Kost ook geen drol.quote:
Helemaal omdat die troela te loop ging met andermans medische problemen. Mijn moeder had een (gediagnosticeerde) aandoening?quote:Op maandag 1 april 2024 19:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Dat soort mensen zuigen energie en wil je niet in je leven. Ik ken ook wel wat mensen die altijd iets te zeuren hebben over hun situatie en nooit eens een luisterend oor terug hebben. Energieslurpers die ik liever uit de weg ga op dit moment.
quote:Op maandag 1 april 2024 19:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Helemaal omdat die troela te loop ging met andermans medische problemen. Mijn moeder had een (gediagnosticeerde) aandoening?
Mijn tante had een maand later dezelfde aandoening, maar dan wel erger. Zonder diagnose dan wel.
Hou op
Ja ik snap je helemaal. Denk ook. Zeg gewoon is wat positief. T erge is dit is dus vooral familie van me. Dus dat maakt het al lastiger.quote:Op maandag 1 april 2024 19:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Dat soort mensen zuigen energie en wil je niet in je leven. Ik ken ook wel wat mensen die altijd iets te zeuren hebben over hun situatie en nooit eens een luisterend oor terug hebben. Energieslurpers die ik liever uit de weg ga op dit moment.
Gewoon te lui om te werken, en grijpt elke mogelijkheid om afgekeurd te worden.quote:
True gek eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2024 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is bijna 2 weken aan boodschappen joh![]()
Of 8 boeken
Zijn van die volume tabak potten wat ik rook dat je zelf sigaretten klikt.quote:Op maandag 1 april 2024 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
Rook je btw wel veel. Hahaha ik red het nog wel
Met 1
Pakje vannelle per week.
Mooi is dat als je ziet dat je huisdier langzaam aan je went. Mijn kat ligt nu ook het liefst op mijn armen te slapen en op de bank zitten met mijn laptop is er dan ook bijna niet meer bij. Maar als ik bezoek krijg, dan verstopt die zichzelf wel onder mijn bed.quote:Op maandag 1 april 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb 1 schoothond die in het verkeerde lichaam is geboren, en 1 rescue die bij een gezin zat die echt niet met katten om konden gaan. (Of specifiek: die hun kinderen de kat gewoon lieten terroriseren. "want ja je moet ze ook kind laten zijn")
Die 2e is enorm schrikachtig en schuw, maar tegelijkertijd ook heel lief. Als ik zit op lig dan wil ze bij me zijn, maar als ik sta dan vindt ze me eng en rent ze weg.
Maar daarom mag ze bij me op de slaapkamer. Als ik op bed lig dan vindt ze me niet eng, en dan heb ik 's ochtends en 's avonds een aai-sessie van een half uur.
Maar als ik iets te enthousiast aai, dan word ik gebeten.
Toen ik d'r net had beet ze ook full force. Nu doet ze van die protestbijtjes, ze bijt niet meer echt. Progress
Ik pasquote:Op maandag 1 april 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen![]()
Ik kan deze maand niet en nieuwe jurkjes kopen en de boekenwinkel kopen en al die andere sjizzle die ik echt heel hard nodig heb.
Mocht je paar duizend euro overhebben: stuur een dm dan krijg je een tikkie
Tis complex verhaal he. En echt leg het op de meest simpele manier uit nu. Maar zeker met familie gaat dit niet zo makkelijk. Want weet wel hè dat ze voor me klaar stonden toen ik echt onwijs gewoon hulp nodig had.quote:
Snap ik. Ik ben met deze twee helemaal van het gezeur van eten verlost, omdat ik ze altijd met een automatische voerbak heb gevoerd.quote:Op maandag 1 april 2024 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi is dat als je ziet dat je huisdier langzaam aan je went. Mijn kat ligt nu ook het liefst op mijn armen te slapen en op de bank zitten met mijn laptop is er dan ook bijna niet meer bij. Maar als ik bezoek krijg, dan verstopt die zichzelf wel onder mijn bed.
Maar de slaapkamer blijft verboden gebied als ik slaap. Ik ben te vaak door mijn vorige kat wakker gemaakt omdat ze wilde eten: dan was het om 4:30 een paar poten op mijn gezicht omdat ze wist dat dat werkte
In een boom?!quote:Op maandag 1 april 2024 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Schandelijk. Er zit er eentje hier buiten in een boom te hakken
Is de boel ook nog eens aan het uitlachenquote:Op maandag 1 april 2024 19:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
In een boom?!
Hakken doe je in een trainingspak verdomme
Klopt, prima te betalenquote:Op maandag 1 april 2024 19:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die zijn niet eens heel duur, zie ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |