Ik ga terugkijken..quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:44 schreef svann het volgende:
Maarten is inderdaad meestal nogal lang van stof. Toch had ik nu nog wel wat meer willen horen.
Misschien had hij Omtzigt wel tot een uitspraak kunnen verleiden, die reageerde namelijk vrij spontaan op van Rossum.
Ik wel; luister altijd graag naar hem al gaat het over Dino's over vroeger met Wortelboer of met zijn broer. Hij heeft niet altijd gelijk maar af en toe denk ik wel. Overigens is het ook niet erg om iemand vanuit de beta er naar kijkt en niet populistisch meelult.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die ouwe Maarten kan wel een heel uur vollullen, maar dat vind de kijker niet zo leuk
Van Rossem was vrij stellig van mening dat de russen Oekraïne niet zouden binnenvallen. Nu is hij weer zo stellig dat de russen geen Navo land zullen aanvallen. Oftewel, die aanval gaat er dus komen.quote:Op maandag 8 april 2024 12:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wel; luister altijd graag naar hem al gaat het over Dino's over vroeger met Wortelboer of met zijn broer. Hij heeft niet altijd gelijk maar af en toe denk ik wel. Overigens is het ook niet erg om iemand vanuit de beta er naar kijkt en niet populistisch meelult.
Z'n hoorcollege's zijn ook geweldig.quote:Op maandag 8 april 2024 12:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wel; luister altijd graag naar hem al gaat het over Dino's over vroeger met Wortelboer of met zijn broer. Hij heeft niet altijd gelijk maar af en toe denk ik wel. Overigens is het ook niet erg om iemand vanuit de beta er naar kijkt en niet populistisch meelult.
Dat noemen we een Valentijn Driesje.quote:Op maandag 8 april 2024 14:10 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Van Rossem was vrij stellig van mening dat de russen Oekraïne niet zouden binnenvallen. Nu is hij weer zo stellig dat de russen geen Navo land zullen aanvallen. Oftewel, die aanval gaat er dus komen.
Dat was dan ook totaal geen logische actie. Toen leefde we nog in de waan dat Poetin geen gekke dingen deed.quote:Op maandag 8 april 2024 14:10 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Van Rossem was vrij stellig van mening dat de russen Oekraïne niet zouden binnenvallen. Nu is hij weer zo stellig dat de russen geen Navo land zullen aanvallen. Oftewel, die aanval gaat er dus komen.
Daar had ik Google voor nodig, maar ik zat in de goede richting.quote:Op maandag 8 april 2024 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben oud genoeg om te weten dat Chemical X gebruikt wordt om de Powerpuff Girls te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |