Dit dus. Heel dit seizoen zal me aan m'n reet roesten verder. Vind het zelfs jammer dat we in het linker rijtje staan. Straks valt de schade nog een beetje mee en blijven de kwaje Pieten weer zitten.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Tenzij feyenoord de beker wint. Boeit verder niks
Ik heb er goede hoop op.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
NEC gaat dat winnen. Zeker als Feyenoord speelt zoals vanavond.
Bij Feijenoord wordt dit als positief gezien. Daar janken ze als ze na 10 jaar een keertje kampioen worden omdat de rest er niks van bakt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag net nog de samenvatting op ESPN, maar wat me het meeste opviel was die sfeer op de tribunes na de 1-0. Alsof ze weer in de halve finale van de Champions League stonden zo euforisch.
Het is niet positief, niet negatief en niet neutraal. Het is gewoon realistisch.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is krampachtig positief proberen te doen, 'goede zaken gedaan' lol.
Dat valt allemaal nog wel mee. ik meen wel dat er nog steeds dvdjes in omloop zijn van de hattrick van Gudetti.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Feijenoord wordt dit als positief gezien. Daar janken ze als ze na 10 jaar een keertje kampioen worden omdat de rest er niks van bakt.
De laatste vier keer won AZ in Eindhoven.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De laatste vier keer won AZ in Eindhoven.
Zo, dat kan ik nu nog zeggen.![]()
![]()
Dat ik er geen vertrouwen in heb is wel een understatement te noemen.
Wat leuk zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |