Beetje bijgeslapen.quote:
Altijd leuk zulke vondsten.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ook! Maar wel goed rustig. Vanochtend boekjes gekocht bij de kringloop helemaal in mijn nopjew
Heer Justin.quote:
Goedendag Schotel.quote:
Nu wel weer.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:00 schreef Rob het volgende:
fijne voortzetting.
ik ga even mijn kruis krabben
Als je jeuk hebt....quote:
quote:
Heb ik ook welesquote:Op donderdag 4 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn hond denkt weer dat ik een loopse teef ben..
Ik kan hier zo fout op reageren.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn hond denkt weer dat ik een loopse teef ben..
Dan vraag je je partner om even te helpen.quote:
Wat galant.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan vraag je je partner om even te helpen.
Moet je nagaan hoe het is als je hond de hele dag hitsig achter je aan loopt zijn neus in je kruis w drukken en steeds iets TE liefkozend naast je komt zitten en dan een poot om je heen slaat en danquote:Op donderdag 4 april 2024 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan hier zo fout op reageren.
Heb je het nu over je hont of over mij?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het is als je hond de hele dag hitsig achter je aan loopt zijn neus in je kruis w drukken en steeds iets TE liefkozend naast je komt zitten en dan een poot om je heen slaat en dan
Euhmmm.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het is als je hond de hele dag hitsig achter je aan loopt zijn neus in je kruis w drukken en steeds iets TE liefkozend naast je komt zitten en dan een poot om je heen slaat en dan
Die hond ja. Zal je morgenavond wel zienquote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je het nu over je hont of over mij?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die hond ja. Zal je morgenavond wel zien
dat komt, ze komen op die lucht af.... tis natuurlijk.... geen zorgen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja, die MI heb ik ook en ik vind dat een probleemquote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik stel me nu een hond voor die naast je op de bank zijn poot om je heen slaat
Ja nou tot i tegen je arm aan begint te hitsen dan ist wel een metooquote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik stel me nu een hond voor die naast je op de bank zijn poot om je heen slaat
heuhheum dat is het wel, weet dat honden 10000 keer zo sterk ruiken als wij mensen. dus ja snap die hond dan ook welquote:
Zo rol ik.quote:
Gek genoeg is dit mij ook wat TE intiemquote:Op donderdag 4 april 2024 19:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, die MI heb ik ook en ik vind dat een probleem
Ik ben geen hond kreequote:Op donderdag 4 april 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
heuhheum dat is het wel, weet dat honden 10000 keer zo sterk ruiken als wij mensen. dus ja snap die hond dan ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |