Heb het idee dat ze ooit met Lang Leve de Liefde heeft meegedaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:35 schreef Joop_W het volgende:
Dit zou wel eens een goede mets kunnen zijn.
zijn echt, het is letterlijk een bak met kruiden aanstampen en dan is de truc om hem op zijn kop neer te zetten zodat het niet instort.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice!
Zijn die driehoeken met kruiden echt of is het karton met een dun laagje kruiden er op gelijmd.
Thanks. Heb een keer een internet historian video gezien en daar werd er ook over gespeculeerd. En één leek net karton dus vandaar.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zijn echt, het is letterlijk een bak met kruiden aanstampen en dan is de truc om hem op zijn kop neer te zetten zodat het niet instort.
Werd niet genoemd, wellicht een ander programma?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man komt zo bekend voor, heeft hij eerder meegedaan?
ik ben het niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man komt zo bekend voor, heeft hij eerder meegedaan?
Nee dat dus, blijkbaar verschillen ze toch te veel.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Als het stil valt ligt het aan beide daters lijkt me, niet alleen aan de ander.
Maar als de ene niks zegt houdt het wel een keer op. En ligt het aan die dooie.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Als het stil valt ligt het aan beide daters lijkt me, niet alleen aan de ander.
Ik zou ook seniel worden als ik van Amsterdam naar Lelystad moest verhuizen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |