Lekker knabbelen aan zijn zwoerdjequote:Op donderdag 4 april 2024 18:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]snap ik wel speklap3000 is ook wel lekker stuk
Huh hier in dts? Of ergens anders?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je hebt wel wat heel leuks gemist vanmorgenmaar ik ga het niet meer vertellen
Ooooh is dit hoe het werkt?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik nu even wat punten halen, kom ik weer wat plekken hoger
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker knabbelen aan zijn zwoerdjeZeker als het 'hard' doorbakken is
Ik moet zeggen dat dit zo heb gelachen vanmorgen dat is lang niet meer gebeurd in DTSquote:Op donderdag 4 april 2024 18:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]was een van je memorabele dts fok momentjes?
Alleen leuke mensen, maar daar hoor jij ook bijquote:Op donderdag 4 april 2024 18:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooooh is dit hoe het werkt?
Dan wil ik ook punten halen!
Hier,quote:Op donderdag 4 april 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh hier in dts? Of ergens anders?Maar ik wil het nu wel weten natuurlijk
Ik snap oprecht ook nog steeds niet wat hem zo hitsig maaktequote:Op donderdag 4 april 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit zo heb gelachen vanmorgen dat is lang niet meer gebeurd in DTS
In het begin hier was ook lachen altijd
We worden nu wel heel nieuwsgierig....quote:Op donderdag 4 april 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je hebt wel wat heel leuks gemist vanmorgenmaar ik ga het niet meer vertellen
Vind je, klinkt en smaakt wel lekkerquote:Op donderdag 4 april 2024 18:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]zwoerdje is echt zo’n walgelijk woord
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen leuke mensen, maar daar hoor jij ook bij
Oh met kree etc?quote:
Jij natuurlijk, duh.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap oprecht ook nog steeds niet wat hem zo hitsig maakte
Maar eet je de zwoerd dan ook op? Is zo hard en stug?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je, klinkt en smaakt wel lekker
Ik kreeg hier ook al een DM van @SwJ over en hij was er een beetje onzeker over. Dat je in Mei weer in de stats komt, daar zijn we het wel over eens. Wat vinden jullie?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:Devzero kan je mijn weer toevoegen aan de puntenlijst AUB Koekie wil dat graag en het zou jammer zijn als ze nog een maandje moet wachten
Ja maarja ik heb dat al snel hequote:Op donderdag 4 april 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je, klinkt en smaakt wel lekker
Waaschijnlijk dat je naakt douchte of naakt onder je badjas wasquote:Op donderdag 4 april 2024 18:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap oprecht ook nog steeds niet wat hem zo hitsig maakte
Mei!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg hier ook al een DM van @:swj over en hij was er een beetje onzeker over. Dat je in Mei weer in de stats komt, daar zijn we het wel over eens. Wat vinden jullie?
Dan is de winnaar al bekend! En wordt er alleen gestreden om de 2e en lagere plekken..quote:Op donderdag 4 april 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg hier ook al een DM van @:swj over en hij was er een beetje onzeker over. Dat je in Mei weer in de stats komt, daar zijn we het wel over eens. Wat vinden jullie?
Maar ik wil nu wil Koekie om der oren slaanquote:Op donderdag 4 april 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover jij weet… misschien heeft al piano gespeeld voor je.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij en justin kennen mij maar kree kent mij verder niet..
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is de winnaar al bekend! En wordt er alleen gestreden om de 2e en lagere plekken..
Staan er mensen met kleding aan in de douche dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waaschijnlijk dat je naakt douchte of naakt onder je badjas was
Ja maar dan leg ik het sowieso af Dot..quote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik wil nu wil Koekie om der oren slaan
CRE!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
In mei heb ik wel weer heel veel tijd over dan is BB afgelopen en hoef ik niet meer zoveel te modden
We kunnen natuurlijk ook alle winnaars van vorige rondes uit de stats halen. Zodat alleen nieuwe mensen gaan winnenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
April de maand waarin MK dts gaat winnen
Zie dan pak jij mei! Is ook leuk voor mij want ik ben in mei jarig hoe leuk dan als ik dts win in april voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
In mei heb ik wel weer heel veel tijd over dan is BB afgelopen en hoef ik niet meer zoveel te modden
Oh jij zit VOL goede plannen!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook alle winnaars van vorige rondes uit de stats halen. Zodat alleen nieuwe mensen gaan winnen
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zover jij weet… misschien heeft al piano gespeeld voor je.
Eigenlijk wel een interessant ideequote:Op donderdag 4 april 2024 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook alle winnaars van vorige rondes uit de stats halen. Zodat alleen nieuwe mensen gaan winnen
echt niet BB is superdruk Het is nu al wat rustiger nu er nog maar een paar bewoners zitten en het saai is op de streamsquote:
Ben voorquote:Op donderdag 4 april 2024 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een interessant idee
Ja die koop ik wel om met mijn onlykoekie streamquote:Op donderdag 4 april 2024 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze moet het dan nog steeds wel tegen kree opnemen
O die kan ze makkelijk afleidenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze moet het dan nog steeds wel tegen kree opnemen
Zeg dit nu nietttttttquote:Op donderdag 4 april 2024 18:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja die koop ik wel om met mijn onlykoekie stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |