Toch niet zo'n toetsenbord wat zo lawaai maakt héquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toetsenbord!
Mja, ik heb nog een paar dozen die bij het oud papier moeten, zal die kapot maken, zodat ze in een andere doos passen. Moest toch al gebeuren
Het is nog middag.quote:
Nee, die maak ik altijd preventief kapot, irritante mensen die zo op de toetsen hamerenquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Toch niet zo'n toetsenbord wat zo lawaai maakt hé
Dat is zonde van de toetsenbordquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toetsenbord!
Mja, ik heb nog een paar dozen die bij het oud papier moeten, zal die kapot maken, zodat ze in een andere doos passen. Moest toch al gebeuren
Ik zal straks eens een geluidsopname maken van mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die maak ik altijd preventief kapot, irritante mensen die zo op de toetsen hameren
Gelukkig kan je dan terecht bij ienim... Oh laat maarquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een geluidsopname maken van mijn toetsenbord.
Dit gaat de oorzaak van onze echtscheiding worden
Zonde wel, net een nieuwe laptopquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laat mario erop rammen dan denk je anders
Dan zet je je toetsenbord maar in je mancave en zorg ik dat ik daar niet binnen kom.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een geluidsopname maken van mijn toetsenbord.
Dit gaat de oorzaak van onze echtscheiding worden
Dealquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan zet je je toetsenbord maar in je mancave en zorg ik dat ik daar niet binnen kom.
Tenzij er ook een flipperkast staat. Want het geluid daarvan vind ik helemaal niet vervelend
Heel raar, maar ik vind rood meer een kleur voor vrouwen auto'squote:
Maar spekjes zijn rood…quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel raar, maar ik vind rood meer een kleur voor vrouwen auto's
Dat was die hele lichte blauw toch?quote:
Lekkere zwarte spekjesquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar spekjes zijn rood…
Ogbhij gaat voor verkoolde spekjes
Nog onbekend.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat was die hele lichte blauw toch?
Wanneer krijg je hem?
Geen vroem vroemquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nog onbekend.
En ja, heel licht
[ afbeelding ]
Maar dan met zwart dak en spiegels. Levertijd nog onbekend.
Ah, een nette bumabakquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nog onbekend.
En ja, heel licht
[ afbeelding ]
Maar dan met zwart dak en spiegels. Levertijd nog onbekend.
Goede keus,ga je geen spijt van krijgen.quote:
Wel bijna zoom zoom, maar die was niet grappig in de leasequote:
Burger manquote:
quote:
Ik weet wel wat voor de achterbankquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]je moet maar een ander doel voor de achterbank vinden, er komen geen kindertjes te zitten
Een golftas.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor de achterbank
Dat vond ik ook.quote:
Die rijdt ook Volvo.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh dacht de burgemeester van leeuwarden
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh dacht de burgemeester van leeuwarden
Daar heb ik de kofferbak voorquote:
Ik Stemraquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat had ook gekund.
Stiekem vond ik Buma altijd best grappig
2 minuten ritjesquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor de achterbank
Prima burgemeester.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat had ook gekund.
Stiekem vond ik Buma altijd best grappig
Hoeveel is de electrieke bijtelling tegenwoordig?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wel bijna zoom zoom, maar die was niet grappig in de lease
Leer is gelukkig makkelijk schoon te maken.quote:
Geen idee, deze rijdt nog gewoon op dinosaurussen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoeveel is de electrieke bijtelling tegenwoordig?
Dan wel vroem vroemquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen idee, deze rijdt nog gewoon op dinosaurussen.
Heiquote:
Daar had hij misschien ook nog wel mee kunnen bedenken tijdens de verkiezingen. Al is dat natuurlijk een serieuze aangelegenheid, geen ruimte voor grappen en grollenquote:
Mja, die 7pk mild hybrid kunnen we negeren tochquote:
ich lieb dich.quote:
quote:
quote:
Dit overkomt mij ook altijdquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:15 schreef Fogel het volgende:
Ik ging shampoo kopen en heb nu een nieuwe broek. Ergens ging iets fout.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:15 schreef Fogel het volgende:
Wordt leuk douchen morgenquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:15 schreef Fogel het volgende:
Beter dan andersom en dat je nu nog steeds broekloos rondlooptquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:15 schreef Fogel het volgende:
Leuke broek?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:15 schreef Fogel het volgende:
Sinds wanneer heb jij broeken?quote:
Amy weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |