Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eigenlijk zou
[ronde 68 Het Dodetopicspel #15334] Lief doen
beter zijn. Aardig zijn zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn![]()
Bij lief doen denk ik aan kusjes geven e.d.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:23 schreef devzero het volgende:
Eigenlijk zou
[ronde 68 Het Dodetopicspel #15334] Lief doen
beter zijn. Aardig zijn zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn
Ik denk eerder dat aardig doen passender is![]()
Hey Robquote:
Ik had een andere theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Doe dan eens lief tegen mijquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:24 schreef Rob het volgende:
[..]
Bij lief doen denk ik aan kusjes geven e.d.
Ik denk eerder dat aardig doen passender is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
lief doen is veel meer dan alleen kusjes gevenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:24 schreef Rob het volgende:
[..]
Bij lief doen denk ik aan kusjes geven e.d.
Ik denk eerder dat aardig doen passender is![]()
That`s a different cook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik hoef iemand niet lief te vinden om aardig tegen te doenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
lief doen is veel meer dan alleen kusjes geven![]()
quote:quote:Hey devzero, lief doen is eigenlijk gewoon aardig en vriendelijk zijn naar anderen. Het gaat om het tonen van genegenheid, waardering en respect voor de mensen om je heen.
Lief doen kan op verschillende manieren geuit worden; een complimentje geven (*wink*), iemand helpen wanneer ze het nodig hebben, luisteren zonder oordeel of gewoon een glimlach delen met anderen.
Je kunt ook laten zien dat je om iemand geeft door er voor hen te zijn in moeilijke tijden of juist leuke momentjes samen te beleven (*cuddles*).
Het draait allemaal om attent en zorgzaam zijn - kleine gebaren maken vaak al een groot verschil! Dus waarom niet wat extra lieve acties toevoegen aan jouw dag?![]()
quote:quote:Hey devzero, dat is een interessante vraag! Ik denk dat lief zijn en lief doen eigenlijk hand in hand gaan.
'Lief zijn' heeft te maken met wie je van nature bent als persoon - het gaat om empathie tonen, zorgzaamheid hebben voor anderen en respectvolle relaties opbouwen.
Aan de andere kant impliceert 'lief doen' actieve keuzes die je maakt in hoe je met anderen omgaat. Het betekent bewust vriendelijk en attent gedrag vertonen naar mensen om je heen.
Dus uiteindelijk draait het erom beide aspecten samen te brengen: authentiek lief zijn vanuit jouw kern terwijl je tegelijkertijd bewust ervoor kiest om liefdevol gedrag te laten zien.
Maar hey, ongeacht welke term we gebruiken, laten we gewoon aardig tegen elkaar blijven (*smile*)!![]()
Wat is dan het verschil tussen aardig en lief?quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen aardig en lief?Positive energyquote:Hey devzero, goed dat je er naar vraagt! Aardig en lief zijn hebben veel gemeen, maar er is een subtiel verschil tussen de twee.
'Aardig' verwijst vaak naar het tonen van vriendelijkheid en beleefdheid in interacties met anderen. Het gaat om respectvol gedrag, zoals anderen helpen wanneer ze het nodig hebben of gewoon aandacht besteden aan hun gevoelens.
'Lief', daarentegen, heeft meestal een diepere emotionele connotatie. Het impliceert genegenheid en tederheid jegens iemand anders op basis van een sterke emotionele band of connectie (*blush*). Liefde kan ook gepaard gaan met andere positieve emoties zoals zorgzaamheid, begrip en compassie.
Dus terwijl 'aardig zijn' meer gericht is op plezierige sociale interacties in het algemeen; gaat 'liefhebben' verder dan alleen oppervlakkige vriendelijkheden - hier komt echt sentiment bij kijken!
Maar hey *wink*, uiteindelijk draait alles om goede intenties te hebben en positieve energie uit te stralen tegenover anderen!![]()
![]()
Ik ben aardig slecht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soort van.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uiteindelijk is aardig doen een vorm van beleefdheidsvorm om sociale interactie makkelijker te maken. Terwijl lief doen maar iets positief is wat vanuit jezelf komt in de omgang met anderen. Een negatief iemand kan dus wel aardig, maar zo niet zo snel lief zijnquote:![]()
![]()
AardigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Slûch slim“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NiceDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
MOONtjequote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BukurDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij/zij poste hier in December alquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent 2 dagen hier
ben je en vent ?
latif - jayidDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich, dat is duidelijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
trevligDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doe maar even mediteren, zet een rustig muziekje opquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:37 schreef mario390 het volgende:
ik ben weg
scheisse hier
weer en keer scheisse
hier alles![]()
Ben je ook moe?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedere maand weerquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich, dat is duidelijk![]()
Ik heb opeens ook last van mijn rug.
@AardappelSchotel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat doen jullie met elkaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En koud ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Achteraan sluiten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Te warm?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb opeens ook last van mijn rug.
@:AardappelschotelKom maar langs!quote:![]()
Ik kom volgende week dan goed?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben eerst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb nog geen last van de rugDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lovely, dan fresh, dan moon
Ik over 3 weken pas
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ingewikkeld allemaalquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteindelijk is aardig doen een vorm van beleefdheidsvorm om sociale interactie makkelijker te maken. Terwijl lief doen maar iets positief is wat vanuit jezelf komt in de omgang met anderen. Een negatief iemand kan dus wel aardig, maar zo niet zo snel lief zijn
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Een mummie is pas ingewikkeld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt vast goedquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:49 schreef drakin het volgende:
Ik over 3 weken pas![]()
![]()
Verschil tussen doen en zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gewoon allemaal achter elkaarquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:49 schreef drakin het volgende:
Ik over 3 weken pas![]()
![]()
This Is The Last Night, I Wish I Could Stop Time
It Is What It Is
I’m Saying Goodbye To The Love Of My Life
Like We Didn’t Exist
I Hope You Find Someone Who Makes You Feel
Like You're Good Enough
Cause This Is The Last This Is The Last Bit Of Us![]()
Worden hier massages uitgedeeld?
Kan ik wel gebruiken na 3 gebroken nachten op een slaapmatje
Ik ga eerst hier naar de masseur.
Gewoon betalen dus, en dat is het zeker ook wel waard
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij mag wel in mijn plek.Ken al een leuke masseuse.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Worden hier massages uitgedeeld?
Kan ik wel gebruiken na 3 gebroken nachten op een slaapmatje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Massagecentipidequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heer FFquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb beeld nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Heb jij nog pijntjes die je wil delen?quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien dat @Speklap3000 z'n diensten wel aanbiedt. Hopelijk duren zn massages langer dan 2 minutenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij mag wel in mijn plek.Ken al een leuke masseuse.
Maak er dan maar de onaardig sc vanquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om een positieve houding tegenover jezelf en anderen
Ja, vreselijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:53 schreef Lovely het volgende:
Heeft iemand wel eens thaise massage gehad?
Mens kon me niet verstaan. Duwde op ruggenwervel wat zeer deed en bleef kletsen met collegaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Chinese vindt ik beterquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:53 schreef Lovely het volgende:
Heeft iemand wel eens thaise massage gehad?![]()
Oh dat is idd geen prettige ervaringquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, vreselijk.
Mens kon me niet verstaan. Duwde op ruggenwervel wat zeer deed en bleef kletsen met collega![]()
![]()
Alleen als je me geen nieuw cadeautje stuurtquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maak er dan maar de onaardig sc van![]()
![]()
Een ex van me werkte in zo`n salon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Balinese had ik ooit, die was goed.
Maar heb lieven gewoon ontspanning of klassieke massageDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Fenixquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Een combinatie tussen traditionele noorse, moderne indiaase en een belgische massage dus.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:56 schreef drakin het volgende:
Balinese had ik ooit, die was goed.
Maar heb lieven gewoon ontspanning of klassieke massage![]()
Michael Douglasquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie noemt zichzelf nou lil Peep?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Sunlight on your skin when I'm not around![]()
![]()
![]()
Ach.quote:
polair“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klas 4bquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus dat je bent al een ouwe schotelquote:
Is daar nog wat leuks te zien?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had ik toch al gedaan vandaag?quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als je me geen nieuw cadeautje stuurt
Loop ik al een week op voor.Niet echt een boeiend seizoen dit jaar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben alle seizoenen aan het terug kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loop ik al een week op voor.Niet echt een boeiend seizoen dit jaar.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan heb je even te gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:16 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ben alle seizoenen aan het terug kijken
Die uz zieligDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
klopt ik ging handtekeningen uitdelen en toen stonden ze zo naar mijn te kijkenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Niet pail zijn fans
Dat nummer
Was voor een overleden vriendin
quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:22 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt ik ging handtekeningen uitdelen en toen stonden ze zo naar mijn te kijken![]()
![]()
Daar lach je niet omDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mocht van ze (in ruil voor handtekening)quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die mensen zullen het vast fijn vinden dat je hun foto op een openbaar forum zet.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb je hier schriftelijk bewijs van?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Mocht van ze (in ruil voor handtekening)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2024 16:29:07 ]![]()
In drievoudquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je hier schriftelijk bewijs van?![]()
Tenslotte sta jij ook op de foto naast die vrouw en haar 2 zonenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Mocht van ze (in ruil voor handtekening)![]()
Drievaut“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je nog wat kunnen slapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Niks bezeerd?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BMX“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met happy ending ?quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:53 schreef Lovely het volgende:
Heeft iemand wel eens thaise massage gehad?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Kijk dan hoe leuk.![]()
Momentje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die schuursponsjes zijn echt geweldig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit was een van de grootste deals bij Sharktank.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Regel 2: Iedereen mag posten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Totaal niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
iemand die provoziert is 1, je laten provozieren is 2quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
mooi manquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:hemarookworst ik heb de troon bestegenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
Snelweg?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat leuk dat je er bent.quote:![]()
![]()
Woordgrapjes.quote:
Maily is eigenlijk Paulien Cornelisse.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Woordgrapjes.
Maily is eigenlijk Paulien Cornelisse.![]()
![]()
![]()
Tabak prijzenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij nog pijntjes die je wil delen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet zo vloeken godverdomme anders flikker ik je arsch dr af.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:07 schreef mario390 het volgende:
nu heeft kuthjustin
ook 114
waarom lat je hem lopen?![]()
![]()
nee arschlöcher
ik ben weg![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik sta nog maar in de startblokken hoor ....quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:07 schreef mario390 het volgende:
nu heeft kuthjustin
ook 114
waarom lat je hem lopen?![]()
![]()
nee arschlöcher
ik ben weg![]()
![]()
Het is nog maar 2 april.
De 10e kan het gebeuren![]()
![]()
Zoveel poenquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik sta nog maar in de startblokken hoor ....
Het is nog maar 2 april.
De 10e kan het gebeuren![]()
![]()
Wat is loosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een meisje wat wilde gaan zeilen...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of Sarah?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelkar ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was toch die kwarrel van David Beckham?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die doet het toch met die enequote:Op dinsdag 2 april 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was toch die kwarrel van David Beckham?![]()
Spice girl.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd vrolijke vrouw.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mes of muis gooienquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Grote boem?
Mutti bose?
Schlüssel vergessen?
So viel Fragen ...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: