quote:Op donderdag 4 april 2024 19:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gek genoeg is dit mij ook wat TE intiem
Tis echt iedere maand weer hetzelfde ‘feestje’ en elke keer stuur ik hem weg maar het blijft irritantquote:
Nee toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heel gek vind ik dat ook weer niet
corrigerende tik geven helptquote:Op donderdag 4 april 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis echt iedere maand weer hetzelfde ‘feestje’ en elke keer stuur ik hem weg maar het blijft irritant
Is het een bloedhond?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis echt iedere maand weer hetzelfde ‘feestje’ en elke keer stuur ik hem weg maar het blijft irritant
De hond of Justin?quote:
quote:
hahaha ja toch wel hoor? bedoel niet kapot slaan ofzo, tis het schrik effect wat helpt.quote:
Ben je soms ongesteld?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn hond denkt weer dat ik een loopse teef ben..
Ja, kan ook nogquote:
Neequote:Op donderdag 4 april 2024 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja toch wel hoor? bedoel niet kapot slaan ofzo, tis het schrik effect wat helpt.
hahaha corrigerende tik krijgen om een corrigerende tik aan te bevelen.quote:
Dan wil je chocolade en een knuffel.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja.. maar dan wil ik die polonaise toch nie +
Ja! Preciesquote:Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan wil je chocolade en een knuffel.
Ik dacht dat je gewoon je voorkeuren voor de slaapkamer aan het delen wasquote:Op donderdag 4 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha corrigerende tik krijgen om een corrigerende tik aan te bevelen.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon je voorkeuren voor de slaapkamer aan het delen was
je weet toch dat ik niets zo ben hequote:Op donderdag 4 april 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon je voorkeuren voor de slaapkamer aan het delen was
Goed planquote:
* FreshFruit gooit een paar dikke sokkenquote:
Het is vrij algemeen bekend dat honden daar juist op reageren.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja.. maar dan wil ik die polonaise toch nie +
Dank u Mevr. Gaus.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is vrij algemeen bekend dat honden daar juist op reageren.
https://www.dierenoppasam(...)d%20op%20jouw%20geur.
Maar dan hoefti zich toch niet als trump te gedragenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is vrij algemeen bekend dat honden daar juist op reageren.
https://www.dierenoppasam(...)d%20op%20jouw%20geur.
nouja ik zei het ff al zo zonder onderbouwing, maar idd he dat is wel waar?quote:
Een labradoodle die Trump heet.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar dan hoefti zich toch niet als trump te gedragen
In dit artikel wordt ook uitgelegd hoe je het kunt aflerenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar dan hoefti zich toch niet als trump te gedragen
Dan lees ik hem wel verder doorquote:Op donderdag 4 april 2024 19:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
In dit artikel wordt ook uitgelegd hoe je het kunt afleren
Mooooos leuke naam. en roepen als ie weg rent moooooosssss----ieeeeee haha geloof me ik ken het echt mijn hele leven met honden was ik.quote:
Gewoon hierquote:Op donderdag 4 april 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Mooooos leuke naam. en roepen als ie weg rent moooooosssss----ieeeeee haha geloof me ik ken het echt mijn hele leven met honden was ik.
wat voor ras dan? het is wel wij hadden altijd jachthonden types. en ok die gaan liever achter spoortjes aan en op jacht dus als naar je luisteren. hahahaquote:
Labradoodlequote:Op donderdag 4 april 2024 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
wat voor ras dan? het is wel wij hadden altijd jachthonden types. en ok die gaan liever achter spoortjes aan en op jacht dus als naar je luisteren. hahaha
Ook in je kruis?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Mooooos leuke naam. en roepen als ie weg rent moooooosssss----ieeeeee haha geloof me ik ken het echt mijn hele leven met honden was ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |