Wil je nog een 1ste editie van Ralf & Florian? Ik wil er nog wel een slofje sigaretten bij doen. Die dingen kosten hier maar iets van $7quote:Op maandag 1 april 2024 18:47 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb geen hobbies die onredelijk veel geld kosten.
Zoals 1e editie LP's kopen ofzo. Als je dat doet, dan ben je echt gek
Inslaan!quote:Op maandag 1 april 2024 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je nog een 1ste editie van Ralf & Florian? Ik wil er nog wel een slofje sigaretten bij doen. Die dingen kosten hier maar iets van $7
Ik gun t dr dus ook echt. En is geen goedmakertje ofzo verder.quote:
Dat is de shipping niet waard. De 1e Duitse pressing is zo'n 140 euro waard, de 1e US pressing rond de 37.quote:Op maandag 1 april 2024 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je nog een 1ste editie van Ralf & Florian? Ik wil er nog wel een slofje sigaretten bij doen. Die dingen kosten hier maar iets van $7
Geen extra dekking bij de ziektekostenverzekering?quote:Op maandag 1 april 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest maar beetje rustig aan doen met geld. Komen nog wel dure tijden aan.
En de rekening van de fysio zal een deze dagen wel op de mat vallen
Rol maar deze kant op danquote:
Nee geen idee, vertel eens?quote:Op maandag 1 april 2024 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Enig idee hoe vaak ik het hoor van single mannen ergens in de 30 die geld zat hebben, eigen huis hebben en daarna gaan janken over hoe financieel slecht ze het wel niet hebben?
Dot was eerst.quote:
De dierenarts wil x-rays gaan maken van het gebit van mijn kat. Misschien moeten er een paar tanden getrokken worden. Dat gaat niet goed koop worden en ik heb het al een paar maanden uitgesteldquote:Op maandag 1 april 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest maar beetje rustig aan doen met geld. Komen nog wel dure tijden aan.
Ja vervelend is dat hè. Dat je weet dat je wel wat geld hebt. Maar dat je tegelijk weet. Gaat zo weer bak uit.quote:Op maandag 1 april 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Noppes. Die aanvullende verzekering daarvoor is het vaak niet waard als je niet standaard bij de fysio loopt. En voor een bril vergoeding hoef ik het ook niet te doenquote:Op maandag 1 april 2024 18:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen extra dekking bij de ziektekostenverzekering?
Uiteraard had ik die al gekocht voor ik hier heen was vertrokken. In een winkel in Dusseldorf nog wel. Geen 140 euro voor betaald.quote:Op maandag 1 april 2024 18:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is de shipping niet waard. De 1e Duitse pressing is zo'n 140 euro waard, de 1e US pressing rond de 37.
Dan wil ik er zelfs nog wel 14 dollar voor betalen, zo gul ben ikquote:Op maandag 1 april 2024 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard had ik die al gekocht voor ik hier heen was vertrokken. In een winkel in Dusseldorf nog wel. Geen 140 euro voor betaald.
Dierenarts zijn altijd duur.quote:Op maandag 1 april 2024 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
De dierenarts wil x-rays gaan maken van het gebit van mijn kat. Misschien moeten er een paar tanden getrokken worden. Dat gaat niet goed koop worden en ik heb het al een paar maanden uitgesteld
Maar is het wel altijd waard.quote:
Dierenarts niet normaal wat die vragen.quote:Op maandag 1 april 2024 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
De dierenarts wil x-rays gaan maken van het gebit van mijn kat. Misschien moeten er een paar tanden getrokken worden. Dat gaat niet goed koop worden en ik heb het al een paar maanden uitgesteld
Marinade hoop ik dan?quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snel! Reanimeer het met wat saus
Er zijn tegenwoordig wel ziektekostenverzekeringen voor huisdieren, maar mijn kat had al FIV (feline immunodeficiency virus, "kattenaids") toen ik hem adopteerde van het asiel, dus die gaan natuurlijk niets uitkeren.quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar is het wel altijd waard.
Mijn twee meisjes kosten me ook af en toe klauwen vol geld, maar daar kies je voor als je een huisdier neemt.
quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn vriend @:justink
Die heb ik gelukkig al inderdaadquote:Op maandag 1 april 2024 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig wel ziektekostenverzekeringen voor huisdieren, maar mijn kat had al FIV (feline immunodeficiency virus, "kattenaids") toen ik hem adopteerde van het asiel, dus die gaan natuurlijk niets uitkeren.
Als ze bij mij een x-ray doen van mijn gebit, dan ben ik niet eens $100 kwijt, zonder tandartsverzekering. In dit geval is het meer dan 10x zoveel. Nou is het ook wat ingewikkelder, want de kat wordt helemaal verdoofd.quote:
Ja klopt, had ik bij mijn kat uit het asiel ook. Had al ingrepen voor blaasgruis gehad, dus die kun je niet meer verzekeren.quote:Op maandag 1 april 2024 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig wel ziektekostenverzekeringen voor huisdieren, maar mijn kat had al FIV (feline immunodeficiency virus, "kattenaids") toen ik hem adopteerde van het asiel, dus die gaan natuurlijk niets uitkeren.
Mijn kat was een echte vechtersbaas, dus die zat onder de schrammen in het asiel. De eerste paar maanden zaten die schrammen op mijn armenquote:Op maandag 1 april 2024 18:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig al inderdaad
Vraag me af of het onderaan de streep geld scheelt, al verschilt dat natuurlijk heel erg per kat. De mijne zijn so far gelukkig zeer gezond.
Ik heb 1 schoothond die in het verkeerde lichaam is geboren, en 1 rescue die bij een gezin zat die echt niet met katten om konden gaan. (Of specifiek: die hun kinderen de kat gewoon lieten terroriseren. "want ja je moet ze ook kind laten zijn")quote:Op maandag 1 april 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat was een echte vechtersbaas, dus die zat onder de schrammen in het asiel. De eerste paar maanden zaten die schrammen op mijn armen
Deze manquote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mijn twee meisjes kosten me ook af en toe klauwen vol geld, maar daar kies je voor als je een huisdier neemt.
quote:Op maandag 1 april 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb 1 schoothond die in het verkeerde lichaam is geboren, en 1 rescue die bij een gezin zat die echt niet met katten om konden gaan. (Of specifiek: die hun kinderen de kat gewoon lieten terroriseren. "want ja je moet ze ook kind laten zijn")
Die 2e is enorm schrikachtig en schuw, maar tegelijkertijd ook heel lief. Als ik zit op lig dan wil ze bij me zijn, maar als ik sta dan vindt ze me eng en rent ze weg.
Maar daarom mag ze bij me op de slaapkamer. Als ik op bed lig dan vindt ze me niet eng, en dan heb ik 's ochtends en 's avonds een aai-sessie van een half uur.
Maar als ik iets te enthousiast aai, dan word ik gebeten.
Toen ik d'r net had beet ze ook full force. Nu doet ze van die protestbijtjes, ze bijt niet meer echt. Progress
quote:Op maandag 1 april 2024 19:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht net dat plaatje van Koning Tetten, en ik kom dit tegen.
@:mario390 ?
Je bedoelt belastingquote:Op maandag 1 april 2024 19:03 schreef kree het volgende:
Ik zou doen nl. En heb ik niet over grote bedragen. Maar soms kunnen hele
Kleine beetjes van veel wel helpen.
Maarja zitten haken en ogen aan weet ik. Maar iig mijn idee voor betere wereld.
Ja. Maar het kan soms best lastig zijn voor mensen. Om gewoon rond te komen en weet en snap t.quote:Op maandag 1 april 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
Geen gezeik, iedereen rijk is mijn idee voor betere wereld.
@:hemarookworst
quote:Op maandag 1 april 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
Geen gezeik, iedereen rijk is mijn idee voor betere wereld.
@:hemarookworst
Zeker weten. En ik wist ook waar ik voor koos toen ik mijn lieve jeweetwelkater uit het asiel haalde. Zou hem ook nooit meer kunnen missen.quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Weet ik niet eens hoe zoiets gaat.quote:
Dat zal vaak eenrichtingsverkeer zijn.quote:Op maandag 1 april 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet eens hoe zoiets gaat.
Maar laat ik t simpeler stellen dan. Als nou iemand in dit topic echt zegt. Joh jongens en meiden. Ik red dit gewoon niet deze maand met geld. Als we dan mss allemaal paar euro geven is dat opgelost.
Mensen, allemaal ff lappen!quote:Op maandag 1 april 2024 19:10 schreef Speklap3000 het volgende:
Stijfjes en vagijntjes, ik red het deze maand gewoon niet om een J.C. Verdier La Platine Magnum te kopen
Zo vaak eet ik toch geen hot & spicy burger met 12 chicken wings of pasta bolognese?quote:
Het is een lieve gedachte, maar niet reëel. De een zeurt altijd dat hij het zwaar heeft en de ander hoor je nooit, terwijl diegene het misschien zwaarder heeft. En naar mijn idee zijn de mensen die het echt nodig hebben niet in dit topic en zullen ze het waarschijnlijk ook nooit vragen en willen ze geen medelijden. Maar dat is wat ik denk.quote:Op maandag 1 april 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet eens hoe zoiets gaat.
Maar laat ik t simpeler stellen dan. Als nou iemand in dit topic echt zegt. Joh jongens en meiden. Ik red dit gewoon niet deze maand met geld. Als we dan mss allemaal paar euro geven is dat opgelost.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 1 april 2024 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo vaak eet ik toch geen hot & spicy burger met 12 chicken wings of pasta bolognese?
Mss en zie er dus problemen mee. Ook van wie geef je wat dan he.quote:Op maandag 1 april 2024 19:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zal vaak eenrichtingsverkeer zijn.
ZEGquote:Op maandag 1 april 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mooi ding voor in de badkamer
Ik heb zo'n tantequote:Op maandag 1 april 2024 19:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een lieve gedachte, maar niet reëel. De een zeurt altijd dat hij het zwaar heeft en de ander hoor je nooit, terwijl diegene het misschien zwaarder heeft. En naar mijn idee zijn de mensen die het echt nodig hebben niet in dit topic en zullen ze het waarschijnlijk ook nooit vragen en willen ze geen medelijden. Maar dat is wat ik denk.
Mja niet echt mijn punt he. Maarja snap hem wel. Helaas herkenbaar.quote:Op maandag 1 april 2024 19:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tante![]()
Als het slecht met iemand gaat, zal ze er alles aan doen om bij iedereen duidelijk te maken dat zij het veel zwaarder heeft
Dat mens is gewoon dit nummer:
Ik heb haar al vijf jaar niet gesproken
Ik reageerde dan ook op Shii, en niet op jouquote:Op maandag 1 april 2024 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Mja niet echt mijn punt he. Maarja snap hem wel. Helaas herkenbaar.
Snap ik. Dat soort mensen zuigen energie en wil je niet in je leven. Ik ken ook wel wat mensen die altijd iets te zeuren hebben over hun situatie en nooit eens een luisterend oor terug hebben. Energieslurpers die ik liever uit de weg ga op dit moment.quote:Op maandag 1 april 2024 19:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tante![]()
Als het slecht met iemand gaat, zal ze er alles aan doen om bij iedereen duidelijk te maken dat zij het veel zwaarder heeft
Dat mens is gewoon dit nummer:
Ik heb haar al vijf jaar niet gesproken
Haha ja alles goed hoor. Zolang we praten enzo wmb prima.quote:Op maandag 1 april 2024 19:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook op Shii, en niet op jou
Kost ook geen drol.quote:
Helemaal omdat die troela te loop ging met andermans medische problemen. Mijn moeder had een (gediagnosticeerde) aandoening?quote:Op maandag 1 april 2024 19:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Dat soort mensen zuigen energie en wil je niet in je leven. Ik ken ook wel wat mensen die altijd iets te zeuren hebben over hun situatie en nooit eens een luisterend oor terug hebben. Energieslurpers die ik liever uit de weg ga op dit moment.
quote:Op maandag 1 april 2024 19:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Helemaal omdat die troela te loop ging met andermans medische problemen. Mijn moeder had een (gediagnosticeerde) aandoening?
Mijn tante had een maand later dezelfde aandoening, maar dan wel erger. Zonder diagnose dan wel.
Hou op
Ja ik snap je helemaal. Denk ook. Zeg gewoon is wat positief. T erge is dit is dus vooral familie van me. Dus dat maakt het al lastiger.quote:Op maandag 1 april 2024 19:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Dat soort mensen zuigen energie en wil je niet in je leven. Ik ken ook wel wat mensen die altijd iets te zeuren hebben over hun situatie en nooit eens een luisterend oor terug hebben. Energieslurpers die ik liever uit de weg ga op dit moment.
Gewoon te lui om te werken, en grijpt elke mogelijkheid om afgekeurd te worden.quote:
True gek eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2024 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is bijna 2 weken aan boodschappen joh![]()
Of 8 boeken
Zijn van die volume tabak potten wat ik rook dat je zelf sigaretten klikt.quote:Op maandag 1 april 2024 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
Rook je btw wel veel. Hahaha ik red het nog wel
Met 1
Pakje vannelle per week.
Mooi is dat als je ziet dat je huisdier langzaam aan je went. Mijn kat ligt nu ook het liefst op mijn armen te slapen en op de bank zitten met mijn laptop is er dan ook bijna niet meer bij. Maar als ik bezoek krijg, dan verstopt die zichzelf wel onder mijn bed.quote:Op maandag 1 april 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb 1 schoothond die in het verkeerde lichaam is geboren, en 1 rescue die bij een gezin zat die echt niet met katten om konden gaan. (Of specifiek: die hun kinderen de kat gewoon lieten terroriseren. "want ja je moet ze ook kind laten zijn")
Die 2e is enorm schrikachtig en schuw, maar tegelijkertijd ook heel lief. Als ik zit op lig dan wil ze bij me zijn, maar als ik sta dan vindt ze me eng en rent ze weg.
Maar daarom mag ze bij me op de slaapkamer. Als ik op bed lig dan vindt ze me niet eng, en dan heb ik 's ochtends en 's avonds een aai-sessie van een half uur.
Maar als ik iets te enthousiast aai, dan word ik gebeten.
Toen ik d'r net had beet ze ook full force. Nu doet ze van die protestbijtjes, ze bijt niet meer echt. Progress
Ik pasquote:Op maandag 1 april 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen![]()
Ik kan deze maand niet en nieuwe jurkjes kopen en de boekenwinkel kopen en al die andere sjizzle die ik echt heel hard nodig heb.
Mocht je paar duizend euro overhebben: stuur een dm dan krijg je een tikkie
Tis complex verhaal he. En echt leg het op de meest simpele manier uit nu. Maar zeker met familie gaat dit niet zo makkelijk. Want weet wel hè dat ze voor me klaar stonden toen ik echt onwijs gewoon hulp nodig had.quote:
Snap ik. Ik ben met deze twee helemaal van het gezeur van eten verlost, omdat ik ze altijd met een automatische voerbak heb gevoerd.quote:Op maandag 1 april 2024 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi is dat als je ziet dat je huisdier langzaam aan je went. Mijn kat ligt nu ook het liefst op mijn armen te slapen en op de bank zitten met mijn laptop is er dan ook bijna niet meer bij. Maar als ik bezoek krijg, dan verstopt die zichzelf wel onder mijn bed.
Maar de slaapkamer blijft verboden gebied als ik slaap. Ik ben te vaak door mijn vorige kat wakker gemaakt omdat ze wilde eten: dan was het om 4:30 een paar poten op mijn gezicht omdat ze wist dat dat werkte
In een boom?!quote:Op maandag 1 april 2024 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Schandelijk. Er zit er eentje hier buiten in een boom te hakken
Is de boel ook nog eens aan het uitlachenquote:Op maandag 1 april 2024 19:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
In een boom?!
Hakken doe je in een trainingspak verdomme
Klopt, prima te betalenquote:Op maandag 1 april 2024 19:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die zijn niet eens heel duur, zie ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |