Altijd vrolijk.quote:
Maar je wilde het wel bijna zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:32 schreef kree het volgende:
Ik wilde bijna zeggen. "the force is strong, young one:" maar dat was ff te pedo voor het idee. ghahgaghagha.
op het randje. maargoed monster is ook wel meerderjarig, maar ok moet ff oppassen met die dingen want voor je het weet enzo krijg je gezeik.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je wilde het wel bijna zeggen.
Heb je toch al eens eerder gehad?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
op het randje. maargoed monster is ook wel meerderjarig, maar ok moet ff oppassen met die dingen want voor je het weet enzo krijg je gezeik.
Amper meerderjarig hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
op het randje. maargoed monster is ook wel meerderjarig, maar ok moet ff oppassen met die dingen want voor je het weet enzo krijg je gezeik.
jawel. hmmmms voor ik erover begin, willen we dit verhaal aangaan? want wil het best nog een keer zeggen. Maar jij kent me van heel lang terug en verschilden we niet eens zoveel. Maar dat was idd wel op het randje en teveel mss. Nooit wat gebeurd btw verder. niet eens een kus. Maar ok. ze geilde me op hequote:Op donderdag 4 april 2024 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je toch al eens eerder gehad?
Ga het zeker ook niet oprakelen hoor.het schoot me ineens te binnen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. hmmmms voor ik erover begin, willen we dit verhaal aangaan? want wil het best nog een keer zeggen. Maar jij kent me van heel lang terug en verschilden we niet eens zoveel. Maar dat was idd wel op het randje en teveel mss. Nooit wat gebeurd btw verder. niet eens een kus. Maar ok. ze geilde me op he
haha goed onthoudenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga het zeker ook niet oprakelen hoor.het schoot me ineens te binnen.
okquote:Op donderdag 4 april 2024 19:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dan laten we het lekker achter ons kree
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Het is geven, nemen en genomen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |