Kutje of Omtzigt?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die gespeelde glimlach van Omtzigt is eng en doet manisch aan.
Ze waren wel een tijdje de "Rutte is vet stom" show geworden.quote:
Ieks, door jouw post ga ik de aflevering terug kijken. Omtzigt was erg goed (naja, zichzelf op de borst kloppen) , terwijl Leyten het meeste werk heeft gedaan) in de toeslagenaffaire. Maar al jarenlang een lastig ventje die nooit wilde samenwerken of enige consessies doen (functie elders). Aan Wilders hebben we al een politicus met bepaalde vaststaande idealen en met Omtzigt er dus twee. Werkt stagnerend.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die gespeelde glimlach van Omtzigt is eng en doet manisch aan.
Dat is ook zo bij Lubach. Alleen maar Rutte bashen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze waren wel een tijdje de "Rutte is vet stom" show geworden.
Promenade was sowieso briljantquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is ook zo bij Lubach. Alleen maar Rutte bashen.
Grijze stoorzenders zijn irritant, maar ook nuttig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:20 schreef michaelmoore het volgende:
Die ouwe grijze stoorzender Maarten is erg irritant
Dat was toch het onderwerp waarvoor hij gevraagd was?quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
Wat is van Rossum ontzettend irritant om voortdurend te interumperen.
die ouwe Maarten kan wel een heel uur vollullen, maar dat vind de kijker niet zo leukquote:Op vrijdag 5 april 2024 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was toch het onderwerp waarvoor hij gevraagd was?
Haha, ja, maar in een dialoog nooit de tegenspreker een zin uit te laten spreken is iets teveel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was toch het onderwerp waarvoor hij gevraagd was?
Ik ga terugkijken..quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:44 schreef svann het volgende:
Maarten is inderdaad meestal nogal lang van stof. Toch had ik nu nog wel wat meer willen horen.
Misschien had hij Omtzigt wel tot een uitspraak kunnen verleiden, die reageerde namelijk vrij spontaan op van Rossum.
Ik wel; luister altijd graag naar hem al gaat het over Dino's over vroeger met Wortelboer of met zijn broer. Hij heeft niet altijd gelijk maar af en toe denk ik wel. Overigens is het ook niet erg om iemand vanuit de beta er naar kijkt en niet populistisch meelult.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die ouwe Maarten kan wel een heel uur vollullen, maar dat vind de kijker niet zo leuk
Van Rossem was vrij stellig van mening dat de russen Oekraïne niet zouden binnenvallen. Nu is hij weer zo stellig dat de russen geen Navo land zullen aanvallen. Oftewel, die aanval gaat er dus komen.quote:Op maandag 8 april 2024 12:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wel; luister altijd graag naar hem al gaat het over Dino's over vroeger met Wortelboer of met zijn broer. Hij heeft niet altijd gelijk maar af en toe denk ik wel. Overigens is het ook niet erg om iemand vanuit de beta er naar kijkt en niet populistisch meelult.
Z'n hoorcollege's zijn ook geweldig.quote:Op maandag 8 april 2024 12:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wel; luister altijd graag naar hem al gaat het over Dino's over vroeger met Wortelboer of met zijn broer. Hij heeft niet altijd gelijk maar af en toe denk ik wel. Overigens is het ook niet erg om iemand vanuit de beta er naar kijkt en niet populistisch meelult.
Dat noemen we een Valentijn Driesje.quote:Op maandag 8 april 2024 14:10 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Van Rossem was vrij stellig van mening dat de russen Oekraïne niet zouden binnenvallen. Nu is hij weer zo stellig dat de russen geen Navo land zullen aanvallen. Oftewel, die aanval gaat er dus komen.
Dat was dan ook totaal geen logische actie. Toen leefde we nog in de waan dat Poetin geen gekke dingen deed.quote:Op maandag 8 april 2024 14:10 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Van Rossem was vrij stellig van mening dat de russen Oekraïne niet zouden binnenvallen. Nu is hij weer zo stellig dat de russen geen Navo land zullen aanvallen. Oftewel, die aanval gaat er dus komen.
Daar had ik Google voor nodig, maar ik zat in de goede richting.quote:Op maandag 8 april 2024 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben oud genoeg om te weten dat Chemical X gebruikt wordt om de Powerpuff Girls te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |