor te kijken. Simons is wel een leuke speler.
2x in een week dat je een speler afzeikt en hij de volgende pot scoort.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar wat potjes Jong PSV voor te kijken. Simons is wel een leuke speler.
Jeetje het zit je wel diep zeg. We waren het een keer niet eens, het is wat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
2x in een week dat je een speler afzeikt en hij de volgende pot scoort.
Ga zo door.
Het is toch gewoon super grappig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jeetje het zit je wel diep zeg. We waren het een keer niet eens, het is wat.
Oh ja hoor, maar je lijkt er wat mee te zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is toch gewoon super grappig.
Maar die kan er dan ook echt niks van.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar je lijkt er wat mee te zitten.
Helaas hebben mijn opmerkingen geen invloed op Til. Die scoort maar niet meer. Volgende week dan maar.
Inderdaad, want nu staan we op doelsaldo ook voor.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme Joseph, zeg toch gewoon dat je blij bent met de winst van PSV/het verlies van AZ
Het is nog niet wat hoor…quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:42 schreef Coco het volgende:
Misschien ga ik Twente kijken.
@:Drizzt_DoUrden
@:Jojoortje
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |