Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel toepasselijkquote:Op donderdag 4 april 2024 18:49 schreef devzero het volgende:
Niet echt een smakelijk plaatje in de OP gecombineerd met deze TT
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Absoluut.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
5de ga je wel worden, maar daarna wordt de competitie toch wel erg felquote:Op donderdag 4 april 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gun MK de april maand voor dr verjaardag plies![]()
Dit zijn geen helpende opmerkingenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
5de ga je wel worden, maar daarna wordt de competitie toch wel erg fel![]()
![]()
Nee, lekker een stukje zwoerd om op te sabbelenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als jij nu ook maar niet zegt dat je liever zonder zwoerdje hebt
Ik heb het idee dat ik in de herfst op m'n rug in het bos lig en naar een geel/gouden zonsondergang lig te kijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:49 schreef devzero het volgende:
Niet echt een smakelijk plaatje in de OP gecombineerd met deze TTIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
teiltje nodigquote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik word wel onpasselijk van die schaamstreek in de op![]()
![]()
Ik vind het prima dat je wint deze maand, maar niet iedereen staat bekend dat ze anderen punten gunnenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit zijn geen helpende opmerkingen![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, lekker een stukje zwoerd om op te sabbelen![]()
![]()
Ja zeg maar wie moet ik pijpenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je wint deze maand, maar niet iedereen staat bekend dat ze anderen punten gunnen![]()
![]()
Dat zou ik ook zeggen als mijn partner een foto van mijn schaamhaar postquote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik in de herfst op m'n rug in het bos lig en naar een geel/gouden zonsondergang lig te kijken![]()
Heyyyquote:Op donderdag 4 april 2024 18:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zeg maar wie moet ik pijpen![]()
echt familie weekend weg. gelijk is het alweer allemaal gezeik. LOL over hoe en wat en we moeten voor eerste dag eten hebben en geregeld. WHO fucking cares, er zijn daar ook gewoon winkels nog?
Maargoed neefjes en nichtje meee enzo en die zijn wel schattig en ik kan er geen reet aan doen dat het zo moeilijk moet. DRAKI,,,,,,,,, neem me mee gaan we op vakantie zonder gezeik.,Do what you love, love what you do!![]()
Ik maak gebruik van mijn zwijgrechtquote:Op donderdag 4 april 2024 18:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zeg maar wie moet ik pijpen![]()
Het komt wel goed hoor.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit zijn geen helpende opmerkingenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
nu all geen zin meer in. hahahahaha en daar gekloot met verplicht spelletjes doen enzoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zeg maar wie moet ik pijpen
Als zijn schaamstreek er zo uit zag zou ik niet voor stofzuiger willen spelenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee das wel een dingetjequote:Op donderdag 4 april 2024 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als zijn schaamstreek er zo uit zag zou ik niet voor stofzuiger willen spelen![]()
DJMO.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zweer het je, voor hele familie is dit al een week organisatie met wat iedereen mee moet nemen etc...... Who cares ga er nu pas over denken en denk als ik maar dekentje heb om onder te liggen ok. rest zien we daar wel. maargoed simpel leven he enzo als vrijgezelDo what you love, love what you do!![]()
Robquote:
quote:
Rustig,die van u?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De paaseitjes waren met 50% korting. Zo krijg ik nooit een bikini ready body.
Ook! Maar wel goed rustig. Vanochtend boekjes gekocht bij de kringloop helemaal in mijn nopjewquote:![]()
Fuck die bikini body.... paaseitjesquote:Op donderdag 4 april 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
De paaseitjes waren met 50% korting. Zo krijg ik nooit een bikini ready body.![]()
![]()
![]()
Gewoon een bikini op de groei kopenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
De paaseitjes waren met 50% korting. Zo krijg ik nooit een bikini ready body.![]()
Deze manquote:Op donderdag 4 april 2024 18:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Fuck die bikini body.... paaseitjes![]()
![]()
![]()
fucking hellll, ijk hoef niet eens andere kleren mee te nemen, mss nog extra broek of trui. en ondergoed enzo voor 2 dagen.
Je wil niet weten hoe dit gaat, twee volle stations Cars vol; LOLDo what you love, love what you do!![]()
Beetje bijgeslapen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd leuk zulke vondsten.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ook! Maar wel goed rustig. Vanochtend boekjes gekocht bij de kringloop helemaal in mijn nopjew“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Justin.quote:
Goedendag Schotel.quote:
Nu wel weer.quote:
Fijn gewerkt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:00 schreef Rob het volgende:
fijne voortzetting.
ik ga even mijn kruis krabben
Als je jeuk hebt....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Heb ik ook welesquote:Op donderdag 4 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn hond denkt weer dat ik een loopse teef ben..![]()
![]()
Ik kan hier zo fout op reageren.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn hond denkt weer dat ik een loopse teef ben..
Dan vraag je je partner om even te helpen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat galant.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan vraag je je partner om even te helpen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je nagaan hoe het is als je hond de hele dag hitsig achter je aan loopt zijn neus in je kruis w drukken en steeds iets TE liefkozend naast je komt zitten en dan een poot om je heen slaat en danquote:Op donderdag 4 april 2024 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan hier zo fout op reageren.![]()
![]()
Heb je het nu over je hont of over mij?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het is als je hond de hele dag hitsig achter je aan loopt zijn neus in je kruis w drukken en steeds iets TE liefkozend naast je komt zitten en dan een poot om je heen slaat en dan![]()
Euhmmm.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het is als je hond de hele dag hitsig achter je aan loopt zijn neus in je kruis w drukken en steeds iets TE liefkozend naast je komt zitten en dan een poot om je heen slaat en dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die hond ja. Zal je morgenavond wel zienquote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je het nu over je hont of over mij?![]()
![]()
Ik stel me nu een hond voor die naast je op de bank zijn poot om je heen slaat
Ben benieuwdquote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die hond ja. Zal je morgenavond wel zien![]()
![]()
dat komt, ze komen op die lucht af.... tis natuurlijk.... geen zorgen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het is als je hond de hele dag hitsig achter je aan loopt zijn neus in je kruis w drukken en steeds iets TE liefkozend naast je komt zitten en dan een poot om je heen slaat en danDo what you love, love what you do!![]()
DTS… durf te sexen?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Is dat het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, die MI heb ik ook en ik vind dat een probleemquote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik stel me nu een hond voor die naast je op de bank zijn poot om je heen slaat
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja nou tot i tegen je arm aan begint te hitsen dan ist wel een metooquote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik stel me nu een hond voor die naast je op de bank zijn poot om je heen slaat![]()
heuhheum dat is het wel, weet dat honden 10000 keer zo sterk ruiken als wij mensen. dus ja snap die hond dan ook welquote:Do what you love, love what you do!![]()
Zo rol ik.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gek genoeg is dit mij ook wat TE intiemquote:Op donderdag 4 april 2024 19:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, die MI heb ik ook en ik vind dat een probleem![]()
Ik ben geen hond kreequote:Op donderdag 4 april 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
heuhheum dat is het wel, weet dat honden 10000 keer zo sterk ruiken als wij mensen. dus ja snap die hond dan ook wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: