Labradoodlequote:Op donderdag 4 april 2024 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
wat voor ras dan? het is wel wij hadden altijd jachthonden types. en ok die gaan liever achter spoortjes aan en op jacht dus als naar je luisteren. hahaha
Ook in je kruis?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Mooooos leuke naam. en roepen als ie weg rent moooooosssss----ieeeeee haha geloof me ik ken het echt mijn hele leven met honden was ik.
Kreesnuiverquote:
whah niet echt ofzo, maar ik meen het wel echt van dat ze het ruiken enzo.quote:
Wat voor honden?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
Die van ons heten Remy Martin en Aston Martin.
En komt hij kwispelend naar je toe rennen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Misschien ruikt justin het ook wel
Whaha omgquote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En komt hij kwispelend naar je toe rennen.
nou feromonen die je uitspreid? Ik kan ze niet eens ruiken en merk ze gewoon zo al., dus hele rare gedachte is dat niet he?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Misschien ruikt justin het ook wel
Hoe ziet die eerste dr uit? Pinchers zijn wel leipquote:Op donderdag 4 april 2024 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
een Peruaanse naakthond en een dwergpincher.
Jij merkt mijn feromonen op via internet?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
nou feromonen die je uitspreid? Ik kan ze niet eens ruiken en merk ze gewoon zo al., dus hele rare gedachte is dat niet he?
ja de "force is strong"quote:Op donderdag 4 april 2024 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij merkt mijn feromonen op via internet?dan zijn ze wel heul sterk
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe ziet die eerste dr uit? Pinchers zijn wel leip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |