Vond 't niet zo heel boeiend maar ben niet zo van die scifi shizzle maar er was niks anders op dat tijdstip. Wel mooi gefilmd maar ik zit alleen maar te denken: ja alles is toch met greenscreen en computer gemaakt. Dat er 5 figuranten zijn en ze die gewoon met computer x1000 hebben gekopieerd enzo. Dat trek ik nooit zoquote:
En daar nog IQ punten voor ingeleverd ook nogquote:Op woensdag 3 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je gratis als je geen ABN spreekt
Naar de film Dune 2.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je mee ging met @:mortaxx
Ik heb niks met sci-fi maar wilde voor de mooie zand beeldenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vond 't niet zo heel boeiend maar ben niet zo van die scifi shizzle maar er was niks anders op dat tijdstip. Wel mooi gefilmd maar ik zit alleen maar te denken: ja alles is toch met greenscreen en computer gemaakt. Dat er 5 figuranten zijn en ze die gewoon met computer x1000 hebben gekopieerd enzo. Dat trek ik nooit zo
Dan kan je iedere film wel opheffen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vond 't niet zo heel boeiend maar ben niet zo van die scifi shizzle maar er was niks anders op dat tijdstip. Wel mooi gefilmd maar ik zit alleen maar te denken: ja alles is toch met greenscreen en computer gemaakt. Dat er 5 figuranten zijn en ze die gewoon met computer x1000 hebben gekopieerd enzo. Dat trek ik nooit zo
Oh ja je sport idd nietquote:
Ja maar was bij deze film wel heel extreem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |