Nee Kree. Ik snap hem niet. Dat zeg ik de hele tijd al. En dat zeg ik niet als spelletje. Nee is gewoon nee. Het slaat kans noch wal.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja je snapt het wel, maar merk al het "topic" moet iemand hebben om ff op af te zeiken,
Kom maar kom maar kom maar
Ga ik ff bellen onderhand voor morgen
Heb je genoeg balsamico gebruikt?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben nog een ui aan het karamaliseren en duurt lang
Maar waarom?!quote:Op donderdag 4 april 2024 19:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben nog een ui aan het karamaliseren en duurt lang
Nee maar wel lekker zoet..quote:
Hey Dot.quote:
Echte mannen gebruiken alleen olijfolie (en wijn om het straks af te blussen)quote:Op donderdag 4 april 2024 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je genoeg balsamico gebruikt?
En daar gaan we weerquote:Op donderdag 4 april 2024 20:00 schreef kree het volgende:
geef get btw een half uur en het is weer in gekakt in bolk meldingen of filmpjes heen en weer. Maargoed. hahahaha die ouwe kree heeft toch geen gelijk.
hmmms na alles en gisteren etc, snap je nog niet? wat wil je dat ik zeg dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee Kree. Ik snap hem niet. Dat zeg ik de hele tijd al. En dat zeg ik niet als spelletje. Nee is gewoon nee. Het slaat kans noch wal.
Lekker en zoet zijn voor mij geen twee woorden voor in een zinquote:
Nou zeg.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken alleen olijfolie (en wijn om het straks af te blussen)
Klinkt alsof jij een keukenprins bentquote:Op donderdag 4 april 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
WATquote:Op donderdag 4 april 2024 20:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker en zoet zijn voor mij geen twee woorden voor in een zin
Echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet? En waarom nietquote:Op donderdag 4 april 2024 20:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker en zoet zijn voor mij geen twee woorden voor in een zin
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen.
Hou er maar over op. Heb er geen zin in.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms na alles en gisteren etc, snap je nog niet? wat wil je dat ik zeg dan?
Staat deze al op een tegeltje?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen.
quote:
Ik krijg letterlijk jeuk van te zoete dingen eten/drinken.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet. Maar jij ook niet dus.
Maar ik volg verder het gesprek ook niet. Het zou mooi zijn als FOK! een optie krijgt om berichten samen te laten vatten door chatGPTquote:Het bericht lijkt een mengeling te zijn van grapjes en nonsens, waarbij de schrijver praat over het idee van iets uitleggen en dan overgaat op een absurd verhaal over zwangerschap door een 'dikke lul'. Het lijkt een informeel en lichtvoetig gesprek te zijn.
Is al een oudje,dus vast wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Staat deze al op een tegeltje?
Oh maar het is niet te zoet..quote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg letterlijk jeuk van te zoete dingen eten/drinken.
Speltip nummer 13. Weet wanneer je moet stoppen met iets neukbaars te zoekenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:00 schreef kree het volgende:
geef get btw een half uur en het is weer in gekakt in bolk meldingen of filmpjes heen en weer. Maargoed. hahahaha die ouwe kree heeft toch geen gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |