Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2024 17:17:14 ]![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zonder Capslock?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schijtmuziekquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man wat is mijn WC-playlist toch goed. Nu SiaOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Of zeikmuziek,kan ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Don`t give up.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie weetquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Alweer theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dat lijkt me zo awkward.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zekerquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien dat @:Speklap3000 z'n diensten wel aanbiedt. Hopelijk duren zn massages langer dan 2 minuten
Ik neem de olie wel mee
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ligt er aan wie die happy ending geeftquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Sterke theequote:Op dinsdag 2 april 2024 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Mag wel iets sterkers op dit tijdstipDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Happy ending?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van iets anders word ik nog beroerder
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Unhappy ending
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bij een sad ending komen er traantjes uit mijn piemolmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
Na die 2 minuten teleurstelling?quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Bij een sad ending komen er traantjes uit mijn piemol![]()
Voor mij is het geen teleurstelling hoor. Enkel voor de wederpartij.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zo voel ik meDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als het maar geen baby-olie isquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Die baby olie krijg je na twee minutenquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
jij snapt meteen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die baby olie krijg je na twee minuten
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Bij een sad ending komen er traantjes uit mijn piemol
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2024 17:32:49 ]![]()
Dat is van baby`s gemaakt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das waarquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Voor mij is het geen teleurstelling hoor. Enkel voor de wederpartij.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: