hahaha daarom, je weet het wel. en weet ik zeker. Dus ok ga ook dan niet spelen alsof je het niet weet.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hou er maar over op. Heb er geen zin in.
Als chatgpt het duidelijk OOK niet volgt dan ligt het niet aan mijquote:Op donderdag 4 april 2024 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Maar ik volg verder het gesprek ook niet. Het zou mooi zijn als FOK! een optie krijgt om berichten samen te laten vatten door chatGPT
Hoeveel alcohol heb je gedronken?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:00 schreef kree het volgende:
geef get btw een half uur en het is weer in gekakt in bolk meldingen of filmpjes heen en weer. Maargoed. hahahaha die ouwe kree heeft toch geen gelijk.
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Speltip nummer 13. Weet wanneer je moet stoppen met iets neukbaars te zoeken
Is een quote van internetquote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Staat deze al op een tegeltje?
Voor jou misschienquote:
STOPPEN hou jouw gedachten bij jou en vul niet in hoe ik denk want je kent mij niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha daarom, je weet het wel. en weet ik zeker. Dus ok ga ook dan niet spelen alsof je het niet weet.
Tis btw niet erg, want ik kan er wel tegen hoor, natuurlijk gaat hele hoop weer over zeikenb. Maargoed beetje geile praat, niks mis mee.
Gast, je zit op een openbaar forum.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha daarom, je weet het wel. en weet ik zeker. Dus ok ga ook dan niet spelen alsof je het niet weet.
Tis btw niet erg, want ik kan er wel tegen hoor, natuurlijk gaat hele hoop weer over zeikenb. Maargoed beetje geile praat, niks mis mee.
meeeeeeeee toooooooooooooooooooo.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
STOPPEN hou jouw gedachten bij jou en vul niet in hoe ik denk want je kent mij niet.
Ag je krijgt ook jeuk van hondenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg letterlijk jeuk van te zoete dingen eten/drinken.
En als je niet teveel van gebruikt dan is nog minder zoetquote:
Dit klopt.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag je krijgt ook jeuk van honden
Dit klopt ookquote:Op donderdag 4 april 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
En als je niet teveel van gebruikt dan is nog minder zoet
Ze heeft echt serieus niets gedaan om jouw gedrag uit te lokken.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:07 schreef kree het volgende:
kan beetje slecht tegen he van alles uitlokken en dan ineens slachtoffer van gaan spelen. maar ok helaas poging mislukt monstertje.
De enige die denkt dat ik uitlok en slachtoffer speel dat ben jij. Ik zeg dat je moet stoppen met invullen hoe jij denkt dat ik denk. Je kent mij niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:07 schreef kree het volgende:
kan beetje slecht tegen he van alles uitlokken en dan ineens slachtoffer van gaan spelen. maar ok helaas poging mislukt monstertje.
Ik ook maar niet de heledagquote:Op donderdag 4 april 2024 20:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit klopt.
[..]
Dit klopt ook
Maar ik drink liever gewoon water zonder smaak dan.
Van dit soort dingen krijg ik ook jeuk…quote:Op donderdag 4 april 2024 20:07 schreef kree het volgende:
nee niet letterlijk, maar ga nou niet doen of er niet zo een bedoeling achter was? En het leuk vond.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze heeft echt serieus niets gedaan om jouw gedrag uit te lokken.
Wat heb ik concreet uitgelokt volgens jou? En dan zoek ik een kort bondig verhaal geen opstel van 500 woorden.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet letterlijk, maar ga nou niet doen of er niet zo een bedoeling achter was? En het leuk vond.
Zowel dan is dit denk de meest naïeve persoon in hele history van dit topic.
maar ok, mss heb ik het wel allemaal mis. en dan bij deze monstertje, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |