Sjonnieboy heeft ook een uitwedstrijd met die cijfers gewonnen, dat is nog veel knapper!quote:Op donderdag 4 april 2024 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg, nu er 5-0 gewonnen is van AZ, al iets milder gestemd over Van der Looi?
Absoluut. En het tegenovergestelde zorgt er juist voor dat je werk je tegen gaat staan.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waardering is gewoon zo belangrijk. Kunnen we kort of lang over praten, maar dat helpt gewoon. Zeker in een wat lastiger periode. .
Stabiliteit is iig genoeg om in de Eredivisie te blijven, das voor grotere clubs dan Heracles toch ook moeilijk gebleken. Eerst maar eens zo die basis leggen onder van der Looi lijkt me. Dan later weer stappen omhoog maken, met een type Wormuth ja.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sjonnieboy heeft ook een uitwedstrijd met die cijfers gewonnen, dat is nog veel knapper!
Kunnen er allebei nog altijd he-le-maal niets van
Maar serieus, organisatorisch staat het allemaal een stuk beter dan onder Lammers (maar dan ligt de lat ook laag), maar aanvallend is het de meeste wedstrijden heel pover. Volgend seizoen overleven en dan hopen dat er wordt doorgeschakeld naar een betere trainer. Weer een leuke verrassende naam zoals Wormuth was
Zonder Excel kan ik onthullen dat 1-1 0 isquote:
Go Ahead welk club dan ook dit seizoen thuis altijd lastig.quote:
Niet zo best van Go Ahead inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet zo best van Go Ahead inderdaad.
Ja wel steeds iets meer, maar nog steeds niet 100%.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
En met jou en je werk. Nu wel meer op je plek?
Hahaha nee ja dan hoeft t nietquote:Op donderdag 4 april 2024 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad heel handig, maar ook als iets wat ik absoluut niet nodig heb op het werk
Oja ik denk ook dat dat zo heet maar dat ernaast power stream staatquote:Op donderdag 4 april 2024 22:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oooh zooo!
Dat ken ik als Power app / Power automate
Ja stop de tijd ik denk dat ik niet power stream bedoeldequote:Op donderdag 4 april 2024 22:40 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu wel flinke moeite om filmpjes via Microsoft Stream op Microsoft Forms te krijgen zodat mensen er wat mee kunnen zonder dat ik ze allemaal handmatig toestemming hoef te geven. Voor 1 van de 3 testfilmpjes schijnt het nu goed te gaan, dus dan is het nu tijd om uit te zoeken welke combinatie ik daar anders heb gedaan dan bij de rest. Waarom die combinatie het dan wel doet maakt me even wat minder uit
Oja dit soort dingen ben ik ook goed inquote:Op donderdag 4 april 2024 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb vorige maand nog veel te veel gedaan met Excel! We hadden in de kerk een enquête afgenomen en dat is een beetje mijn kindje geworden, ook een bestand vol met filters voor allerlei demografische factoren, tabellen en grafiekjes.
Nu zien hoe snel dit hele verhaal ergens in een la verdwijnt en gaat liggen verstoffen
Nou nou nou.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat best gedeeld kan worden hoor! Ik weet niet of Cyan ervoor openstaat maar anders neemt 'ie z'n eigen worst maar mee
Nummers 2 t/m 7 allemaal punten verspeeld.quote:Op vrijdag 5 april 2024 04:13 schreef Fred_B het volgende:
Ach Feyenoord
Ach Ajax
En bovenal:
Ten hAch
Altijd fijn jaquote:Op vrijdag 5 april 2024 06:31 schreef Em31 het volgende:
6 uur wakker terwijl ik vrij ben![]()
[ afbeelding ]
Ik was tot net nog heerlijk aan het slapen en ik werd bruut gewekt door de wekker omdat ik moet werkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 06:31 schreef Em31 het volgende:
6 uur wakker terwijl ik vrij ben![]()
[ afbeelding ]
Ja oké dat is nog wel wat erger.quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was tot net nog heerlijk aan het slapen en ik werd bruut gewekt door de wekker omdat ik moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |