We zouden moeten werken aan minder inwoners. Maar ja, dat zegt natuurlijk niemand aan tafel bij Op1.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:40 schreef Viesdik het volgende:
op1 is een talkshow met altijd maar 1 geluid..
ik heb daar zo'n gruwelijke hekel aan..
iedereen is gelijkgestemd.. allemaal om de publieke opinie te dicteren..
sodemieter eens op
Ja het is kut dat de gaskraan niet dicht gaat.. maar we weten allemaal dat we realistisch moeten zijn.
We kunnen niet de hele Noordzee volpompen met windmolens en onze akkerlanden vol met windmolens en zonnepanelen. We moeten REALITISCH zijn met f*cking 18 miljoen inwoners.
Dat doe ik in principe al 4 jaar.. maar keek toevalligquote:
Als je dat bewust nou eens weg liet.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:04 schreef Halcon het volgende:
Niemand die even zegt dat dit voor 99% gaat om mensen die bewust het keer op keer verkloten.
Dat krijgen ze in de hoofdklasse ook niet. Ik zou zoiets gewoon aan de markt overlaten. Als het interessant genoeg is voor mensen, dan stroomt het geld vanzelf wel binnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:21 schreef svann het volgende:
Minimumloon voor betaald voetbalvrouwen lijkt me een mooi begin, dat krijgen ze namelijk niet eens.
quote:Op woensdag 3 april 2024 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Hello Paul, this is Hans from FC Groningen.
@:johannes_vermeer @:paxcon @:cavaliers @:heubach @:wereldgozer
Je vergeet zijn N1Fan: @Koffieplanterquote:Op woensdag 3 april 2024 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Hello Paul, this is Hans from FC Groningen.
@:johannes_vermeer @:paxcon @:cavaliers @:heubach @:wereldgozer
Kan hij niet verbannen worden. Altijd weer diezelfde vent.quote:
Er is geen markt voor. Bij de interlands is het druk. Dat is Nederlandse folklore. In de Eredivisie paar honderd. Familie en bekenden.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat krijgen ze in de hoofdklasse ook niet. Ik zou zoiets gewoon aan de markt overlaten. Als het interessant genoeg is voor mensen, dan stroomt het geld vanzelf wel binnen.
Twee toppers. Nijland voorzitter en Jans bondscoach.quote:
Daarom. Daar horen niet de bedragen bij die de dames in hun hoofd hebben.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is geen markt voor. Bij de interlands is het druk. Dat is Nederlandse folklore. In de Eredivisie paar honderd. Familie en bekenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |