quote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo mensen, mijn biefstuk was goddelijk. En ja, dat mag ik gewoon vinden
Murp heeft mijn mail adres gekregen en toen wasr weer stil. Hij zal druk zijn met murpendingenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Monsterkoekie waar blijft jouw UI?
Heb ook B&J meegenomen.quote:
Ow jammer, ik vond het wel een leuke UI!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft mijn mail adres gekregen en toen wasr weer stil. Hij zal druk zijn met murpendingen
Die vind ik tzt wel terug homijntje had hem al eens eerder gegevebquote:Op donderdag 4 april 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow jammer, ik vond het wel een leuke UI!
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Monsterkoekie waar blijft jouw UI?
Een beetje kan toch wel?quote:
@murp verklaar jezelfquote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft mijn mail adres gekregen en toen wasr weer stil. Hij zal druk zijn met murpendingen
Het afvoerputje van nl is Maastricht Eijsden volgens de ns.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Zuid-Holland is het afvoerputje van NederlandRare mensen daar. En ik kan het weten, want ik ben er geboren
Niet murp roepen.quote:
Ik stel me helemaal kwetsbaar op in DM allesquote:Op donderdag 4 april 2024 20:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die vind ik tzt wel terug homijntje had hem al eens eerder gegeveb
Je snapt het niet, da’s de aanvoer…quote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het afvoerputje van nl is Maastricht Eijsden volgens de ns.
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie je niet in dmquote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik stel me helemaal kwetsbaar op in DM alles
Dat is ook een leuke UI.quote:
Zou ik ook doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |