Nee. Koekie ging niet te ver, jij ging te ver. Dus ophouden met doordrammen dat je gelijk wil krijgen. Gewoon kappen nu.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
ff wachten nog, want ik vind het dus niet ok als mensen zich aangevallen voelen door wat ik zeg, dat uit de weg en gaan we door.
\\quote:Op donderdag 4 april 2024 20:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik maak er geen drama van jij roept ongefundeerde dingen en wanneer ik een weerwoord geef en daar aan vasthou blijf jij volhouden aan het beeld dat ik jou uitlok terwijl dat niet zo is. Iedereen bevestigd dat jij dingen ziet die er niet zijn en daarna beweer je dat ik naïef ben. Daar vind ik wel wat van. Vervolgens zeg je sorry en zeg je daarna weer dat het wel mijn eigen schuld is. Zo werkt dat niet vriend.
Hou gewoon zelf op.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:20 schreef kree het volgende:
als je eens bent, vrede en houden we erover op.
nee joh helemaal geen reden voor......quote:Op donderdag 4 april 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Misschien moet de boel maar ff op slot 😉
Dit ook weer. Zeg dan geen sorry. Je trapt iemand van zijn fiets zegt sorry helpt hem opstaan en trapt hem er weer af.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
er was echt geen drama hoor verder? maak je er toch echt zelf van. Mij had het verder niet zo heel veel geboeid verder nl. Maar ok wie maakt er hier nu drama?
Stop dan ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh helemaal geen reden voor......
Met mij als laatste post danquote:Op donderdag 4 april 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Misschien moet de boel maar ff op slot 😉
nee nu maak je het te overdreven, sorry. als ik je kwetste dan spijt het me echt waar. mss zag ik niet goed in. Maar je moet ook niet meer drama ervan maken als wat het is. btw kom in FB topic als je het wel wil? zoeken we daar verder uit,quote:Op donderdag 4 april 2024 20:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit ook weer. Zeg dan geen sorry. Je trapt iemand van zijn fiets zegt sorry helpt hem opstaan en trapt hem er weer af.
* greysbones niks dr van , je doet niks foutquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie kruipt snel onder bed
Gewoon hier blijven. Laat je niet op de kast onder het bed jagenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie kruipt snel onder bed
Ben bang voor SwJquote:Op donderdag 4 april 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones niks dr van , je doet niks fout
Daar is het fb topic niet voor. Hou nu gewoon opquote:Op donderdag 4 april 2024 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee nu maak je het te overdreven, sorry. als ik je kwetste dan spijt het me echt waar. mss zag ik niet goed in. Maar je moet ook niet meer drama ervan maken als wat het is. btw kom in FB topic als je het wel wil? zoeken we daar verder uit,
Zo danquote:Op donderdag 4 april 2024 20:21 schreef kree het volgende:
ik vind het dus niet ok als mensen zich aangevallen voelen door wat ik zeg,
Nee, ik wil de puntenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |