Je zorgt voortaan maar gewoon dat je wat eerder bent.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zit me echt ontzettend in de weg momenteel
Ik ga er wel vanuit.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Ajax gaat zondag niet verliezen in de Kuip. Let maar op.
Jawel, dit Ajax verliest kansloos van elke club in de top 4.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Ajax gaat zondag niet verliezen in de Kuip. Let maar op.
Is hij weer fit dan?quote:
1-1quote:Op donderdag 4 april 2024 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, dit Ajax verliest kansloos van elke club in de top 4.
?quote:
Zondag lekker rellen in Gelredome als NEC op voorsprong komt.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:54 schreef T3hTommay het volgende:
Vitesse zeven punten achter op de nummer 15.
Erg mooi.
In de Kuip verliest Ajax natuurlijk.quote:
Te voorspelbaar inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondag lekker rellen in Gelredome als NEC op voorsprong komt.
Geen Borges, Rijkhoff of Van der Boomen...maar Fitz-Jim. Dan moet je wel enorm veel lef hebben als trainer als je slechts 1-0 voor staat tegen je naaste concurrent om plek 5.quote:
Ja, jammerquote:Op donderdag 4 april 2024 22:21 schreef leolinedance het volgende:
microfoonmongool ook weer aanwezig
In het feyenoordtopic zijn ze (op gurney na) fan van hun eigen microfoonmongool. Tsja soort zoekt soort hequote:Op donderdag 4 april 2024 22:21 schreef leolinedance het volgende:
microfoonmongool ook weer aanwezig
quote:Op donderdag 4 april 2024 22:50 schreef Zorro het volgende:
Bij Feyenoord zouden er nu nog eens 4 14 minuten bijkomen
Ik hoop het niet, 1-1 is een prima resultaat, dan blijft het verschil met GAE namelijk vier puntenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:50 schreef Zorro het volgende:
Bij Feyenoord zouden er nu nog eens 4 minuten bijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |