Mother Of All Bombs, 10.000 kg, zegt Google.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil graag één MOAB en de zeggenschap waar ik die mag neer laten ploffen.
quote:Op donderdag 4 april 2024 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Mother Of All Bombs, 10.000 kg, zegt Google.
Op die ene meneer waar we momenteel nogal last van hebben, gok ik.
Toch wel een paar emmers, maar laten we hopen dat het samen met anderen genoeg is.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Je zult er maar zitten, in je uniform. Dapper meeknikkend met het Eftelingmotiefje dat de Nederlandse strijdkrachten ook maar één zandkorrel in de schaal leggen.
Op de meeste gaat het er heel gemoedelijk aan toe en is er goed contact met de ouders.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Je hoort altijd van die rare dingen op die zorgboerderijen. Daar wil je als ouder je kind toch niet dumpen bij wildvreemden.
Als Trump aan de macht komt en we het in Europa zelf moeten uitzoeken, gaat het wel spannend worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:07 schreef byah het volgende:
Een hele tafel vol militairen laat ons de ernst van de situatie zien
Het is Tong en tong80quote:Op donderdag 4 april 2024 22:37 schreef svann het volgende:
Ze bijten allemaal op hun tong om niet I told you so te zeggen.
Altijdquote:Op donderdag 4 april 2024 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Je hoort altijd van die rare dingen op die zorgboerderijen. Daar wil je als ouder je kind toch niet dumpen bij wildvreemden.
We leunden niet alleen op Amerika. Er is 75 jaar geen oorlog geweest in een NAVO-land na de oprichting. Is veel globaler dan de VS alleen.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Als Trump aan de macht komt en we het in Europa zelf moeten uitzoeken, gaat het wel spannend worden.
We leunden graag op Amerika, dat het door de bijkomende machtspositie heel lang ook wel prima vond.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:24 schreef svann het volgende:
Wilders moet eens in een bezet gebied gaan kijken.
Misschien komt hij daar wel binnen met zijn vriendschapsspeldje.
Even tot hier?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:56 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie nog tv-tips voor morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |