SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 20:14:13 ]![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je bent een vrouw. En daar lok je kree automatisch mee uit. Volgens hemquote:Op donderdag 4 april 2024 20:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat heb ik concreet uitgelokt volgens jou? En dan zoek ik een kort bondig verhaal geen opstel van 500 woorden.![]()
🤣🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Misschien heb ik wel een piemel in mijn broek en doe ik of ik een vrouw ben. Het is internet. Alles kan!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. En daar lok je kree automatisch mee uit. Volgens hem![]()
nee nee, ga ik niet meer doen, je punt is duidelijk en je was gewoon naïef en lokte niks uit. dan zo is ook goed?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat heb ik concreet uitgelokt volgens jou? En dan zoek ik een kort bondig verhaal geen opstel van 500 woorden.
Krijg hier alleen maar gezeik over weer omdat iedereen dit soort dingen geweldig vind nl. Ook gelijk om mij af te zeiken, dus doe dat gewoon niet meer.
Punt duidelijk vanaf nu ben je onschuldig meisje. en wist niksssssssssss an van wat je deed of vroeg want allemaal naïef enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Leg dat kree maar eens uitquote:Op donderdag 4 april 2024 20:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een piemel in mijn broek en doe ik of ik een vrouw ben. Het is internet. Alles kan!![]()
Monsterkoekie heeft aangeven dat het klaar moet zijn. Stop er dan mee nu.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee nee, ga ik niet meer doen, je punt is duidelijk en je was gewoon naïef en lokte niks uit. dan zo is ook goed?
Krijg hier alleen maar gezeik over weer omdat iedereen dit soort dingen geweldig vind nl. Ook gelijk om mij af te zeiken, dus doe dat gewoon niet meer.
Punt duidelijk vanaf nu ben je onschuldig meisje. en wist niksssssssssss an van wat je deed of vroeg want allemaal naïef enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee als jij dit soort aantijgingen doet mijn kant op dan zet je ook woord bij daad als ik je om een concreet voorbeeld vraag.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee nee, ga ik niet meer doen, je punt is duidelijk en je was gewoon naïef en lokte niks uit. dan zo is ook goed?
Punt duidelijk vanaf nu ben je onschuldig meisje. en wist niksssssssssss an van wat je deed of vroeg want allemaal naïef enzo.
Daarbij zeg je nu eerst sorry en zeg je daarna weer dat ik een slachtofferrol aanneem. Zeg dan geen sorry want dat sorry is dan ook niets waard.![]()
doe ik ook, en had gewoon kunnen zeggen ook hoor, maargoed ik moet het nu maar zien als naïef en niet wetend iemand. Dus dan moet ik het zo behandelen lijkt me ook?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Monsterkoekie heeft aangeven dat het klaar moet zijn. Stop er dan mee nu.Do what you love, love what you do!![]()
Laat gaan koekie je hebt gezegd dat je er klaar mee bent. Gaat het te ver zet een tr anders gaat deze discussie eindeloos door.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee als jij dit soort aantijgingen doet mijn kant op dan zet je ook woord bij daad als ik je om een concreet voorbeeld vraag.
Daarbij zeg je nu eerst sorry en zeg je daarna weer dat ik een slachtofferrol aanneem. Zeg dan geen sorry want dat sorry is dan ook niets waard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raadsvergadering loopt vlekkeloos.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar je kaatst het steeds terug alsof het probleem bij mij ligt. Dat is gewoon niet het geval.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook, en had gewoon kunnen zeggen ook hoor, maargoed ik moet het nu maar zien als naïef en niet wetend iemand. Dus dan moet ik het zo behandelen lijkt me ook?![]()
er was echt geen drama hoor verder? maak je er toch echt zelf van. Mij had het verder niet zo heel veel geboeid verder nl. Maar ok wie maakt er hier nu drama?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee als jij dit soort aantijgingen doet mijn kant op dan zet je ook woord bij daad als ik je om een concreet voorbeeld vraag.
Daarbij zeg je nu eerst sorry en zeg je daarna weer dat ik een slachtofferrol aanneem. Zeg dan geen sorry want dat sorry is dan ook niets waard.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon over tot de orde van de dag en het ergens anders over hebben lijkt mij wijsquote:Op donderdag 4 april 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook, en had gewoon kunnen zeggen ook hoor, maargoed ik moet het nu maar zien als naïef en niet wetend iemand. Dus dan moet ik het zo behandelen lijkt me ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft het maar 231412341x gezegdquote:Op donderdag 4 april 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook, en had gewoon kunnen zeggen ook hoor, maargoed ik moet het nu maar zien als naïef en niet wetend iemand. Dus dan moet ik het zo behandelen lijkt me ook?![]()
Ok ok, omdat ik denk het heeft ook geen zin, sorry koekie en miss ging ik te ver maar mss jij ook wel. Eens daarmee dan?>.Do what you love, love what you do!![]()
ff wachten nog, want ik vind het dus niet ok als mensen zich aangevallen voelen door wat ik zeg, dat uit de weg en gaan we door.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ow, ik was even weg, moet ik mn popcorn pakken?Do what you love, love what you do!![]()
Ik maak er geen drama van jij roept ongefundeerde dingen en wanneer ik een weerwoord geef en daar aan vasthou blijf jij volhouden aan het beeld dat ik jou uitlok terwijl dat niet zo is. Iedereen bevestigd dat jij dingen ziet die er niet zijn en daarna beweer je dat ik naïef ben. Daar vind ik wel wat van. Vervolgens zeg je sorry en zeg je daarna weer dat het wel mijn eigen schuld is. Zo werkt dat niet vriend.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
er was echt geen drama hoor verder? maak je er toch echt zelf van. Mij had het verder niet zo heel veel geboeid verder nl. Maar ok wie maakt er hier nu drama?![]()
Nee. Koekie ging niet te ver, jij ging te ver. Dus ophouden met doordrammen dat je gelijk wil krijgen. Gewoon kappen nu.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
ff wachten nog, want ik vind het dus niet ok als mensen zich aangevallen voelen door wat ik zeg, dat uit de weg en gaan we door.![]()
Misschien moet de boel maar ff op slot 😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
\\quote:Op donderdag 4 april 2024 20:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik maak er geen drama van jij roept ongefundeerde dingen en wanneer ik een weerwoord geef en daar aan vasthou blijf jij volhouden aan het beeld dat ik jou uitlok terwijl dat niet zo is. Iedereen bevestigd dat jij dingen ziet die er niet zijn en daarna beweer je dat ik naïef ben. Daar vind ik wel wat van. Vervolgens zeg je sorry en zeg je daarna weer dat het wel mijn eigen schuld is. Zo werkt dat niet vriend.
En etc, als ik je erdoor kwetste sorry dan, zullen we er dan gewoon over ophouden?Do what you love, love what you do!![]()
Hou gewoon zelf op.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:20 schreef kree het volgende:
als je eens bent, vrede en houden we erover op.![]()
nee joh helemaal geen reden voor......quote:Op donderdag 4 april 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Misschien moet de boel maar ff op slot 😉Do what you love, love what you do!![]()
Dit ook weer. Zeg dan geen sorry. Je trapt iemand van zijn fiets zegt sorry helpt hem opstaan en trapt hem er weer af.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
er was echt geen drama hoor verder? maak je er toch echt zelf van. Mij had het verder niet zo heel veel geboeid verder nl. Maar ok wie maakt er hier nu drama?![]()
Stop dan ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh helemaal geen reden voor......Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met mij als laatste post danquote:Op donderdag 4 april 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Misschien moet de boel maar ff op slot 😉![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee nu maak je het te overdreven, sorry. als ik je kwetste dan spijt het me echt waar. mss zag ik niet goed in. Maar je moet ook niet meer drama ervan maken als wat het is. btw kom in FB topic als je het wel wil? zoeken we daar verder uit,quote:Op donderdag 4 april 2024 20:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit ook weer. Zeg dan geen sorry. Je trapt iemand van zijn fiets zegt sorry helpt hem opstaan en trapt hem er weer af.
Do what you love, love what you do!![]()
* greysbones niks dr van , je doet niks foutquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie kruipt snel onder bedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon hier blijven. Laat je niet op de kast onder het bed jagenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie kruipt snel onder bed![]()
Ben bang voor SwJquote:Op donderdag 4 april 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones niks dr van , je doet niks fout![]()
![]()
Daar is het fb topic niet voor. Hou nu gewoon opquote:Op donderdag 4 april 2024 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee nu maak je het te overdreven, sorry. als ik je kwetste dan spijt het me echt waar. mss zag ik niet goed in. Maar je moet ook niet meer drama ervan maken als wat het is. btw kom in FB topic als je het wel wil? zoeken we daar verder uit,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo danquote:Op donderdag 4 april 2024 20:21 schreef kree het volgende:
ik vind het dus niet ok als mensen zich aangevallen voelen door wat ik zeg,
Als mensen zich aangevallen voelen door wat jij zegt, is dat voor -jou- niet OK?
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee, ik wil de puntenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die is liefquote:
En hoef je niet bang voor te zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die bijt niet 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik hou op, maarja helaas moet ik dat dan rapporteren wel in het vervolg.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is het fb topic niet voor. Hou nu gewoon opDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben in limburg op vakantie geweestquote:Op donderdag 4 april 2024 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
@:swj is best aardig zolang je niet over limburg gaat klagen![]()
![]()
tnx bruhquote:Op donderdag 4 april 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones veegt voeten van spekkie afmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou op, maarja helaas moet ik dat dan rapporteren wel in het vervolg.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je goddelijke gangquote:Op donderdag 4 april 2024 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou op, maarja helaas moet ik dat dan rapporteren wel in het vervolg.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat leuk dan ben jij ook een beetje mijn fam!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stampvoet!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik heb er hard voor gewerktI'm surrounded by morons!
Kusje op je booswoestquote:I'm surrounded by morons!
Is het een limburger?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
@:swj is best aardig zolang je niet over limburg gaat klagen![]()
![]()
Maar ik ga lekker alleenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
“Ik ga naar de speeltuin en jij mag niet mee”
Waarom zou iemand over Limburg klagen?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
@:swj is best aardig zolang je niet over limburg gaat klagen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nogmaals stampvoet!quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben in limburg op vakantie geweestik heb je helemaal niet gezien!
quote:
Omdat dat terecht is.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou iemand over Limburg klagen?![]()
Omdat je door brabant moet voor je in Limburg uitkomtquote:Op donderdag 4 april 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou iemand over Limburg klagen?![]()
![]()
Via Duitsland is ook een optiequote:Op donderdag 4 april 2024 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je door brabant moet voor je in Limburg uitkomt![]()
Dit snap ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou iemand over Limburg klagen?I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Met de trein is dat zo goed als gratis en je kunt direct een kilo shag kopen![]()
![]()
Das niet voor iedereenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Met de trein is dat zo goed als gratis en je kunt direct een kilo shag kopen
Is dit nou een sneer naar mij? 🤔quote:Op donderdag 4 april 2024 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Met de trein is dat zo goed als gratis en je kunt direct een kilo shag kopen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je door brabant moet voor je in Limburg uitkomtmaar ik heb ook 10 jaar in Brabant gewoond! Nee, ik kan geen klachten bedenken over Zuid-Nederland. Zuid-Holland daarentegen...
Al moet je de volle pond betalen voor retourtje met de trein met inkoop van shag maak je nog dikke winst t.o. Nederlandquote:Op donderdag 4 april 2024 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Met de trein is dat zo goed als gratis en je kunt direct een kilo shag kopen![]()
Amsterdamquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zuid-Holland is het afvoerputje van Nederlandquote:Op donderdag 4 april 2024 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar ik heb ook 10 jaar in Brabant gewoond! Nee, ik kan geen klachten bedenken over Zuid-Nederland. Zuid-Holland daarentegen...
Rare mensen daar. En ik kan het weten, want ik ben er geboren
![]()
![]()
Livar zwoerd!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik denk dat in limburg veel zwoerd te koop is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb zojuist water over mijn tafel gemorst.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:34 schreef Rob het volgende:
[..]
er kan nog altijd iemand zijn koffie omstoten
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb een beetje overgegeven in mijn mond nuquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow en kan iemand een Spaanse plaatsnaam vinden die klinkt als Klaphek?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Livar zwoerd!Hebben die 2 koppen of 6 poten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel doorslikkenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een beetje overgegeven in mijn mond nu![]()
Nah vind dit weer een hele aanstootgevende postquote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo mensen, mijn biefstuk was goddelijk. En ja, dat mag ik gewoon vinden![]()
Ik wacht op een uitnodigingquote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo mensen, mijn biefstuk was goddelijk. En ja, dat mag ik gewoon vindenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@chufi vast wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow en kan iemand een Spaanse plaatsnaam vinden die klinkt als Klaphek?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is je ui nog gelukt?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo mensen, mijn biefstuk was goddelijk. En ja, dat mag ik gewoon vinden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Livar zwoerd!Weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiki vast welquote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow en kan iemand een Spaanse plaatsnaam vinden die klinkt als Klaphek?![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_plaatsen_in_Spanje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo mensen, mijn biefstuk was goddelijk. En ja, dat mag ik gewoon vinden![]()
![]()
Murp heeft mijn mail adres gekregen en toen wasr weer stil. Hij zal druk zijn met murpendingenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Monsterkoekie waar blijft jouw UI?![]()
Heb ook B&J meegenomen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow jammer, ik vond het wel een leuke UI!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft mijn mail adres gekregen en toen wasr weer stil. Hij zal druk zijn met murpendingenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die vind ik tzt wel terug homijntje had hem al eens eerder gegevebquote:Op donderdag 4 april 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow jammer, ik vond het wel een leuke UI!![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Monsterkoekie waar blijft jouw UI?![]()
![]()
Een beetje kan toch wel?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@murp verklaar jezelfquote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft mijn mail adres gekregen en toen wasr weer stil. Hij zal druk zijn met murpendingen
Het afvoerputje van nl is Maastricht Eijsden volgens de ns.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Zuid-Holland is het afvoerputje van NederlandRare mensen daar. En ik kan het weten, want ik ben er geboren
Niet murp roepen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik stel me helemaal kwetsbaar op in DM allesquote:Op donderdag 4 april 2024 20:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die vind ik tzt wel terug homijntje had hem al eens eerder gegeveb
Je snapt het niet, da’s de aanvoer…quote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het afvoerputje van nl is Maastricht Eijsden volgens de ns.
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
quote:
Ik zie je niet in dmquote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik stel me helemaal kwetsbaar op in DM alles
Doe nie zo![]()
![]()
Dat is ook een leuke UI.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou ik ook doen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: