Jij hebt nog nooit één keer iets over zelf sporten gezegd. Ouwe jokkebrok.quote:
Jij laat eerder iets in haar zwemmenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Zou met haar gaan zwemmen op de tweede date.
Ik heb geen behoefte om te flaneren, ik heb namelijk geen micropenis.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit één keer iets over zelf sporten gezegd. Ouwe jokkebrok.
quote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Picsquote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker skinnydippenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Niet mijn type, houd liever van iets meer natural of naturel makeup.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij laat eerder iets in haar zwemmen
En een laag erop gesmeerd waarvan een stukadoor jaloers zou worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:03 schreef Salina het volgende:
Die heeft op haar 19e al der lippen opgespoten in Istanbul.
Wel een dikke pens zekerquote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om te flaneren, ik heb namelijk geen micropenis.
Boulderenquote:
20 smeren in die temperatuur, dan ben je ook wel goed achterlijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:05 schreef Haags het volgende:
factor 20 in 30 graden. Dan ben ik binnen 3 minuten standje kreeft.
Meisje Cocoquote:
Heeft niks met temperatuur te maken.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:05 schreef Haags het volgende:
factor 20 in 30 graden. Dan ben ik binnen 3 minuten standje kreeft.
Lekker iets om stevig vast te pakken.quote:
Temperatuur zegt niet per definitie iets over de UV kracht, dus het kan welquote:Op woensdag 3 april 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
20 smeren in die temperatuur, dan ben je ook wel goed achterlijk.
Nee maar als het zo heet is weet je toch wel dat je meestal met een land met sterke zon te maken hebt.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Temperatuur zegt niet per definitie iets over de UV kracht, dus het kan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |