Mooiquote:
Mikey.quote:
ruik feromonen weer>?>?>>>>?????quote:Op donderdag 4 april 2024 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Krijg hem niet mooi in mijn fotoboek
Hey moet nog steeds roddelpraat kijken.quote:
Het heeft weer aardig wat teweeg gebracht.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey moet nog steeds roddelpraat kijken.
ja ga nou niet onschuldig meisje uithangen, want dat ben je gewoon niet. hahahahaquote:
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft weer aardig wat teweeg gebracht.
Zal niet spoileren.
IK zag een boze famke en mijland voorbijkomen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft weer aardig wat teweeg gebracht.
Zal niet spoileren.
Zeker wel want ik weet oprecht niet wat je nu bedoelt.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja ga nou niet onschuldig meisje uithangen, want dat ben je gewoon niet. hahahaha
Roddelpraat op YT.quote:
hahahaha ok. nou je weet het donders goed. en als je het niet weet dan zou ik zeggen pas maar op.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker wel want ik weet oprecht niet wat je nu bedoelt.
En Jan Dijkgraaf is ook not amused.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
IK zag een boze famke en mijland voorbijkomen.
En iets met jan Versteeg
En ik moet nog van alles doen.quote:
Als ik het wist had ik het wek gezegd kree.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha ok. nou je weet het donders goed. en als je het niet weet dan zou ik zeggen pas maar op.
maar hahaha ik vind t wel grappig,
ok dan moet ik toch beginnen bij het begin wss. je weet van de bloemetjes en de bijtjes.....?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik het wist had ik het wek gezegd kree.
Ja. Ik ben niet achterlijkquote:Op donderdag 4 april 2024 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
ok dan moet ik toch beginnen bij het begin wss. je weet van de bloemetjes en de bijtjes.....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |