quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Heb daar niet zoveel mee, aan het strand liggen. Kom er wel eens, maar dan liever ergens in de herfst als het lekker waait.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je wel eens op het strand dan? Ik slijt 40-45 flessen per jaar.
Niet naar de eisen geluisterdquote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sander wilde een meer mannelijk type dan hijzelf. Mislukt.
Oh ja niet per se strand natuurlijk. Wandelen in de zon, terrasje etc.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb daar niet zoveel mee, aan het strand liggen. Kom er wel eens, maar dan liever ergens in de herfst als het lekker waait.
Viesbruinquote:Op woensdag 3 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je wel eens op het strand dan? Ik slijt 40-45 flessen per jaar.
Hoe vaak kom jij dan op het strand bij zoveel flessen @Pisces29?quote:Kom je wel eens op het strand dan? Ik slijt 40-45 flessen per jaar.
Herkenbaar, ik ben ook diegene die graag de schaduw opzoekt dan.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb daar niet zoveel mee, aan het strand liggen. Kom er wel eens, maar dan liever ergens in de herfst als het lekker waait.
Hele zomer surfen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij dan op het strand bij zoveel flessen @:Pisces29?
Als ik moet kiezen, dan lente. Maar strand in de zomer is me te druk.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja niet per se strand natuurlijk. Wandelen in de zon, terrasje etc.
Herfstpersoon genoteerd
Yup, ook op een terrasje zit ik liever in de schaduw.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben ook diegene die graag de schaduw opzoekt dan.
Nee, smeer m’n hele gezicht gewoon goed in.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe je dan van die witte strepen op je gezicht?
En je rug dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, smeer m’n hele gezicht gewoon goed in.
Wetsuit.quote:
Que?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
Pisces heeft ook zo'n halsband op zaterdagavond
Een varrrrruhkeuhquote:Op woensdag 3 april 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
In je hoodie aankomen
En dan over netjes gekleed praten bij de ander
Dat werkt extreem goed op de eerste date gemiddeld gezienquote:Op woensdag 3 april 2024 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kolderiek seks grapje. Humor om te lachen .
Zelf getest?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat werkt extreem goed op de eerste date gemiddeld gezien.
Ja same, denk dat je een leuke avond met haar hebt als je wat drankjes gaat doen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:54 schreef Salina het volgende:
Ik vind haar wel een beetje leuk eigenlijk.
Eergister Dune 2 gezien.quote:
Dune 1 is echt kutquote:Op woensdag 3 april 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eergister Dune 2 gezien.
Had beter eerst Dune 1 kunnen kijken
Sukkelquote:Op woensdag 3 april 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eergister Dune 2 gezien.
Oh ik wilde nog gaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eergister Dune 2 gezien.
Met veel drank is nagenoeg iedereen leuk.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja same, denk dat je een leuke avond met haar hebt als je wat drankjes gaat doen.
Lekker met joggingbroek op de bank en naar de winkel lopen.quote:
Krijg je gratis als je geen ABN spreektquote:
Jeans > joggingbroekquote:Op woensdag 3 april 2024 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Lekker met joggingbroek op de bank en naar de winkel lopen.
Je zou toch gaan?quote:
Vond 't niet zo heel boeiend maar ben niet zo van die scifi shizzle maar er was niks anders op dat tijdstip. Wel mooi gefilmd maar ik zit alleen maar te denken: ja alles is toch met greenscreen en computer gemaakt. Dat er 5 figuranten zijn en ze die gewoon met computer x1000 hebben gekopieerd enzo. Dat trek ik nooit zoquote:
En daar nog IQ punten voor ingeleverd ook nogquote:Op woensdag 3 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je gratis als je geen ABN spreekt
Naar de film Dune 2.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je mee ging met @:mortaxx
Ik heb niks met sci-fi maar wilde voor de mooie zand beeldenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vond 't niet zo heel boeiend maar ben niet zo van die scifi shizzle maar er was niks anders op dat tijdstip. Wel mooi gefilmd maar ik zit alleen maar te denken: ja alles is toch met greenscreen en computer gemaakt. Dat er 5 figuranten zijn en ze die gewoon met computer x1000 hebben gekopieerd enzo. Dat trek ik nooit zo
Dan kan je iedere film wel opheffen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vond 't niet zo heel boeiend maar ben niet zo van die scifi shizzle maar er was niks anders op dat tijdstip. Wel mooi gefilmd maar ik zit alleen maar te denken: ja alles is toch met greenscreen en computer gemaakt. Dat er 5 figuranten zijn en ze die gewoon met computer x1000 hebben gekopieerd enzo. Dat trek ik nooit zo
Oh ja je sport idd nietquote:
Ja maar was bij deze film wel heel extreem.quote:
Jij hebt nog nooit één keer iets over zelf sporten gezegd. Ouwe jokkebrok.quote:
Jij laat eerder iets in haar zwemmenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Zou met haar gaan zwemmen op de tweede date.
Ik heb geen behoefte om te flaneren, ik heb namelijk geen micropenis.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit één keer iets over zelf sporten gezegd. Ouwe jokkebrok.
quote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Picsquote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker skinnydippenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Niet mijn type, houd liever van iets meer natural of naturel makeup.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij laat eerder iets in haar zwemmen
En een laag erop gesmeerd waarvan een stukadoor jaloers zou worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:03 schreef Salina het volgende:
Die heeft op haar 19e al der lippen opgespoten in Istanbul.
Wel een dikke pens zekerquote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om te flaneren, ik heb namelijk geen micropenis.
Boulderenquote:
20 smeren in die temperatuur, dan ben je ook wel goed achterlijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:05 schreef Haags het volgende:
factor 20 in 30 graden. Dan ben ik binnen 3 minuten standje kreeft.
Meisje Cocoquote:
Heeft niks met temperatuur te maken.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:05 schreef Haags het volgende:
factor 20 in 30 graden. Dan ben ik binnen 3 minuten standje kreeft.
Lekker iets om stevig vast te pakken.quote:
Temperatuur zegt niet per definitie iets over de UV kracht, dus het kan welquote:Op woensdag 3 april 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
20 smeren in die temperatuur, dan ben je ook wel goed achterlijk.
Nee maar als het zo heet is weet je toch wel dat je meestal met een land met sterke zon te maken hebt.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Temperatuur zegt niet per definitie iets over de UV kracht, dus het kan wel
Ook met. Schrok wel even toen ze in beeld kwam net.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
Deze ziet er toch letterlijk uit als een spook zonder al die onzin?
van Nep wimpers is ook nooit iemand mooier gewordenquote:
Ik denk dat ze zonder troep best een leuk gezichtje heeft.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
Deze ziet er toch letterlijk uit als een spook zonder al die onzin?
Van een duckface ook nietquote:Op woensdag 3 april 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
van Nep wimpers is ook nooit iemand mooier geworden
Alleen leuk als je zelf geen mond hebt, anders doodzonde.quote:
Die draait er een wokkel van.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Geef dit kind keta en je weet echt niet meer wat die mond gaat doen
Ja waarschijnlijk een stuk beter. Vroeger had je zo'n programma waarin ze van die Britse neptypes een make-under gingen geven en die zagen er altijd een stuk beter uit.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zonder troep best een leuk gezichtje heeft.
Leren ze zichzelf aan. Want zo praten Ze nooit voordat ze uit de kast komen. Ook het hele loopje en alles.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:10 schreef Masberum het volgende:
Hoe kan het toch altijd dat al die homo's ook echt zo erg als homo's klinken
Op reddit zou je nu een ban hebben.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Leren ze zichzelf aan. Want zo praten Ze nooit voordat ze uit de kast komen. Ook het hele loopje en alles.
Las een keer dat homo's die ontwaakten na een operatie of coma ofzo gewoon een normale stem hadden en als ze meer bij bewustzijn waren het gay accent weer terugkwam.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Leren ze zichzelf aan. Want zo praten Ze nooit voordat ze uit de kast komen. Ook het hele loopje en alles.
Oh, gelukkig hier alleen maar TOPmods dan.quote:
Dat programma ken ik nog wel. Maar is ook met hotter-than-my-daughter wel het geval. Less is more! Als je het over make-up hebt dan, bij kleding was het dan weer andersomquote:Op woensdag 3 april 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk een stuk beter. Vroeger had je zo'n programma waarin ze van die Britse neptypes een make-under gingen geven en die zagen er altijd een stuk beter uit.
Ben wel benieuwd hoe haar moeder eruit ziet.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:13 schreef Joop_W het volgende:
Binnen 5 jaar mama, binnen 25 jaar in Hotter than my Daughter.
Een blond lekker wijfquote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe haar moeder er uit ziet.
Zou wel mooi zijn als dat zo’n puur natuur hippie type was.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe haar moeder eruit ziet.
Toch even wat narcoses uitdelen om dit te testenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Las een keer dat homo's die ontwaakten na een operatie of coma ofzo gewoon een normale stem hadden en als ze meer bij bewustzijn waren het gay accent weer terugkwam.
Ja er zijn nog wel een paar subreddits die te doen zijn. Ligt vooral aan de moderatie.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hangt een beetje tamelijk van de /r af.
Jeetje vertel ons meerquote:Op woensdag 3 april 2024 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja er zijn nog wel een paar subreddits die te doen zijn. Ligt vooral aan de moderatie.
Mooie vrouw met mooie mond, quasi half open. Uhhuh.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij een mooie vrouw vind ik roken wel sexy
Stukje Duitslandquote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik stapte altijd in Hengelo uit als ik naar mijn woning in Enschede moest. Meer dan het station heb ik niet gezien.
ligt het station daar niet in het centrum dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik stapte altijd in Hengelo uit als ik naar mijn woning in Enschede moest. Meer dan het station heb ik niet gezien.
Denk dat je hem een mail kan sturen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
op tijd voor de Tukker zonder accent!
Jawel, maar woonde zelf op de campus en die ligt aan de Hengelose kant van Enschede. Dus bus vanuit Hengelo was sneller dan eerst naar Enschede en daar met de bus.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:32 schreef Joop_W het volgende:
[..]
ligt het station daar niet in het centrum dan?
Klinkt logisch ja!quote:Op donderdag 4 april 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jawel, maar woonde zelf op de campus en die ligt aan de Hengelose kant van Enschede. Dus bus vanuit Hengelo was sneller dan eerst naar Enschede en daar met de bus.
Ik stapte altijd gewoon in Enschede uit als ik naar mijn woning in Enschede moestquote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:08 schreef cherrycoke het volgende:
Vannacht teruggekomen uit marokko, hier wat foto'sdaar de fotosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ok ik bedoelde de vrouw uit Hengelooo. De Tukster!quote:Op donderdag 4 april 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Denk dat je hem een mail kan sturen.
2 wekenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Leuk zeg! Ben je er lang geweest?
Nice!quote:
Heb het idee dat ze ooit met Lang Leve de Liefde heeft meegedaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:35 schreef Joop_W het volgende:
Dit zou wel eens een goede mets kunnen zijn.
zijn echt, het is letterlijk een bak met kruiden aanstampen en dan is de truc om hem op zijn kop neer te zetten zodat het niet instort.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice!
Zijn die driehoeken met kruiden echt of is het karton met een dun laagje kruiden er op gelijmd.
Thanks. Heb een keer een internet historian video gezien en daar werd er ook over gespeculeerd. En één leek net karton dus vandaar.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zijn echt, het is letterlijk een bak met kruiden aanstampen en dan is de truc om hem op zijn kop neer te zetten zodat het niet instort.
Werd niet genoemd, wellicht een ander programma?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man komt zo bekend voor, heeft hij eerder meegedaan?
ik ben het niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man komt zo bekend voor, heeft hij eerder meegedaan?
Nee dat dus, blijkbaar verschillen ze toch te veel.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Als het stil valt ligt het aan beide daters lijkt me, niet alleen aan de ander.
Maar als de ene niks zegt houdt het wel een keer op. En ligt het aan die dooie.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Als het stil valt ligt het aan beide daters lijkt me, niet alleen aan de ander.
Ik zou ook seniel worden als ik van Amsterdam naar Lelystad moest verhuizen.quote:
Je weet het nooit he, de daters zien er wel vaker ouder uit dan ze zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 19:41 schreef DKUp het volgende:
Victor: Wat voor werk doet u?
Ik ben gepensioneerd
Victor verbaasd: Wat voor werk deed u?
Sukkel
Dat zpu best eens kunnen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:42 schreef Felagund het volgende:
Zou hij een hersenbloeding of zo gehad hebben?
ik heb dat over mijzelf gemist op instaquote:Op donderdag 4 april 2024 19:43 schreef Joop_W het volgende:
Hoho, ga ab-so-luut niet naar Instagram. Voorspel de uitkomst simpelweg in het warme bad op Fok!
Die poll is ook niet bij iedereen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik heb dat over mijzelf gemist op insta
En iedereen kan zien dat het een ongeschikte troela was.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik heb dat over mijzelf gemist op insta
met date op nationale tvquote:
Maar ik kan het wel begrijpen als ze nee zegtquote:Op donderdag 4 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Korrie doet zo enthousiast dat ik straks teleurgesteld ben als ze nee zegt.
Ik weet niet hoe oud hij is maar ik zou afhaken als ik rond de 20 was. Wat een jongetje.quote:
21quote:Op donderdag 4 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud hij is maar ik zou afhaken als ik rond de 20 was. Wat een jongetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |