Welk?quote:Op donderdag 4 april 2024 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik vind het echt fantastisch![]()
Het is samen met Powerstream m'n favoriete werkhobby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat deed ik voorheen ook wel. O.a. een tijd wat online cursussen data analyse gedaan omdat ik het leuk vond. Maar nu heb ik daar buiten mijn werk om minder zin in. Plus dat ik tegenwoordig op mijn werk ook meer bezig ben om andere processen dan excel te verbeteren met alle programma's die we gebruiken.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Daarom doe ik altijd dit soort dingen in m'n vrije tijd zodat ik het hopelijk ook op werk in kan zetten
Dat is echt fantastisch!quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 22:31 schreef Redefine het volgende:
Bij ons op het werk nog steeds wel erg druk. Vooral met alle ellende die we terugkrijgen van de collega die nu weg is. Al is het alsnog wel prettiger werken zo. Daarbij is er wel al iemand aangenomen, dus vanaf 1 mei zijn we dan weer compleet. En die nieuwe lijkt i.i.g. een stuk capabeler dan de collega die weg is.
Krijg zelf ondertussen diverse projecten erbij, wordt wel krap qua tijd, maar wel leuk. En vooral heel belangrijk bij mij werkgever is de waardering er ook.Wat fijn zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker met de recente ontwikkelingen rondom je vorige werkgeverOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja het moet wel een hobby blijven!quote:Op donderdag 4 april 2024 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat deed ik voorheen ook wel. O.a. een tijd wat online cursussen data analyse gedaan omdat ik het leuk vond. Maar nu heb ik daar buiten mijn werk om minder zin in. Plus dat ik tegenwoordig op mijn werk ook meer bezig ben om andere processen dan excel te verbeteren met alle programma's die we gebruiken.
Ik zie weleens oude sheets terug en dan ben ik best trots op de formules die ik daar in heb gezetquote:Op donderdag 4 april 2024 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeker! Ik ben ook alles behalve een enorme pro hoor, maar voor goeie prijsvergelijkingen, margeberekeningen enzo gebruik ik het geregeld.
Zo heerlijk als maar op één plekje wat invult dat er vervolgens in 3 andere vakken automatisch alles wordt doorgerekend.
Ja dat is wel ambitieus?quote:Op donderdag 4 april 2024 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
I will always love you van Whitney Houston. Achteraf misschien toch iets te hoog gegrepen
En met jou en je werk. Nu wel meer op je plek?quote:Op donderdag 4 april 2024 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat fijn zeg![]()
Zeker met de recente ontwikkelingen rondom je vorige werkgever
Dat klinkt inderdaad heel handig, maar ook als iets wat ik absoluut niet nodig heb op het werkquote:Op donderdag 4 april 2024 22:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch!
Ik heb nu een scriptje lopen waarbij mensen een microsoft form in kunnen vullen met een actie die op een bepaalde dag moet gebeuren. De powerstream zet dat om in een excelsheet en past wat dingen aan die handig zijn. Vervolgens is er een trigger waardoor hij op de dag zelf een mail stuurt
Altijd!quote:Op donderdag 4 april 2024 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat is wel ambitieus?
Mag ik eventueel een suggestie doen voor volgend jaar?
Oooh zooo!quote:Op donderdag 4 april 2024 22:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch!
Ik heb nu een scriptje lopen waarbij mensen een microsoft form in kunnen vullen met een actie die op een bepaalde dag moet gebeuren. De powerstream zet dat om in een excelsheet en past wat dingen aan die handig zijn. Vervolgens is er een trigger waardoor hij op de dag zelf een mail stuurt
Ik zou een instrumentaal nummer opzoeken.quote:
Ik gebruik Power Automate om in een Teams chat notificaties te krijgen als ik een e-mail heb die daadwerkelijk aan mij gericht is én als iemand een aanpassing maakt in een excel-file in een door mij beheerde Sharepoint-directory. Werkt heerlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oooh zooo!
Dat ken ik als Power app / Power automate
En net nu het vuur eindelijk geblust is, kom jij met de volgende burn.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zou een instrumentaal nummer opzoeken.
Tequila is ook altijd een goede optie!quote:Op donderdag 4 april 2024 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zou een instrumentaal nummer opzoeken.
hihaho
Het mocht ook allemaal wel wat meer op het randje hierquote:Op donderdag 4 april 2024 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
En net nu het vuur eindelijk geblust is, kom jij met de volgende burn.
Ja maar daarmee vergeet ik altijd de tekstquote:Op donderdag 4 april 2024 22:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tequila is ook altijd een goede optie!
Wij leven toch altijd op het randjequote:Op donderdag 4 april 2024 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Het mocht ook allemaal wel wat meer op het randje hier
En kan je nagaan, Em is er niet eens vanavond.
Zeg, nu er 5-0 gewonnen is van AZ, al iets milder gestemd over Van der Looi?quote:Op donderdag 4 april 2024 22:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tequila is ook altijd een goede optie!
quote:Op donderdag 4 april 2024 22:31 schreef Redefine het volgende:
Bij ons op het werk nog steeds wel erg druk. Vooral met alle ellende die we terugkrijgen van de collega die nu weg is. Al is het alsnog wel prettiger werken zo. Daarbij is er wel al iemand aangenomen, dus vanaf 1 mei zijn we dan weer compleet. En die nieuwe lijkt i.i.g. een stuk capabeler dan de collega die weg is.
Krijg zelf ondertussen diverse projecten erbij, wordt wel krap qua tijd, maar wel leuk. En vooral heel belangrijk bij mij werkgever is de waardering er ook.Waardering is gewoon zo belangrijk. Kunnen we kort of lang over praten, maar dat helpt gewoon. Zeker in een wat lastiger periode. .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |