Al moet je de volle pond betalen voor retourtje met de trein met inkoop van shag maak je nog dikke winst t.o. Nederlandquote:Op donderdag 4 april 2024 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Met de trein is dat zo goed als gratis en je kunt direct een kilo shag kopen
Amsterdamquote:
Zuid-Holland is het afvoerputje van Nederlandquote:Op donderdag 4 april 2024 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar ik heb ook 10 jaar in Brabant gewoond! Nee, ik kan geen klachten bedenken over Zuid-Nederland. Zuid-Holland daarentegen...
Livar zwoerd!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik denk dat in limburg veel zwoerd te koop is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Ik heb zojuist water over mijn tafel gemorst.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:34 schreef Rob het volgende:
[..]
er kan nog altijd iemand zijn koffie omstoten![]()
Ik heb een beetje overgegeven in mijn mond nuquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Livar zwoerd!Hebben die 2 koppen of 6 poten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel doorslikkenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een beetje overgegeven in mijn mond nu
Nah vind dit weer een hele aanstootgevende postquote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo mensen, mijn biefstuk was goddelijk. En ja, dat mag ik gewoon vinden
Ik wacht op een uitnodigingquote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
@chufi vast wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow en kan iemand een Spaanse plaatsnaam vinden die klinkt als Klaphek?
Is je ui nog gelukt?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Livar zwoerd!Weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Wiki vast welquote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow en kan iemand een Spaanse plaatsnaam vinden die klinkt als Klaphek?
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Murp heeft mijn mail adres gekregen en toen wasr weer stil. Hij zal druk zijn met murpendingenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Monsterkoekie waar blijft jouw UI?
Heb ook B&J meegenomen.quote:
Ow jammer, ik vond het wel een leuke UI!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft mijn mail adres gekregen en toen wasr weer stil. Hij zal druk zijn met murpendingen
Die vind ik tzt wel terug homijntje had hem al eens eerder gegevebquote:Op donderdag 4 april 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow jammer, ik vond het wel een leuke UI!
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Monsterkoekie waar blijft jouw UI?
Een beetje kan toch wel?quote:
@murp verklaar jezelfquote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft mijn mail adres gekregen en toen wasr weer stil. Hij zal druk zijn met murpendingen
Het afvoerputje van nl is Maastricht Eijsden volgens de ns.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Zuid-Holland is het afvoerputje van NederlandRare mensen daar. En ik kan het weten, want ik ben er geboren
Niet murp roepen.quote:
Ik stel me helemaal kwetsbaar op in DM allesquote:Op donderdag 4 april 2024 20:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die vind ik tzt wel terug homijntje had hem al eens eerder gegeveb
Je snapt het niet, da’s de aanvoer…quote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het afvoerputje van nl is Maastricht Eijsden volgens de ns.
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie je niet in dmquote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik stel me helemaal kwetsbaar op in DM alles
Dat is ook een leuke UI.quote:
Zou ik ook doen.quote:
Wiskunde was zeker nooit jouw beste vak op school. Als je een knikker loslaat in Maastricht, dan rolt die vanzelf naar Gouda. Of Amsterdam, maar dat hangt van de wind afquote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het afvoerputje van nl is Maastricht Eijsden volgens de ns.
[ afbeelding ]
Weer jeuk?quote:
Ja, sorry. Die was voor iemand anders bedoeltquote:Op donderdag 4 april 2024 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zie je niet in dm
Doe nie zo
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik stel me helemaal kwetsbaar op in DM alles
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
dan zal ik Justin ook maar eens gaan DMen.
Ho HOquote:Op donderdag 4 april 2024 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij zit in mijn DM!!!quote:
Liever een mail(y)?quote:
Interessant interessantquote:Op donderdag 4 april 2024 20:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spekkie wilde meer weten van mijn voorliefde voor haver capu drinkende life coaches
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit had je ook in een DM terug kunnen sturen
Onder je neus wel goed ?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat flirt jij met anderen voor mijn neus
Ik verspreid liefdequote:Op donderdag 4 april 2024 21:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat flirt jij met anderen voor mijn neus
Niet jaloers worden op mijn zusjequote:Op donderdag 4 april 2024 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Okquote:Op donderdag 4 april 2024 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik verspreid liefdein de liefde SC
Voor jou heb ik extra liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit codetaal?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spekkie wilde meer weten van mijn voorliefde voor haver capu drinkende life coaches
Mannen met knotjes.quote:
ZIEDEND! conform TTquote:Op donderdag 4 april 2024 21:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Niet jaloers worden op mijn zusje
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor jou heb ik extra liefde![]()
Waddan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor jou heb ik extra liefde![]()
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op FOK!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet geschikt voor jeugdige kijkertjes
Wat zou de gemiddelde leeftijd zijn?quote:
Polltje maken!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zou de gemiddelde leeftijd zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |