Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2024 17:17:14 ]![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zonder Capslock?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schijtmuziekquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man wat is mijn WC-playlist toch goed. Nu SiaOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Of zeikmuziek,kan ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Don`t give up.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alweer theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dat lijkt me zo awkward.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zekerquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien dat @:Speklap3000 z'n diensten wel aanbiedt. Hopelijk duren zn massages langer dan 2 minuten
Ik neem de olie wel mee
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Sterke theequote:Op dinsdag 2 april 2024 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Mag wel iets sterkers op dit tijdstipDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Happy ending?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van iets anders word ik nog beroerder
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Unhappy ending
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bij een sad ending komen er traantjes uit mijn piemolmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
Na die 2 minuten teleurstelling?quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Bij een sad ending komen er traantjes uit mijn piemol![]()
Voor mij is het geen teleurstelling hoor. Enkel voor de wederpartij.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zo voel ik meDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als het maar geen baby-olie isquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Die baby olie krijg je na twee minutenquote:
jij snapt meteen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die baby olie krijg je na twee minuten
quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Bij een sad ending komen er traantjes uit mijn piemol
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2024 17:32:49 ]![]()
Dat is van baby`s gemaakt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das waarquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Voor mij is het geen teleurstelling hoor. Enkel voor de wederpartij.![]()
![]()
Nog niet helaasquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat nog niet beter?
Toch maar beterschapjes voor je gaan doen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cyanide and happinessquote:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh, ben jij ook al een 2-minute-man?quote:
Ik dacht dat jij over de teleurstelling kon mee praten
Nee dat moet je zelf uitvindenquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ben jij ook al een 2-minute-man?
Ik dacht dat jij over de teleurstelling kon mee praten![]()
![]()
Haha, ik kan er al over meepraten.quote:
Alleen niet bij Spekkie dan.
Och, zo hou je nog eens tijd over voor andere dingen
Merry Christmas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wooow streng.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We hebben een dts gluurder, mijn ouwe topic over schijtmuziek is omhoog gekickt door iemand die hier niet postUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat zijn wel punten.quote:
230 lurkers.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
We hebben een dts gluurder, mijn ouwe topic over schijtmuziek is omhoog gekickt door iemand die hier niet post“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Amy heeft 0.quote:
je moet een 0 interpreteren als 1 ei, dat maakt minder verdrietigquote:Uw ADH vitamine Worst
PUNTEN VOOR AMY“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2? Wat gul ben je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@JustinK bewijst wederom dat hij de man is die alles kan
Justin Kan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een paar is 2.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een paar kan ook meer dan 2 zijn hoor tss“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe maar een paar keer de helft danquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
+2quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Doe maar een paar keer de helft dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gehaktbal.quote:
Toetsenbord!quote:
Mja, ik heb nog een paar dozen die bij het oud papier moeten, zal die kapot maken, zodat ze in een andere doos passen. Moest toch al gebeuren
Toch niet zo'n toetsenbord wat zo lawaai maakt héquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toetsenbord!
Mja, ik heb nog een paar dozen die bij het oud papier moeten, zal die kapot maken, zodat ze in een andere doos passen. Moest toch al gebeurenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het is nog middag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, die maak ik altijd preventief kapot, irritante mensen die zo op de toetsen hamerenquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Toch niet zo'n toetsenbord wat zo lawaai maakt hé
Dat is zonde van de toetsenbordquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toetsenbord!
Mja, ik heb nog een paar dozen die bij het oud papier moeten, zal die kapot maken, zodat ze in een andere doos passen. Moest toch al gebeuren
Ah kan je die idd met grof geweld kapot scheuren![]()
![]()
Puntje voor Amy.
Ik zal straks eens een geluidsopname maken van mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die maak ik altijd preventief kapot, irritante mensen die zo op de toetsen hameren
Dit gaat de oorzaak van onze echtscheiding worden
Gelukkig kan je dan terecht bij ienim... Oh laat maarquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een geluidsopname maken van mijn toetsenbord.
Dit gaat de oorzaak van onze echtscheiding worden![]()
![]()
Zonde wel, net een nieuwe laptopquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laat mario erop rammen dan denk je anders![]()
Dan zet je je toetsenbord maar in je mancave en zorg ik dat ik daar niet binnen kom.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een geluidsopname maken van mijn toetsenbord.
Dit gaat de oorzaak van onze echtscheiding worden
Tenzij er ook een flipperkast staat. Want het geluid daarvan vind ik helemaal niet vervelend
Dealquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan zet je je toetsenbord maar in je mancave en zorg ik dat ik daar niet binnen kom.
Tenzij er ook een flipperkast staat. Want het geluid daarvan vind ik helemaal niet vervelendmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heel raar, maar ik vind rood meer een kleur voor vrouwen auto'squote:
Maar spekjes zijn rood…quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel raar, maar ik vind rood meer een kleur voor vrouwen auto's
Ogbhij gaat voor verkoolde spekjes![]()
![]()
Dat was die hele lichte blauw toch?quote:
Wanneer krijg je hem?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Lekkere zwarte spekjesquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar spekjes zijn rood…
Ogbhij gaat voor verkoolde spekjes
Nog onbekend.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat was die hele lichte blauw toch?
Wanneer krijg je hem?
En ja, heel licht
Maar dan met zwart dak en spiegels. Levertijd nog onbekend.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Geen vroem vroemquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nog onbekend.
En ja, heel licht
[ afbeelding ]
Maar dan met zwart dak en spiegels. Levertijd nog onbekend.![]()
Ah, een nette bumabakquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nog onbekend.
En ja, heel licht
[ afbeelding ]
Maar dan met zwart dak en spiegels. Levertijd nog onbekend.
Goede keus,ga je geen spijt van krijgen.quote:
Wel echt een kakker auto.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel bijna zoom zoom, maar die was niet grappig in de leasequote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heng heng hengThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Burger manquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je ook een labrador?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:je moet maar een ander doel voor de achterbank vinden, er komen geen kindertjes te zitten
Ik weet wel wat voor de achterbankquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]je moet maar een ander doel voor de achterbank vinden, er komen geen kindertjes te zitten
Wel een mooie kleur,de auto dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een golftas.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor de achterbank
Dat vond ik ook.quote:
Daarom heb ik die gekozen
Die rijdt ook Volvo.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh dacht de burgemeester van leeuwarden
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh dacht de burgemeester van leeuwardendat had ook gekund.
Stiekem vond ik Buma altijd best grappig
Daar heb ik de kofferbak voorquote:
Snap alleen niet waarom ik een Volkswagen zou meenemen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
Ik Stemraquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat had ook gekund.
Stiekem vond ik Buma altijd best grappig![]()
![]()
2 minuten ritjesquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor de achterbank
Prima burgemeester.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat had ook gekund.
Stiekem vond ik Buma altijd best grappig
![]()
Hoeveel is de electrieke bijtelling tegenwoordig?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wel bijna zoom zoom, maar die was niet grappig in de lease![]()
Leer is gelukkig makkelijk schoon te maken.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
HalloI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Geen idee, deze rijdt nog gewoon op dinosaurussen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoeveel is de electrieke bijtelling tegenwoordig?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
Dan wel vroem vroemquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen idee, deze rijdt nog gewoon op dinosaurussen.![]()
Bolk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Heiquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar had hij misschien ook nog wel mee kunnen bedenken tijdens de verkiezingen. Al is dat natuurlijk een serieuze aangelegenheid, geen ruimte voor grappen en grollenquote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Mja, die 7pk mild hybrid kunnen we negeren tochquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ich lieb dich.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik ging shampoo kopen en heb nu een nieuwe broek. Ergens ging iets fout.I'm surrounded by morons!
Dit overkomt mij ook altijdquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:15 schreef Fogel het volgende:
Ik ging shampoo kopen en heb nu een nieuwe broek. Ergens ging iets fout.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:15 schreef Fogel het volgende:
Ik ging shampoo kopen en heb nu een nieuwe broek. Ergens ging iets fout.![]()
![]()
Wordt leuk douchen morgenquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:15 schreef Fogel het volgende:
Ik ging shampoo kopen en heb nu een nieuwe broek. Ergens ging iets fout.
Hoi btw![]()
![]()
Beter dan andersom en dat je nu nog steeds broekloos rondlooptquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:15 schreef Fogel het volgende:
Ik ging shampoo kopen en heb nu een nieuwe broek. Ergens ging iets fout.Uw ADH vitamine Worst
Leuke broek?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:15 schreef Fogel het volgende:
Ik ging shampoo kopen en heb nu een nieuwe broek. Ergens ging iets fout.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sinds wanneer heb jij broeken?quote:I'm surrounded by morons!
Amy weet.quote:
Ook shampoo gekocht (die was niet eens voor mezelf)quote:Hij is wat stilletjes, weet nog niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
draag je nooit broeken?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha niet maar meer dat ik iets wil kopen en dan met andere dingen thuis komUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook shampoo gekocht (die was niet eens voor mezelf)
[..]
Hij is wat stilletjes, weet nog niet.Een fluisterbroek dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
502 is iets wijder dan de 501 toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vooral in de supermarkt gebeurt dit vaak bij mij.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha niet maar meer dat ik iets wil kopen en dan met andere dingen thuis komI'm surrounded by morons!
Ja, vandaag extra dagje vrij genomen. Volgend jaar misschien wat slaapmiddel mee en betere oordoppen. Laatste nacht vrij weinig geslapen en kon ik gezellig meeluisteren hoe een man een vrouw probeerde te versieren voor mijn tent, het lukte hem helaas nietquote:
Geen idee wat het verschil is, 502 zit gewoon goed.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een fluisterbroek dus.
502 is iets wijder dan de 501 toch?I'm surrounded by morons!
Gehaktbal,wel opletten Justin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Anders had je die nacht misschien naar andere geluiden geluisterdquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vandaag extra dagje vrij genomen. Volgend jaar misschien wat slaapmiddel mee en betere oordoppen. Laatste nacht vrij weinig geslapen en kon ik gezellig meeluisteren hoe een man een vrouw probeerde te versieren voor mijn tent, het lukte hem helaas niet![]()
![]()
Taper,ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee wat het verschil is, 502 zit gewoon goed.
Het is hier 22 graden en ik heb het koudDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nah straks wel weer trek denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Misschien had je extra grote honger![]()
![]()
Ga bij Lovy zitten.quote:
Ik ga zo slapenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deken heb ik omquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Extra deken pakken of verwarming hoger zettenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat kunnen vouwen toch klagen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou nouDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tot bolks allemaal
I'm surrounded by morons!
Ik heb gewoon warmte nodig
Die stopt toch nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Spekkie blij : Nieuwe waggie.
Fogel blji: Nieuwe broek.
En jullie:
Te koud,
te warm,
hoofdpijn,
misselijk etc.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mwa blij met JustinKquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
En jullie:
Te koud,
te warm,
hoofdpijn,
misselijk etc.![]()
![]()
![]()
Jullie
Heb niet gezegd dat ik het te warm had hoorquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
En jullie:
Te koud,
te warm,
hoofdpijn,
misselijk etc.![]()
Jij bent de uitzondering op de regel dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
En jullie:
Te koud,
te warm,
hoofdpijn,
misselijk etc.
Ik ben moe
Wel vies koudquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel dan.![]()
![]()
1 keer min voelen en meteen is het jullieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet blij
Dat ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noem iets jullie doen jullie mannen ook elke keerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Zal ik je opwarmen en je honger stillen?kom je ff hierheen dan?
![]()
![]()
Ik klaag nooit.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:33 schreef drakin het volgende:
Noem iets jullie doen jullie mannen ook elke keer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alsof vrouwen enkel maar bloemetjes mogen rondstrooienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je klaagt dat ik klaag en betrekt direct de andere vrouwen hierquote:
Bolk die draak
Goffer geen kwartet
Begint die aardappel ook alDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je bent kwetsbaar nu ,ik merk het .Zullen we even mindfulness doen om tot de kern te komen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:34 schreef drakin het volgende:
Alsof vrouwen enkel maar bloemetjes mogen rondstrooien
Op het toilet strooi ik ook alleen maar met bloemetjes!
Ja en
Dit is toch alleen vermaak voor de nuttelozenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Honger ookquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
En jullie:
Te koud,
te warm,
hoofdpijn,
misselijk etc.
Maar eten in de oven![]()
![]()
Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 2 april 2024 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent kwetsbaar nu ,ik merk het .Zullen we even mindfulness doen om tot de kern te komen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 jullie hebben justin laten laufen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan niet.quote:
Jaaa puncktjensOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodra ik beter ben ben ik toch weer weg hierquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij hebt vast een goede dag?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan niet wachten
![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Zal ik je opwarmen en je honger stillen?kom je ff hierheen dan?
ik niet hoorquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 jullie hebben justin laten laufen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Zodra ik beter ben ben ik toch weer weg hierquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jakom je ff hierheen dan?
[..]
ik niet hoor
VolDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of bij B“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Neen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kop vol thee
Dus“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: