Ag lieverd dat kan morgen ook allemaalquote:Op donderdag 4 april 2024 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koelkast schoonmaken.
Was draaien,drogen en opvouwen.
En nog naar de Appie.
Zucht.
dat zei ik niet, maar omdat je zegt snap niet begin ik bij het begin maar.quote:
Ja maar ik heb het beloofd.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag lieverd dat kan morgen ook allemaal
Zucht.. ik ga ff zijn klusjes wel doen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik niet, maar omdat je zegt snap niet begin ik bij het begin maar.
Je weet wat die bloemetjes en bijtjes doen ook?
Dan ren ik naar de winkel.Welke chocolade wil je?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zucht.. ik ga ff zijn klusjes wel doen.
Milkaa hazelnootjesquote:Op donderdag 4 april 2024 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ren ik naar de winkel.Welke chocolade wil je?
Ja dus even stil mensenquote:
Moi Lovy.quote:
Zelfs je gedram over vis is nog zinvoller dan ditquote:Op donderdag 4 april 2024 19:55 schreef kree het volgende:
hahahahaha wtf want zat te bedenken hoe je dit dus eigenlijk zo uitlegt. maar weet dat verhaal niet,
|
maar wat ik wel dus wil zeggen, je weet dat je een dikke lul in je krijt en daardoor word je zwanger etc etc enzo. hopelijk gewenst. Naja
Je snapt dat ook wel. ehehehe.
Hou es op hey. Niet overal zit een dubbele gedachte achter. Jij bent hier degene met de meeste pandapunten gok ik zomaar.quote:
Ik snap het verband niet. Maar jij ook niet dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:55 schreef kree het volgende:
hahahahaha wtf want zat te bedenken hoe je dit dus eigenlijk zo uitlegt. maar weet dat verhaal niet,
|
maar wat ik wel dus wil zeggen, je weet dat je een dikke lul in je krijt en daardoor word je zwanger etc etc enzo. hopelijk gewenst. Naja
Je snapt dat ook wel. ehehehe.
Lekker gegeten?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zelfs je gedram over vis is nog zinvoller dan dit
ja je snapt het wel, maar merk al het "topic" moet iemand hebben om ff op af te zeiken,quote:Op donderdag 4 april 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet. Maar jij ook niet dus.
Is dat ook dubbel fris?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |