quote:Op donderdag 4 april 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon je voorkeuren voor de slaapkamer aan het delen was
je weet toch dat ik niets zo ben hequote:Op donderdag 4 april 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon je voorkeuren voor de slaapkamer aan het delen was
Goed planquote:
* FreshFruit gooit een paar dikke sokkenquote:
Het is vrij algemeen bekend dat honden daar juist op reageren.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja.. maar dan wil ik die polonaise toch nie +
Dank u Mevr. Gaus.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is vrij algemeen bekend dat honden daar juist op reageren.
https://www.dierenoppasam(...)d%20op%20jouw%20geur.
Maar dan hoefti zich toch niet als trump te gedragenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is vrij algemeen bekend dat honden daar juist op reageren.
https://www.dierenoppasam(...)d%20op%20jouw%20geur.
nouja ik zei het ff al zo zonder onderbouwing, maar idd he dat is wel waar?quote:
Een labradoodle die Trump heet.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar dan hoefti zich toch niet als trump te gedragen
In dit artikel wordt ook uitgelegd hoe je het kunt aflerenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar dan hoefti zich toch niet als trump te gedragen
Dan lees ik hem wel verder doorquote:Op donderdag 4 april 2024 19:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
In dit artikel wordt ook uitgelegd hoe je het kunt afleren
Mooooos leuke naam. en roepen als ie weg rent moooooosssss----ieeeeee haha geloof me ik ken het echt mijn hele leven met honden was ik.quote:
Gewoon hierquote:Op donderdag 4 april 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Mooooos leuke naam. en roepen als ie weg rent moooooosssss----ieeeeee haha geloof me ik ken het echt mijn hele leven met honden was ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |