Al moet je de volle pond betalen voor retourtje met de trein met inkoop van shag maak je nog dikke winst t.o. Nederlandquote:Op donderdag 4 april 2024 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Met de trein is dat zo goed als gratis en je kunt direct een kilo shag kopen
Amsterdamquote:
Zuid-Holland is het afvoerputje van Nederlandquote:Op donderdag 4 april 2024 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar ik heb ook 10 jaar in Brabant gewoond! Nee, ik kan geen klachten bedenken over Zuid-Nederland. Zuid-Holland daarentegen...
Livar zwoerd!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik denk dat in limburg veel zwoerd te koop is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Ik heb zojuist water over mijn tafel gemorst.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:34 schreef Rob het volgende:
[..]
er kan nog altijd iemand zijn koffie omstoten![]()
Ik heb een beetje overgegeven in mijn mond nuquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Livar zwoerd!Hebben die 2 koppen of 6 poten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel doorslikkenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een beetje overgegeven in mijn mond nu
Nah vind dit weer een hele aanstootgevende postquote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo mensen, mijn biefstuk was goddelijk. En ja, dat mag ik gewoon vinden
Ik wacht op een uitnodigingquote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
@chufi vast wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow en kan iemand een Spaanse plaatsnaam vinden die klinkt als Klaphek?
Is je ui nog gelukt?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Livar zwoerd!Weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Wiki vast welquote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow en kan iemand een Spaanse plaatsnaam vinden die klinkt als Klaphek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |