We zouden moeten werken aan minder inwoners. Maar ja, dat zegt natuurlijk niemand aan tafel bij Op1.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:40 schreef Viesdik het volgende:
op1 is een talkshow met altijd maar 1 geluid..
ik heb daar zo'n gruwelijke hekel aan..
iedereen is gelijkgestemd.. allemaal om de publieke opinie te dicteren..
sodemieter eens op
Ja het is kut dat de gaskraan niet dicht gaat.. maar we weten allemaal dat we realistisch moeten zijn.
We kunnen niet de hele Noordzee volpompen met windmolens en onze akkerlanden vol met windmolens en zonnepanelen. We moeten REALITISCH zijn met f*cking 18 miljoen inwoners.
Dat doe ik in principe al 4 jaar.. maar keek toevalligquote:
Als je dat bewust nou eens weg liet.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:04 schreef Halcon het volgende:
Niemand die even zegt dat dit voor 99% gaat om mensen die bewust het keer op keer verkloten.
Dat krijgen ze in de hoofdklasse ook niet. Ik zou zoiets gewoon aan de markt overlaten. Als het interessant genoeg is voor mensen, dan stroomt het geld vanzelf wel binnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:21 schreef svann het volgende:
Minimumloon voor betaald voetbalvrouwen lijkt me een mooi begin, dat krijgen ze namelijk niet eens.
quote:Op woensdag 3 april 2024 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Hello Paul, this is Hans from FC Groningen.
@:johannes_vermeer @:paxcon @:cavaliers @:heubach @:wereldgozer
Je vergeet zijn N1Fan: @Koffieplanterquote:Op woensdag 3 april 2024 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Hello Paul, this is Hans from FC Groningen.
@:johannes_vermeer @:paxcon @:cavaliers @:heubach @:wereldgozer
Kan hij niet verbannen worden. Altijd weer diezelfde vent.quote:
Er is geen markt voor. Bij de interlands is het druk. Dat is Nederlandse folklore. In de Eredivisie paar honderd. Familie en bekenden.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat krijgen ze in de hoofdklasse ook niet. Ik zou zoiets gewoon aan de markt overlaten. Als het interessant genoeg is voor mensen, dan stroomt het geld vanzelf wel binnen.
Twee toppers. Nijland voorzitter en Jans bondscoach.quote:
Daarom. Daar horen niet de bedragen bij die de dames in hun hoofd hebben.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is geen markt voor. Bij de interlands is het druk. Dat is Nederlandse folklore. In de Eredivisie paar honderd. Familie en bekenden.
WTF !quote:Ouders zijn woedend op zorgboerderij United Souls uit Wekerom. De boerderij nam hun kinderen zonder toestemming mee naar duiveluitdrijvingen van gebedsgenezer Tom de Wal, die hen wilde ‘bevrijden’ van autisme.
Mother Of All Bombs, 10.000 kg, zegt Google.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil graag één MOAB en de zeggenschap waar ik die mag neer laten ploffen.
quote:Op donderdag 4 april 2024 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Mother Of All Bombs, 10.000 kg, zegt Google.
Op die ene meneer waar we momenteel nogal last van hebben, gok ik.
Toch wel een paar emmers, maar laten we hopen dat het samen met anderen genoeg is.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Je zult er maar zitten, in je uniform. Dapper meeknikkend met het Eftelingmotiefje dat de Nederlandse strijdkrachten ook maar één zandkorrel in de schaal leggen.
Op de meeste gaat het er heel gemoedelijk aan toe en is er goed contact met de ouders.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Je hoort altijd van die rare dingen op die zorgboerderijen. Daar wil je als ouder je kind toch niet dumpen bij wildvreemden.
Als Trump aan de macht komt en we het in Europa zelf moeten uitzoeken, gaat het wel spannend worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:07 schreef byah het volgende:
Een hele tafel vol militairen laat ons de ernst van de situatie zien
Het is Tong en tong80quote:Op donderdag 4 april 2024 22:37 schreef svann het volgende:
Ze bijten allemaal op hun tong om niet I told you so te zeggen.
Altijdquote:Op donderdag 4 april 2024 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Je hoort altijd van die rare dingen op die zorgboerderijen. Daar wil je als ouder je kind toch niet dumpen bij wildvreemden.
We leunden niet alleen op Amerika. Er is 75 jaar geen oorlog geweest in een NAVO-land na de oprichting. Is veel globaler dan de VS alleen.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Als Trump aan de macht komt en we het in Europa zelf moeten uitzoeken, gaat het wel spannend worden.
We leunden graag op Amerika, dat het door de bijkomende machtspositie heel lang ook wel prima vond.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:24 schreef svann het volgende:
Wilders moet eens in een bezet gebied gaan kijken.
Misschien komt hij daar wel binnen met zijn vriendschapsspeldje.
Even tot hier?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:56 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie nog tv-tips voor morgen?
Kutje of Omtzigt?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die gespeelde glimlach van Omtzigt is eng en doet manisch aan.
Ze waren wel een tijdje de "Rutte is vet stom" show geworden.quote:
Ieks, door jouw post ga ik de aflevering terug kijken. Omtzigt was erg goed (naja, zichzelf op de borst kloppen) , terwijl Leyten het meeste werk heeft gedaan) in de toeslagenaffaire. Maar al jarenlang een lastig ventje die nooit wilde samenwerken of enige consessies doen (functie elders). Aan Wilders hebben we al een politicus met bepaalde vaststaande idealen en met Omtzigt er dus twee. Werkt stagnerend.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die gespeelde glimlach van Omtzigt is eng en doet manisch aan.
Dat is ook zo bij Lubach. Alleen maar Rutte bashen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze waren wel een tijdje de "Rutte is vet stom" show geworden.
Promenade was sowieso briljantquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is ook zo bij Lubach. Alleen maar Rutte bashen.
Grijze stoorzenders zijn irritant, maar ook nuttig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:20 schreef michaelmoore het volgende:
Die ouwe grijze stoorzender Maarten is erg irritant
Dat was toch het onderwerp waarvoor hij gevraagd was?quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
Wat is van Rossum ontzettend irritant om voortdurend te interumperen.
die ouwe Maarten kan wel een heel uur vollullen, maar dat vind de kijker niet zo leukquote:Op vrijdag 5 april 2024 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was toch het onderwerp waarvoor hij gevraagd was?
Haha, ja, maar in een dialoog nooit de tegenspreker een zin uit te laten spreken is iets teveel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was toch het onderwerp waarvoor hij gevraagd was?
Ik ga terugkijken..quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:44 schreef svann het volgende:
Maarten is inderdaad meestal nogal lang van stof. Toch had ik nu nog wel wat meer willen horen.
Misschien had hij Omtzigt wel tot een uitspraak kunnen verleiden, die reageerde namelijk vrij spontaan op van Rossum.
Ik wel; luister altijd graag naar hem al gaat het over Dino's over vroeger met Wortelboer of met zijn broer. Hij heeft niet altijd gelijk maar af en toe denk ik wel. Overigens is het ook niet erg om iemand vanuit de beta er naar kijkt en niet populistisch meelult.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die ouwe Maarten kan wel een heel uur vollullen, maar dat vind de kijker niet zo leuk
Van Rossem was vrij stellig van mening dat de russen Oekraïne niet zouden binnenvallen. Nu is hij weer zo stellig dat de russen geen Navo land zullen aanvallen. Oftewel, die aanval gaat er dus komen.quote:Op maandag 8 april 2024 12:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wel; luister altijd graag naar hem al gaat het over Dino's over vroeger met Wortelboer of met zijn broer. Hij heeft niet altijd gelijk maar af en toe denk ik wel. Overigens is het ook niet erg om iemand vanuit de beta er naar kijkt en niet populistisch meelult.
Z'n hoorcollege's zijn ook geweldig.quote:Op maandag 8 april 2024 12:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wel; luister altijd graag naar hem al gaat het over Dino's over vroeger met Wortelboer of met zijn broer. Hij heeft niet altijd gelijk maar af en toe denk ik wel. Overigens is het ook niet erg om iemand vanuit de beta er naar kijkt en niet populistisch meelult.
Dat noemen we een Valentijn Driesje.quote:Op maandag 8 april 2024 14:10 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Van Rossem was vrij stellig van mening dat de russen Oekraïne niet zouden binnenvallen. Nu is hij weer zo stellig dat de russen geen Navo land zullen aanvallen. Oftewel, die aanval gaat er dus komen.
Dat was dan ook totaal geen logische actie. Toen leefde we nog in de waan dat Poetin geen gekke dingen deed.quote:Op maandag 8 april 2024 14:10 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Van Rossem was vrij stellig van mening dat de russen Oekraïne niet zouden binnenvallen. Nu is hij weer zo stellig dat de russen geen Navo land zullen aanvallen. Oftewel, die aanval gaat er dus komen.
Daar had ik Google voor nodig, maar ik zat in de goede richting.quote:Op maandag 8 april 2024 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben oud genoeg om te weten dat Chemical X gebruikt wordt om de Powerpuff Girls te maken
Men hoopt uiteindelijk uit iemands stamcellen een nieuw lichaamseigen orgaan te kunnen kweken.quote:
Snel als hazewindhonden, taai als leer, hard als Tatastaal.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:30 schreef monkyyy het volgende:
We kunnen in theorie dus een superieur mens kweken in de toekomst.
Na twintig jaar gezeur en blijkbaar talloze gerechtelijke uitspraken?quote:
Zolang ze er lol in hebben, prima toch?quote:Op woensdag 10 april 2024 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Die sterven in het harnas, of willen dat graag.
Die ging gelijk de foxyfoxtrotpijp uit.quote:
Dit ja.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:13 schreef NoCigar het volgende:
Dan gaan er een paar beursmiljonairs weg, wat een rampspoed.
Door iets vergelijkbaars is er een breuk tussen de Kockel en Tijs van den Brink gekomen. Die hoorde tijdens de uitzending dat ze volgend jaar met iets doorgingen, zonder hem.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:02 schreef RipCity het volgende:
Leuk dat presentatoren niet eens weten dat hun collega promotie heeft gemaakt tot presentator
Dat zijn 8 van de 10 onderwerpen bij het rechtse NPO.quote:
En wat was de inflatie ook al weer?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:18 schreef monkyyy het volgende:
Het minimumloon is 14% verhoogd in 2023. Hopelijk begint Klaver daarmee zijn spreekbeurt.
'Fuck those people' hoor ik hier iemand in de straat roepen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:47 schreef svann het volgende:
Dat wordt een kabinet dat onder curatele van de informateurs moet blijven staan.
Naar buiten, het wordt mooi weerquote:
Hij traint er wel voor; hij kon niet op afspraak komen bij de kamervoorzitter omdat hij kickboxtraining zou hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Heeft Baudet al de hele Tsjechische geheime dienst op hun bek geslagen?
Die klinkt nooit onredelijk. Het is gewoon jammer dat hij altijd met bewezen wetenschappelijke cijfers komt, zich inzet voor de minder bedeelden en zich zorgen maakt over de de toekomst en het milieu. Daar win je geen zieltjes mee. Nog een asielzoeker gevonden recentelijk ?quote:
WTF. Bagataliseer lekker.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Geef die mensen gewoon lekker die 1,2% verhoging als dat zoveel problemen oplost.
We gaan genieten. Hopen dat blonde Greet minister president wordt met een zooi PVVers in het kabinet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:47 schreef svann het volgende:
Dat wordt een kabinet dat onder curatele van de informateurs moet blijven staan.
En dat geheel belangeloos.quote:
Moet je eens voorstellen dat jij een brief in de bus krijgt van Premier Caroline dat je mee moet gaan protesteren bij een pro-boer demonstratie.quote:Op maandag 15 april 2024 22:27 schreef svann het volgende:
[..]
En dat geheel belangeloos.
Nou ja, het was waarschijnlijk in het belang van de aangewezen vrijwilligers dit niet te weigeren.
Dan krijgen we ook nog presidentsverkiezingen en nog meer ego's.quote:Op maandag 15 april 2024 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Als er geen monarchie is, wat krijgen we daar dan in de plaats voor?
Opperbevelhebber Rutte for life
Mooie omschrijving in de aankondiging: de paria van de natie.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik wil Sywert niet horen, ik wil er gewoon schamper om lachen.
Een dure Steve Jobs coltrui.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik geloof niet echt dat hij van 15 Euro per week leeft. Veel te dure kleren ook.
Zijn kledingkast is (nog) niet in beslag genomen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik geloof niet echt dat hij van 15 Euro per week leeft. Veel te dure kleren ook.
Zijn vrouw? Blijkbaar niet overal uitgekotst.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:49 schreef DIJK het volgende:
De vrouw van sywert kan blijkbaar wel gewoon een advocaat betalen maar daar hebben ze geen zin in.
De vaderlandse redder in een crisissituatie, om niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:57 schreef superniger het volgende:
Was gewoon een prima zakelijk deal van Sywert.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:02 schreef BobW het volgende:
Er zijn zo veel mensen rijk geworden in die coronatijd, nog ergere boeven dan Sywert. Maar die zijn anoniem en lachen stiekem thuis hoe Sywert als kop van jut van alles wordt aangepakt.
Tuurlijk. Allemaal schandalig, maar die hebben niet hard geroepen dat ze het om niet deden. Dat is waarom sywert geslacht wordt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:02 schreef BobW het volgende:
Er zijn zo veel mensen rijk geworden in die coronatijd, nog ergere boeven dan Sywert. Maar die zijn anoniem en lachen stiekem thuis hoe Sywert als kop van jut van alles wordt aangepakt.
Die zullen niet de publiciteit hebben gezocht met een verhaal dat ze het om niet deden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:02 schreef BobW het volgende:
Dat hij er miljoenen mee verdiende?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:07 schreef Cilantro het volgende:
Ik vind het wel een geloofwaardig verhaal.
Dat de overheid weer gefaald heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hij er miljoenen mee verdiende?
Wat is er noodzakelijk aan die advocaatkosten? Die kan zijn vrouw gewoon betalen. Gewoon belastinggeld wat terug kan naar de staat wat verder niet opgebrand hoeft te worden aan een advocaat voor sywert.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:11 schreef svann het volgende:
Een geblokkeerde rekening kan toch wel gedeeltelijk vrij gegeven worden voor noodzakelijke kosten?
Zoiets kan bij een erfenis wel om de uitvaart te betalen.
Hoe zit dat?
Dat is duidelijk, daar heeft hij flink aan verdiend.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:13 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dat de overheid weer gefaald heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |