1+1=3quote:
Dotteke in de stats, de rest eruit.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg hier ook al een DM van @:swj over en hij was er een beetje onzeker over. Dat je in Mei weer in de stats komt, daar zijn we het wel over eens. Wat vinden jullie?
quote:
Of het zorgt er voor dat je voldoende rust krijgtquote:Op donderdag 4 april 2024 18:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan is mijn harde werk voor niets
* Monsterkoekie trekt pruillip
Nou.. dat is dit weekend toch al niet aan de orde. Justin is een drukke knulquote:Op donderdag 4 april 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of het zorgt er voor dat je voldoende rust krijgt
O ben benieuwd of hij wel tijd heeft om te bolken dan als hij zo druk is om niet bij jou te zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou.. dat is dit weekend toch al niet aan de orde. Justin is een drukke knul
Hij is wel bij mij. Altijd ❤quote:Op donderdag 4 april 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben benieuwd of hij wel tijd heeft om te bolken dan als hij zo druk is om niet bij jou te zijn
Wie?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
Leuk. Douche jij naakt? Ik vraag dit voor een vriend
Nee joh, zit maar te geinenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar eet je de zwoerd dan ook op? Is zo hard en stug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:46 schreef DJMO het volgende:
Ja. Tijd voor wijn gvd!
Hey Google, wie is er aan de beurt?Neem dan maar meteen een bakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor me mee
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, zit maar te geinen
Ik koop altijd spek zonder zwoerd
Mario zou uit z'n vel springen danquote:Op donderdag 4 april 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
GrapjeNiemand gaat in of uit de stats
Ja maarquote:Op donderdag 4 april 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
GrapjeNiemand gaat in of uit de stats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |