quote:Op donderdag 4 april 2024 19:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gek genoeg is dit mij ook wat TE intiem
Tis echt iedere maand weer hetzelfde ‘feestje’ en elke keer stuur ik hem weg maar het blijft irritantquote:
Nee toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heel gek vind ik dat ook weer niet
corrigerende tik geven helptquote:Op donderdag 4 april 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis echt iedere maand weer hetzelfde ‘feestje’ en elke keer stuur ik hem weg maar het blijft irritant
Is het een bloedhond?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis echt iedere maand weer hetzelfde ‘feestje’ en elke keer stuur ik hem weg maar het blijft irritant
De hond of Justin?quote:
quote:
hahaha ja toch wel hoor? bedoel niet kapot slaan ofzo, tis het schrik effect wat helpt.quote:
Ben je soms ongesteld?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn hond denkt weer dat ik een loopse teef ben..
Ja, kan ook nogquote:
Neequote:Op donderdag 4 april 2024 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja toch wel hoor? bedoel niet kapot slaan ofzo, tis het schrik effect wat helpt.
hahaha corrigerende tik krijgen om een corrigerende tik aan te bevelen.quote:
Dan wil je chocolade en een knuffel.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja.. maar dan wil ik die polonaise toch nie +
Ja! Preciesquote:Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan wil je chocolade en een knuffel.
Ik dacht dat je gewoon je voorkeuren voor de slaapkamer aan het delen wasquote:Op donderdag 4 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha corrigerende tik krijgen om een corrigerende tik aan te bevelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |