2? Wat gul ben je.quote:
Een paar is 2.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een paar kan ook meer dan 2 zijn hoor tss
quote:
Doe maar een paar keer de helft danquote:
+2quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Doe maar een paar keer de helft dan
Gehaktbal.quote:
Toetsenbord!quote:
Toch niet zo'n toetsenbord wat zo lawaai maakt héquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toetsenbord!
Mja, ik heb nog een paar dozen die bij het oud papier moeten, zal die kapot maken, zodat ze in een andere doos passen. Moest toch al gebeuren
Ik hoorde hem gelijkquote:
Het is nog middag.quote:
Nee, die maak ik altijd preventief kapot, irritante mensen die zo op de toetsen hamerenquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Toch niet zo'n toetsenbord wat zo lawaai maakt hé
Dat is zonde van de toetsenbordquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toetsenbord!
Mja, ik heb nog een paar dozen die bij het oud papier moeten, zal die kapot maken, zodat ze in een andere doos passen. Moest toch al gebeuren
beter dan een scheldvisjequote:
Ik zal straks eens een geluidsopname maken van mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die maak ik altijd preventief kapot, irritante mensen die zo op de toetsen hameren
Gelukkig kan je dan terecht bij ienim... Oh laat maarquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een geluidsopname maken van mijn toetsenbord.
Dit gaat de oorzaak van onze echtscheiding worden
laat mario erop rammen dan denk je andersquote:
De blauwe?quote:
Zonde wel, net een nieuwe laptopquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laat mario erop rammen dan denk je anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |