quote:Op donderdag 4 april 2024 17:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wilde ik zondag op maandag ook was foknkapot
Oeh, is dit weekend jullie date?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geloof dat ik t weekend ineens heul druk ben
Nouquote:Op donderdag 4 april 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Je zou gek zijn als je je nachtrust hier voor op ga geven.
Monster heeft geen tijd, die wil punten, en dan niet de punt van Justin maar bolkpuntenquote:
Vorige maand was andersom hequote:Op donderdag 4 april 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Monster heeft geen tijd, die wil punten, en dan niet de punt van Justin maar bolkpunten
Goed voor je gezondheid vooral doen kan je wel hebben je voelt je al zo lekker fitquote:
Van mij wel, maar of het verstandig is als je de hele nacht hier wil gaan zitten vraag ik mij afquote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vorige maand was andersom heik mag toch ook een pleziertje
Bah ik haat het als mensen gelijk hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed voor je gezondheid vooral doen kan je wel hebben je voelt je al zo lekker fit
Ga ik wel een keer onder het bureauquote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vorige maand was andersom heik mag toch ook een pleziertje
Wat ik al zeiquote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij wel, maar of het verstandig is als je de hele nacht hier wil gaan zitten vraag ik mij af
details hoeven we hier niet te delen hequote:Op donderdag 4 april 2024 18:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga ik wel een keer onder het bureau
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bah ik haat het als mensen gelijk hebben
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
details hoeven we hier niet te delen he
Altijd leuk!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neu hij komt gwoon voor een pyjamaparty
Als ik nu even wat punten halen, kom ik weer wat plekken hogerquote:Op donderdag 4 april 2024 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb mezelf bewust een plekje laten zakken om dichterbij @:Lovely te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |