Hey moet nog steeds roddelpraat kijken.quote:
Het heeft weer aardig wat teweeg gebracht.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey moet nog steeds roddelpraat kijken.
ja ga nou niet onschuldig meisje uithangen, want dat ben je gewoon niet. hahahahaquote:
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft weer aardig wat teweeg gebracht.
Zal niet spoileren.
IK zag een boze famke en mijland voorbijkomen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft weer aardig wat teweeg gebracht.
Zal niet spoileren.
Zeker wel want ik weet oprecht niet wat je nu bedoelt.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja ga nou niet onschuldig meisje uithangen, want dat ben je gewoon niet. hahahaha
Roddelpraat op YT.quote:
hahahaha ok. nou je weet het donders goed. en als je het niet weet dan zou ik zeggen pas maar op.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker wel want ik weet oprecht niet wat je nu bedoelt.
En Jan Dijkgraaf is ook not amused.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
IK zag een boze famke en mijland voorbijkomen.
En iets met jan Versteeg
En ik moet nog van alles doen.quote:
Als ik het wist had ik het wek gezegd kree.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha ok. nou je weet het donders goed. en als je het niet weet dan zou ik zeggen pas maar op.
maar hahaha ik vind t wel grappig,
ok dan moet ik toch beginnen bij het begin wss. je weet van de bloemetjes en de bijtjes.....?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik het wist had ik het wek gezegd kree.
Ja. Ik ben niet achterlijkquote:Op donderdag 4 april 2024 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
ok dan moet ik toch beginnen bij het begin wss. je weet van de bloemetjes en de bijtjes.....?
Ag lieverd dat kan morgen ook allemaalquote:Op donderdag 4 april 2024 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koelkast schoonmaken.
Was draaien,drogen en opvouwen.
En nog naar de Appie.
Zucht.
dat zei ik niet, maar omdat je zegt snap niet begin ik bij het begin maar.quote:
Ja maar ik heb het beloofd.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag lieverd dat kan morgen ook allemaal
Zucht.. ik ga ff zijn klusjes wel doen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik niet, maar omdat je zegt snap niet begin ik bij het begin maar.
Je weet wat die bloemetjes en bijtjes doen ook?
Dan ren ik naar de winkel.Welke chocolade wil je?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zucht.. ik ga ff zijn klusjes wel doen.
Milkaa hazelnootjesquote:Op donderdag 4 april 2024 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ren ik naar de winkel.Welke chocolade wil je?
Ja dus even stil mensenquote:
Moi Lovy.quote:
Zelfs je gedram over vis is nog zinvoller dan ditquote:Op donderdag 4 april 2024 19:55 schreef kree het volgende:
hahahahaha wtf want zat te bedenken hoe je dit dus eigenlijk zo uitlegt. maar weet dat verhaal niet,
|
maar wat ik wel dus wil zeggen, je weet dat je een dikke lul in je krijt en daardoor word je zwanger etc etc enzo. hopelijk gewenst. Naja
Je snapt dat ook wel. ehehehe.
Hou es op hey. Niet overal zit een dubbele gedachte achter. Jij bent hier degene met de meeste pandapunten gok ik zomaar.quote:
Ik snap het verband niet. Maar jij ook niet dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:55 schreef kree het volgende:
hahahahaha wtf want zat te bedenken hoe je dit dus eigenlijk zo uitlegt. maar weet dat verhaal niet,
|
maar wat ik wel dus wil zeggen, je weet dat je een dikke lul in je krijt en daardoor word je zwanger etc etc enzo. hopelijk gewenst. Naja
Je snapt dat ook wel. ehehehe.
Lekker gegeten?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zelfs je gedram over vis is nog zinvoller dan dit
ja je snapt het wel, maar merk al het "topic" moet iemand hebben om ff op af te zeiken,quote:Op donderdag 4 april 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet. Maar jij ook niet dus.
Is dat ook dubbel fris?quote:
Nee Kree. Ik snap hem niet. Dat zeg ik de hele tijd al. En dat zeg ik niet als spelletje. Nee is gewoon nee. Het slaat kans noch wal.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja je snapt het wel, maar merk al het "topic" moet iemand hebben om ff op af te zeiken,
Kom maar kom maar kom maar
Ga ik ff bellen onderhand voor morgen
Heb je genoeg balsamico gebruikt?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben nog een ui aan het karamaliseren en duurt lang
Maar waarom?!quote:Op donderdag 4 april 2024 19:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben nog een ui aan het karamaliseren en duurt lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |