Zelfs als je er rugbydoelpalen zou neer zetten. zou hij vaker missen dan scorenquote:
Laatste waarschuwing.quote:
Vind dat een zwaar overschatte spelerquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs als je er rugbydoelpalen zou neer zetten. zou hij vaker missen dan scoren
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:52 schreef Meister1984 het volgende:
Misschien eens dat domme pleister van je neus halen
Another onequote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
Juffrouw Schouten verspeelde de bal weer eens
@:coco
Oei.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs als je er rugbydoelpalen zou neer zetten. zou hij vaker missen dan scoren
Ik ook dusquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:53 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Vind dat een zwaar overschatte speler
Ik ga een banaantje etenquote:
Jij ookquote:
Gimenez mocht willen dat hij 10x had gescoord na de winterstop.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:58 schreef Caland het volgende:
Huilgezicht de Jong verkeert in net zo’n slechte vorm als Gimenez na de winterstop
Luuk denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gimenez mocht willen dat hij 10x had gescoord na de winterstop.
Met het verschil dat Luuk er na de winterstop wel 10 in heeft liggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luuk denk ik ook wel.
Iedereen denk ik.
Ja maar dan had Luuk misschien weer dolgraag voor de winterstop veel willen scoren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met het verschil dat Luuk er na de winterstop wel 10 in heeft liggen.
9 domme idioot.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
Het blijft toch een vreemd fenomeen dat Feyenoord-supporters constant hun spelertjes met die van PSV op diezelfde positie blijven vergelijken.
Je staat 10 punten achter, je bent helemaal niet relevant.
Zal wel meevallen als je 17x achter elkaar wint.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja maar dan had Luuk misschien weer dolgraag voor de winterstop veel willen scoren.
Of werkt dat niet zo? Ik denk dat Robert Muhren dat ook graag doet trouwens
Dus eigenlijk maakt het allemaal niks uit?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal wel meevallen als je 17x achter elkaar wint.
Vreemde conclusie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt het allemaal niks uit?![]()
Dat is fijn, kunnen we stoppen
gohquote:
Die gozer is echt belachelijk goed als die z'n dag heeft. Lijkt mij onmogelijk om hem te behouden in Eindhoven helaas.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:10 schreef Caland het volgende:
Deze assist van Tillman is een stuk knapper dan dat ‘ie lijkt
Sterk en snelquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Teze gaat naar de Championship.
Zei GGMM dat toevallig?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterk en snel
Al mag je dat niet meer zeggen over negers las ik vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |